Käykääpä kurkkaamassa ja ihastumassa!:) www.silverlux.fi!
Trendikkäitä hopeakoruja!
9
2337
Vastaukset
- Löytökone
Kaikki valmistettu käsityönä ja täällä Suomessa. www.midaankulta.fi
- mates
toinen sivu ei toimi, ja toinen näyttää siltä, etten kyllä antais ees koirani kaulapantaa korjattavaksi. Nykyään vois jo odottaa fellow kultasepiltä jotakin tyylitajua?
- Korunkantaja
Tuolla näyttää olevan ainakin sellainen saitti, et luulis kelpaavan vaativampaankin makuun:
http://www.ladies.fi/
Tyylitajua ja persoonallista hopeakoruja laajalla rintamalla. Yhteistyö näyttää olevan voimaa ja trendikästä! - Paljetti
ladies.fi kirjoitti:
http://www.ladies.fi/
Nimim. Ylpeä ylläpitäjäLöysin tälläisen uuden kaupan koruja etsiessäni ja olin positiivisesti yllättynyt valikoimasta ja kaupan käytettävyydestä.
www.lumoproducts.com
- Korvatunturinmuori
Täältä löytyy käsityönä tehtyjä hopeakoruja niin romantikoille kuin pelkistetyn ystäville, myös tilauskoruja.
- Täällä...
upeita hopeakoruja etsiville, erilaista kuin yleensä! www.ces.fi
- samaa mieltä!
Täällä... kirjoitti:
upeita hopeakoruja etsiville, erilaista kuin yleensä! www.ces.fi
Moikka, samaa mieltä!
Mä oon myös ihastunut näihin; samaa tyyliä kun rihkamakoruissa mutta "arvokkaampana versiona" hopeesta valmistettuna. Mä kun en pysty käyttämään rihkamaa allergian takia.
Olin aika tytyväinen kun löysin tän; enää ei tarvi tyytyä iänikuisiin kalevalakoruihin tai kiinalaisiin halpishopeakoruihin. Toisella kotimaisella dpn:lläkin (tosin koruja ei tehdä Suomessa) on kivoja hopeakoruja mutta c.e.s on kyllä mun tän hetkinen suosikki.
- Oranssi& valkoinen
Moderni koruja, esi. www.korukyla.fi
......maailman trendikäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263