Lehti: Britney odottaa paparazzin

lasta.

Ja katsotaanpas, että kuka on se "mediahuora" ja kuka ei.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/616928?spears_britney

25

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä asiasta

      Lähde: Daily Mail. Noloin juorulehti, mitä maailmasta löytyy.

    • tohon on vaikuttanut.

      Ei voi mitään jos lehtikeksii tollasia juttuja. Ei ole tietoista mediankalastelua toisen kuin oikealla mediahuoralla(Aguilera huoraleena)

      • pidettiin ensin

        täysin keksittynä. Eli miksi Britney edes harkitsisi tommosen nollan ottamisesta.

        JA AGUILERA ON ONNELLISESTI NAIMISISSA.

        KUMMA, KUN ET MUIDEN OIKEIDEN ARTISTIEN KIMPPUUN ET HYÖKKÄÄ.


      • ovat oikeita artisteja
        pidettiin ensin kirjoitti:

        täysin keksittynä. Eli miksi Britney edes harkitsisi tommosen nollan ottamisesta.

        JA AGUILERA ON ONNELLISESTI NAIMISISSA.

        KUMMA, KUN ET MUIDEN OIKEIDEN ARTISTIEN KIMPPUUN ET HYÖKKÄÄ.

        toisin kuin Aguilera.


      • et kirjoittanut
        ovat oikeita artisteja kirjoitti:

        toisin kuin Aguilera.

        vastaväitettä tuohon Federlinen ja Britneyb suhteeseen tai sihen, että Aguilera on onnellisesti naimisissa.


      • suurin
        ovat oikeita artisteja kirjoitti:

        toisin kuin Aguilera.

        ja mahtavin, mutta ei välttämättä lahjakkain. Milloin Madonna on viimeksi tehnyt jotain erilaista MUSIIKISSAAN? Imagon kautta hän on ottanut riskejä varmaan enemmän kuin kukaan muu, mutta musiikin suhteen hän pelaa hieman varman päälle. Christina on ylivoimainen ääneltään Madonnaan verrattuna. Mutta näitä artisteja on turha vertailla, koska heillä on erilaisia vahvuuksia;) Itse otit asian esille.

        Christina ja Madonna ovat sentään molemmat artisteja. Britney? hmm, täysin lahjaton musiikin suhteen, paitsi tanssijana oli joskus hyvä. Jo kaksi vuotta hän on ollut täysi rauniofloppi. Sori vaan, mutta Britney-fanien on aika myöntää totuus. Britneyta vastaan henkilönä mulla ei ole mitään, ei hän ole mulle mikään uhka, kuten Christina on teille.


      • ...tulee
        suurin kirjoitti:

        ja mahtavin, mutta ei välttämättä lahjakkain. Milloin Madonna on viimeksi tehnyt jotain erilaista MUSIIKISSAAN? Imagon kautta hän on ottanut riskejä varmaan enemmän kuin kukaan muu, mutta musiikin suhteen hän pelaa hieman varman päälle. Christina on ylivoimainen ääneltään Madonnaan verrattuna. Mutta näitä artisteja on turha vertailla, koska heillä on erilaisia vahvuuksia;) Itse otit asian esille.

        Christina ja Madonna ovat sentään molemmat artisteja. Britney? hmm, täysin lahjaton musiikin suhteen, paitsi tanssijana oli joskus hyvä. Jo kaksi vuotta hän on ollut täysi rauniofloppi. Sori vaan, mutta Britney-fanien on aika myöntää totuus. Britneyta vastaan henkilönä mulla ei ole mitään, ei hän ole mulle mikään uhka, kuten Christina on teille.

        aina olemaan kuuluisampi ja isompi tähti kuin C. Vaikka onkin nyt pohjalla ja sairas niin Britney on pop-legenda. Xtina on alusta lähtien ollut hyvä kakkonen.

        Mitä Madonnaan tulee niin hän ei 25 vuotisella urallaan ole tehnyt mitään varman päälle.


      • monipuolinen artisti.
        ...tulee kirjoitti:

        aina olemaan kuuluisampi ja isompi tähti kuin C. Vaikka onkin nyt pohjalla ja sairas niin Britney on pop-legenda. Xtina on alusta lähtien ollut hyvä kakkonen.

        Mitä Madonnaan tulee niin hän ei 25 vuotisella urallaan ole tehnyt mitään varman päälle.

