Houkutus ja Uusikuu

ovat suorastaan rakastettavia kirjoja ^^ Muita Stephenie Meyerin hienoa kirjasarjaa fanittavia ihmisiä liikkeellä?

10

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vampiraija

      Houkutus oli tosi hyvä.Uusikuu ei ihan vetänyt vertoja ekalle kirjalle,mutta ei huono.Kuulin, et
      olis englanniksi julkaistu 3.romaani nimeltään Eclipse? Taidan jäädä odottelee suomennosta...

      • Debbie_86

        Tää kirja näyttää olevan kirjastoissa nuorten ja lasten osastoila. Onko siis selvästi lastenkirja?
        Pystyykö aikuisetkin lukemaan?
        Jos jotain potterin veroisia nuortenkirjoja, niin pitänee varmaan itsekkin lukaista...


      • kirjakaupassa
        Debbie_86 kirjoitti:

        Tää kirja näyttää olevan kirjastoissa nuorten ja lasten osastoila. Onko siis selvästi lastenkirja?
        Pystyykö aikuisetkin lukemaan?
        Jos jotain potterin veroisia nuortenkirjoja, niin pitänee varmaan itsekkin lukaista...

        kirja on luokiteltu aikuisten kaunokirjallisuuteen. Itse en ole lukenut ja sen tarkemmin en sisältöön osaa vastata..sorry.


      • luettu
        Debbie_86 kirjoitti:

        Tää kirja näyttää olevan kirjastoissa nuorten ja lasten osastoila. Onko siis selvästi lastenkirja?
        Pystyykö aikuisetkin lukemaan?
        Jos jotain potterin veroisia nuortenkirjoja, niin pitänee varmaan itsekkin lukaista...

        Täällä yksi yli nelikymppinen ilmoittautuu.
        Olen lukenut molemmat ja pidin. Kerronta on todella sujuvaa.

        Olen kyllä lukenut kaikki Potteritkin ;)


      • Debbie_86
        luettu kirjoitti:

        Täällä yksi yli nelikymppinen ilmoittautuu.
        Olen lukenut molemmat ja pidin. Kerronta on todella sujuvaa.

        Olen kyllä lukenut kaikki Potteritkin ;)

        Pitää sitten käydä lainaamassa kirjastosta ja lukaista. :)


      • kirjaa on
        Debbie_86 kirjoitti:

        Tää kirja näyttää olevan kirjastoissa nuorten ja lasten osastoila. Onko siis selvästi lastenkirja?
        Pystyykö aikuisetkin lukemaan?
        Jos jotain potterin veroisia nuortenkirjoja, niin pitänee varmaan itsekkin lukaista...

        aikuistenkin osastolla. Olen ehtinyt lukea vasta ensimmäisen osan, mistä pidin kovasti paljon, mutta kyllähän se teiniangsteineen selkeä nuortenkirja on. Mikä ei tietenkään tee siitä aikuiselle lukukelvotonta!


      • nuuttu
        kirjaa on kirjoitti:

        aikuistenkin osastolla. Olen ehtinyt lukea vasta ensimmäisen osan, mistä pidin kovasti paljon, mutta kyllähän se teiniangsteineen selkeä nuortenkirja on. Mikä ei tietenkään tee siitä aikuiselle lukukelvotonta!

        Eikohän se kolmas (eclipse) ilmesty vuoden tai reilun kuluessa... Se on kirjotettu joku aika sitten niin pitäisi sen pian tulla... Pitää vain odottaa. Nyyh. Katoin sanakirjasta (oikeastaan kahdesta eri sanakirjasta) mitä se tarkoittaa ja siellä oli sana 'pimennys'?


    • -eräs-

      Olen lukenut Houkutuksen ja tavoittelen nyt Uusikuuta. Joku älypää on sen vain valitettavasti kadottanut paikallisesta kirjastosta... Mutta pidän todella paljon Houkutuksesta, juuri sellainen kirja jota olen etsinyt koko ikäni! Romantiikkaa ja toimintaa... Aawwww. Edward on suosikkini!! :)
      En nyt keksi mitään järkevämpää... ^^

    • eviltroll

      Houkutus aivan ihana kirja, juuri luen Uusikuuta:) Innolla odotan kolmatta kirjaa (Epäilys) :) suosittelen kaikille:) olen kirjakaupassa töisää niin täälä ne kaikki on nuortenkirjoissa,mutta ihan aikusekki niitä lukee, minä mukaanlukien:)

    • paras sarja

      Oon lukenut sekä Houkutuksen, Uudenkuun että Epäilyksen ja kyseinen sarja on paras, mitä oon koskaan lukenut! Älyttömän nerkokkaasti sekotettu fantasiaa, romantiikkaa ja jännitystä / kauhua. Nuista kolmesta mieleenpainuvin kirja on minustakin eka osa, Houkutus, mutta muut kirjat tuovat sarjaan ihan uusia ulottuvuuksia. Mikä parasta, minulla on koko sarjan kirjat, oli pakko käydä ostamassa! Olen katsonut myös Houkutuksesta tehdyn elokuvan, ja talvella täytyy tsekata Uusikuu. Ja tietysti ostaa sarjan neljäs kirja. Olen siis tämän sarjan tosi - fani :) .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe