Tiskarin palkka?

Kesätöitä etsivä

Mitä maksetaan tiskarille? Millaista hommaa? Kysymyksessä on osa-aikainen kesätyö. Kokemusta ravintola-alalta ei ennestään ole.

6

7764

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen Rossolainen

Alle elinkustannuksien.

• keikkarit

alle 9 €/ h ilta ja su lisät

• Kesätöitä etsivä

Palkka tulikin jo selville, mutta millaista hommaa tuo tiskarin duuni on? Voisikos joku työtä tehnyt kuvailla hyvät ja huonot puolet? Odotan työn olevan lähinnä pakkopullaa, mutta pakko tässä on jotain keksiä kun kesä näyttää rahatilanteen puolesta erittäin huolestuttavalta. Opiskelija olen, enkä saa kesällä mitään asumistukia tai opintorahoja.

• ravintolaan

tiskaamaan. On sitten rankkaa hommaa ja hikistä, duunia saat tehdä kuin eläin ja tuntea sen nahoissasi että et ole edes ihminen vaan joku vi...un tiskari...

• hääviä, mutta
        ravintolaan kirjoitti:

tiskaamaan. On sitten rankkaa hommaa ja hikistä, duunia saat tehdä kuin eläin ja tuntea sen nahoissasi että et ole edes ihminen vaan joku vi...un tiskari...

pohjalta meistä jokainen on aloittanut.

Jos olet päässyt jonnekin tusinaravintolaan (rosso, amarillo ym.) niin tervemenoa henki ja terveys.

Tiskivuori ei lopu ikinä, tarjoilijat keräävät pisan torneja viereesi ja viisi kertaa päivässä vähintään yksi torni kaatuu. Tiskikone on liian pieni tiskimäärään nähden, kaikkia ketuttaa. Sinua kun kapasiteetti on pieni, tarjoilijoita kun ei ole tilaa laskea tiskejä ja sinua kun tarjoilijat keräävät nuo pisan tornit.

• ollut
        hääviä, mutta kirjoitti:

pohjalta meistä jokainen on aloittanut.

Jos olet päässyt jonnekin tusinaravintolaan (rosso, amarillo ym.) niin tervemenoa henki ja terveys.

Tiskivuori ei lopu ikinä, tarjoilijat keräävät pisan torneja viereesi ja viisi kertaa päivässä vähintään yksi torni kaatuu. Tiskikone on liian pieni tiskimäärään nähden, kaikkia ketuttaa. Sinua kun kapasiteetti on pieni, tarjoilijoita kun ei ole tilaa laskea tiskejä ja sinua kun tarjoilijat keräävät nuo pisan tornit.

tiskarina, ja olen kyllä edelleen, yhden hlövuokrausfirman kautta ja paikkoja on siis monia. Mä kyllä pidän toisinaan työstäni, mutta rankaksi varmasti tulee jos tekisi sitä kokopäiväisesti. Itsehän teen silloin tällöin opiskelun ohella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33