        Ei kyl jaksaisi näitä kilpasiskoksia verrata koko aikaa, mutta kuitenkin.

        Briitu on tehnyt samankaltaista musiikkia jo läpimurrosta lähtien. Mitään uutta ei ole kunnolla kokeillut ja luulee, että se pepun pyörittäminen korjaa loput.


      • aina musiikin suunnan
        suurin kirjoitti:

        ja mahtavin, mutta ei välttämättä lahjakkain. Milloin Madonna on viimeksi tehnyt jotain erilaista MUSIIKISSAAN? Imagon kautta hän on ottanut riskejä varmaan enemmän kuin kukaan muu, mutta musiikin suhteen hän pelaa hieman varman päälle. Christina on ylivoimainen ääneltään Madonnaan verrattuna. Mutta näitä artisteja on turha vertailla, koska heillä on erilaisia vahvuuksia;) Itse otit asian esille.

        Christina ja Madonna ovat sentään molemmat artisteja. Britney? hmm, täysin lahjaton musiikin suhteen, paitsi tanssijana oli joskus hyvä. Jo kaksi vuotta hän on ollut täysi rauniofloppi. Sori vaan, mutta Britney-fanien on aika myöntää totuus. Britneyta vastaan henkilönä mulla ei ole mitään, ei hän ole mulle mikään uhka, kuten Christina on teille.

        näyttäjä. Esim eroticasta hung uppiin. Aivan upea artisti. Itse en ole Britney fani eli turha mun ruveta hänestä mitään sanomaan kun ei ole hänestä mielipidettä. Mutta Aguilera on MEDIAHUORA. Vihaan hänen musiikkiaan.


      • turpaansa milloin vaan.
        monipuolinen artisti. kirjoitti:

        Ei kyl jaksaisi näitä kilpasiskoksia verrata koko aikaa, mutta kuitenkin.

        Briitu on tehnyt samankaltaista musiikkia jo läpimurrosta lähtien. Mitään uutta ei ole kunnolla kokeillut ja luulee, että se pepun pyörittäminen korjaa loput.

        Tässä upeaa näytettä:
        http://www.youtube.com/watch?v=BH5YIwztzZA


      • Madonn teki
        suurin kirjoitti:

        ja mahtavin, mutta ei välttämättä lahjakkain. Milloin Madonna on viimeksi tehnyt jotain erilaista MUSIIKISSAAN? Imagon kautta hän on ottanut riskejä varmaan enemmän kuin kukaan muu, mutta musiikin suhteen hän pelaa hieman varman päälle. Christina on ylivoimainen ääneltään Madonnaan verrattuna. Mutta näitä artisteja on turha vertailla, koska heillä on erilaisia vahvuuksia;) Itse otit asian esille.

        Christina ja Madonna ovat sentään molemmat artisteja. Britney? hmm, täysin lahjaton musiikin suhteen, paitsi tanssijana oli joskus hyvä. Jo kaksi vuotta hän on ollut täysi rauniofloppi. Sori vaan, mutta Britney-fanien on aika myöntää totuus. Britneyta vastaan henkilönä mulla ei ole mitään, ei hän ole mulle mikään uhka, kuten Christina on teille.

        American life levylle aivan uudet saudit musiikkimaailmaan. Selllaisia ei oltu koskaan aiemmin kuultu. Onkohan kellään ollut niin monipuolista musiikkia uran aikana kuin madonnalla. Jokaisella levyllä on aivan oma uusi saundi maailma. Oli pakko tulla kommentoimaan kun lukee teitä Britney ja Aguilera pissiksiä.
        Lueppa tästä vielä American life ylistys:
        http://www.findance.com/arvostelut.php?id=191

        Ja tästä esim. kuuntele die another day. Kuunteleppa upeaa saundimaailmaa.
        http://www.youtube.com/watch?v=GVfZq1veUso

        Opin täällä muuten Aguileran uuden nimenkin mediahuoran. Ehkäpä se kuvaa häntä paremmin kuin laulaja. Kannattaisi ensi kerralla miettiä kaksi kertaa kun alkaa jotain Britneytä tai Aguileraa vertaamaan Madonnaan.


