Hei!
Osaako joku kertoa, mitä suunnilleen maksaa iskunvaimentajan yläpään kumi Clion etupyörään? Kuulostaako 89€ kohtuulliselta?
Käytin eräässä autoliikkeessä Clion huollossa, jotta katsastus menisi kerrasta läpi. Piti olla kunnossa. Katsastusmiehen mielestä Cliossa oli kuitenkin etupyörän välityksessä jotain häikkää, kun se ilman auton painoa lonksui. Vein auton uudelleen huoltoon ja vaadin ilmaisen työn, kerran eivät olleet ensimmäisellä kerralla vikaa huomanneet. Nyt siis hankinnassa on iskunvaimentajan yläpään kumi hintaan 89€. Turhauttavaa viedä autoa huoltoon, kun ei ymmärrä näistä asioista mitään ja epäilyttää, että miten pahasti joutuu huijatuksi. Ehkä turhaa epäluuloisuutta, mutta kuitenkin.
Iskunvaimentajan yläpään kumi
__Essu__
4
659
Vastaukset 4
- renurane
Suojakumit maksaa 8,50 euroa pari ja tukilaakeri kumilautanen vähän auton iästä ja mallista riippuen 34,50-48,80eur/kpl.Katso itse varaosaliikkeen osahinnat netistä.
- __Essu__
Kiitos vastauksesta!
Katsoisin jos osaisin... Mistä varaosaliikkeestä näitä voi katsoa kun en löydä minkään firman sivuilta mitään hintoja? - täältä
__Essu__ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Katsoisin jos osaisin... Mistä varaosaliikkeestä näitä voi katsoa kun en löydä minkään firman sivuilta mitään hintoja?www.motonet.fi
- __Essu__
täältä kirjoitti:
www.motonet.fi
!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498