Käykääpä kurkkaamassa ja ihastumassa!:) www.silverlux.fi!
Trendikkäitä hopeakoruja!
9
2396
Vastaukset
- Löytökone
Kaikki valmistettu käsityönä ja täällä Suomessa. www.midaankulta.fi
- mates
toinen sivu ei toimi, ja toinen näyttää siltä, etten kyllä antais ees koirani kaulapantaa korjattavaksi. Nykyään vois jo odottaa fellow kultasepiltä jotakin tyylitajua?
- Korunkantaja
Tuolla näyttää olevan ainakin sellainen saitti, et luulis kelpaavan vaativampaankin makuun:
http://www.ladies.fi/
Tyylitajua ja persoonallista hopeakoruja laajalla rintamalla. Yhteistyö näyttää olevan voimaa ja trendikästä! - Paljetti
ladies.fi kirjoitti:
http://www.ladies.fi/
Nimim. Ylpeä ylläpitäjäLöysin tälläisen uuden kaupan koruja etsiessäni ja olin positiivisesti yllättynyt valikoimasta ja kaupan käytettävyydestä.
www.lumoproducts.com
- Korvatunturinmuori
Täältä löytyy käsityönä tehtyjä hopeakoruja niin romantikoille kuin pelkistetyn ystäville, myös tilauskoruja.
- Täällä...
upeita hopeakoruja etsiville, erilaista kuin yleensä! www.ces.fi
- samaa mieltä!
Täällä... kirjoitti:
upeita hopeakoruja etsiville, erilaista kuin yleensä! www.ces.fi
Moikka, samaa mieltä!
Mä oon myös ihastunut näihin; samaa tyyliä kun rihkamakoruissa mutta "arvokkaampana versiona" hopeesta valmistettuna. Mä kun en pysty käyttämään rihkamaa allergian takia.
Olin aika tytyväinen kun löysin tän; enää ei tarvi tyytyä iänikuisiin kalevalakoruihin tai kiinalaisiin halpishopeakoruihin. Toisella kotimaisella dpn:lläkin (tosin koruja ei tehdä Suomessa) on kivoja hopeakoruja mutta c.e.s on kyllä mun tän hetkinen suosikki.
- Oranssi& valkoinen
Moderni koruja, esi. www.korukyla.fi
......maailman trendikäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3792918SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis801655- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li11978Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264975- 40844