      • on..
        ovat oikeita artisteja kirjoitti:

        toisin kuin Aguilera.

        säälittävä yliarvostettu laulutaidoton mummojumppari jonka pitäisi tajuta mennä eläkkeelle. Oksettaa yletön ylistäminen, tekee nytkin vain levyjä koska haluaa suuren urasaldon jotta olisi mahdollisimman legendaarinen. Paska äitikin kaikenlisäksi.


      • vanhaintalo.
        aina musiikin suunnan kirjoitti:

        näyttäjä. Esim eroticasta hung uppiin. Aivan upea artisti. Itse en ole Britney fani eli turha mun ruveta hänestä mitään sanomaan kun ei ole hänestä mielipidettä. Mutta Aguilera on MEDIAHUORA. Vihaan hänen musiikkiaan.

        nimenomaan OLLUT. Nykyään ei erotu mitenkään muista artisteista ja tuskin olisi missään asemassa ilman historiaa, musiikki tasapaksua, ääni muokattu koneella ja yritetään että kuulostaisi yhä 17 vuotiaalta neitsyeeltä vaikka on jo mummo.


      • nyt ja aina
        aina musiikin suunnan kirjoitti:

        näyttäjä. Esim eroticasta hung uppiin. Aivan upea artisti. Itse en ole Britney fani eli turha mun ruveta hänestä mitään sanomaan kun ei ole hänestä mielipidettä. Mutta Aguilera on MEDIAHUORA. Vihaan hänen musiikkiaan.

        Britneyn fanina pitäisin turpani kiinni mitä tulee mediahuoraamiseen. Kukaan muu ei ole yhtä kova huoramaan mediassa kuin Britney, joka on nyt levittänyt reitensä paparazzillekin. Sen enempää ei voisi enää mediahuora olla! Christinalla on sentään avioliitto ja yksityiselämä, kuten Madonnallakin.

        Christina ja Madonna tekevät yhtä töitä. Britney ei tee muuta kuin huokailee huipputuottajien ääninauhojen päälle.


      • parempi!
        on.. kirjoitti:

        säälittävä yliarvostettu laulutaidoton mummojumppari jonka pitäisi tajuta mennä eläkkeelle. Oksettaa yletön ylistäminen, tekee nytkin vain levyjä koska haluaa suuren urasaldon jotta olisi mahdollisimman legendaarinen. Paska äitikin kaikenlisäksi.

        Mitähän helvettiä sinäkin äpärä tiedät Madonnan äidintaidoista? Tunnetko henkilökohtaisestkin hänen yksityiselämäsä?

        Vittu kun oot IDIOOTTI!


      • monista Madonnan
        on.. kirjoitti:

        säälittävä yliarvostettu laulutaidoton mummojumppari jonka pitäisi tajuta mennä eläkkeelle. Oksettaa yletön ylistäminen, tekee nytkin vain levyjä koska haluaa suuren urasaldon jotta olisi mahdollisimman legendaarinen. Paska äitikin kaikenlisäksi.

        kappaleista,niin hänen uusimmat kappaleensa eivät vakuuta...


      • Britneytä ja Aguileraa.
        on.. kirjoitti:

        säälittävä yliarvostettu laulutaidoton mummojumppari jonka pitäisi tajuta mennä eläkkeelle. Oksettaa yletön ylistäminen, tekee nytkin vain levyjä koska haluaa suuren urasaldon jotta olisi mahdollisimman legendaarinen. Paska äitikin kaikenlisäksi.

        Kuuntele ekana vaikka baby one more time ja sitten perään dirrty. Toivottavasti niistä saat enemmän irti kuin vaikkapa hung upista tai like virginistä. Rakastan hung upia! Senhän on Madona itse sanoittanut ja säveltänyt. Teidän Aguilera ei pystyisi itse säveltämään mitään vastaavaa megahittiä.


      • Oletkohan kuullut
        vanhaintalo. kirjoitti:

        nimenomaan OLLUT. Nykyään ei erotu mitenkään muista artisteista ja tuskin olisi missään asemassa ilman historiaa, musiikki tasapaksua, ääni muokattu koneella ja yritetään että kuulostaisi yhä 17 vuotiaalta neitsyeeltä vaikka on jo mummo.

        parin vuoden takaisia hittejä kuten hung uppia ja sorrya? Uuta levyä saadaan TAAS huhtikuussa. Katsoppa tästä vaikka hung upin ykkös lista:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Hung_Up

        Kuinkahan moni muu NYKYÄÄN pystyy tekemään noin isoa hittiä kun musiikki hitit ei yleensä kauaa pysy listoilla. No okei... umbrella pääsi hung upin tapaiseen menestykseen, mutta MIKÄÄN MUU EI LÄHELLEKKÄÄN. Aguileran singlet senkyn floppaavat.


