Näin tänään ensimmäisen pokeritähti 2008 mainoksen, ja yllätys oli melkoinen kun se tuli mtv3-kanavalta!
Onnistuuko maikkari pilaamaan tämänkin, yhden varteenotettavan pokeriohjelman suomessa. Toivottavasti ei, mutta pahoin pelkään. Jos ohjelma on lytistetty johonkin yhteen tuntiin per pöytä, niin se siitä sitten.
Toivottavasti Heikelä yhä juontaa ohjelman, mutta kolmonen on tainnut ottaa ohjelmaan jonkun oman juontajansa.
Pokeritähti 2008 28.3 alkaen maikkarilla
4
944
Vastaukset 4
- Pertti46
joo munkin mielestä juontaja ja se kommentoija olivat hyviä. maikkarillahan oli joku oma pokerikisa tässä pari vuotta sitten, joku Pokerimestari ehkä
- allin83
Heikelä juontaa edelleen ohjelman ja ohjelmaformaatti on ilmeisesti muutoin edelleenkin täysin sama, eli pari jaksoa/pöytä. Tämän alkua jo odotellaankin...
- FlashGordonBleu
allin83 kirjoitti:
Heikelä juontaa edelleen ohjelman ja ohjelmaformaatti on ilmeisesti muutoin edelleenkin täysin sama, eli pari jaksoa/pöytä. Tämän alkua jo odotellaankin...
Kuka jaksaa oikeasti katsoa jotakin Anita Hirvosta ja muita nk. "julkkiksia" nysväämässä pokeria Tallinnassa? Tätä taitaa odotaa vain Unibetin moderaattorit... :)
- en tiiä, olen ilpo
eikös heikelä oo nelosen leivissä ni miten vitulla tuo näkyy maikkarilta? olis pysyny nelosella ku maikkari on ihan pyllyreikien nuolijoiden kanava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398