oisi ollut "vain"syytä antaa piiskaaa tai remmiä
paljaalle ja juttu ois ollu sillä sipuli!!!!!sain
nimittäin ite omalt faijaltani näin ikoinaaan paljon pienemmistäkin "rikoksista" Se tepsikin ja
olin kiltisti jatkossa.en tietty tarkota että sen
harrin oman fajan tätyis tää tehdä mutta joku sielt sikari portaasta vois sen tehdä??! piiska
kirpaisee sillä kertaa mutta täten rikos on
sovitettu..ja en ees tarkota mitään hellyä
läpsyttelyä vaan iha täysillä koska täytyyhän ison
pojan nyt sellanen kestää
miusta sille
harrille
2
185
Vastaukset
- Näin se menee
SEksuaalinen purkautuminen on tärkeää huippusuoritukseen valmistuvalle urheilijalle.Tätä seksiterapeutitkin suosittelevat.Totta käteenkin voi vetää,sekin helpottaa jännitystä.Tosin purkautuminen naiseen on miellyttävämpää.Kateus on tässäkin Ollin tapauksessa syynä joukkueesta sulkemiseen.
- minä myös
Siksi minäkin vedän joka aamu nyrkkikyllikkiin ja usein vielä ruokiksellakin. Työpäivä menee siten ilman paineita poikamieheltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875