      • laulamaan noin.
        Britneytä ja Aguileraa. kirjoitti:

        Kuuntele ekana vaikka baby one more time ja sitten perään dirrty. Toivottavasti niistä saat enemmän irti kuin vaikkapa hung upista tai like virginistä. Rakastan hung upia! Senhän on Madona itse sanoittanut ja säveltänyt. Teidän Aguilera ei pystyisi itse säveltämään mitään vastaavaa megahittiä.

        Britneylle ensin pyydettiin Umbrella biisiä, mutta eipä Britney "playback" Spears uskaltanut ottaa vastaan.

        Vaan "teki" yliarvostetun Blackout levyn, josta yksi on hyvä kuunneltava.


      • umbrella esitys.
        laulamaan noin. kirjoitti:

        Britneylle ensin pyydettiin Umbrella biisiä, mutta eipä Britney "playback" Spears uskaltanut ottaa vastaan.

        Vaan "teki" yliarvostetun Blackout levyn, josta yksi on hyvä kuunneltava.

        Tääkin menee paremmin kuin Britney ja Aguilera. Olit oikeassa.
        http://www.youtube.com/watch?v=bYafG3qDx6A


      • ...
        Madonn teki kirjoitti:

        American life levylle aivan uudet saudit musiikkimaailmaan. Selllaisia ei oltu koskaan aiemmin kuultu. Onkohan kellään ollut niin monipuolista musiikkia uran aikana kuin madonnalla. Jokaisella levyllä on aivan oma uusi saundi maailma. Oli pakko tulla kommentoimaan kun lukee teitä Britney ja Aguilera pissiksiä.
        Lueppa tästä vielä American life ylistys:
        http://www.findance.com/arvostelut.php?id=191

        Ja tästä esim. kuuntele die another day. Kuunteleppa upeaa saundimaailmaa.
        http://www.youtube.com/watch?v=GVfZq1veUso

        Opin täällä muuten Aguileran uuden nimenkin mediahuoran. Ehkäpä se kuvaa häntä paremmin kuin laulaja. Kannattaisi ensi kerralla miettiä kaksi kertaa kun alkaa jotain Britneytä tai Aguileraa vertaamaan Madonnaan.

        Hahhah! Olen pahoillani jos todellisuus ottaa kovaa vastaan mutta maailma ei pyöri Madonnan ympärillä. Kaikki eivät hänestä välitä, siinä se. En toki häntä vihaakaan, koska hän ei suuremmin kiinnosta. Mielipiteitä, siinä se.

        Tosi hieno lipsynkkaus!
        http://www.youtube.com/watch?v=145E6w93B50

        Juuri näin.


      • Abba sample
        Britneytä ja Aguileraa. kirjoitti:

        Kuuntele ekana vaikka baby one more time ja sitten perään dirrty. Toivottavasti niistä saat enemmän irti kuin vaikkapa hung upista tai like virginistä. Rakastan hung upia! Senhän on Madona itse sanoittanut ja säveltänyt. Teidän Aguilera ei pystyisi itse säveltämään mitään vastaavaa megahittiä.

        pitäisi sinun se tietää, kun Madonna on jumalasi. Dirrty on menevä, hung up on ihan okei.


      • oou´'

      • Britneyllä.
        ... kirjoitti:

        Hahhah! Olen pahoillani jos todellisuus ottaa kovaa vastaan mutta maailma ei pyöri Madonnan ympärillä. Kaikki eivät hänestä välitä, siinä se. En toki häntä vihaakaan, koska hän ei suuremmin kiinnosta. Mielipiteitä, siinä se.

        Tosi hieno lipsynkkaus!
        http://www.youtube.com/watch?v=145E6w93B50

        Juuri näin.

        Noin.


      • linjoilla
        monista Madonnan kirjoitti:

        kappaleista,niin hänen uusimmat kappaleensa eivät vakuuta...

        ollaan.4 minutes on kappaleena tasapaksu,paikoin hirveä,mutta video kieltämättä pelastaa huomattavasti.En taida ostaa levyä kuulemieni kappaleiden perusteella.P.S Mauton kansikuvakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe