Kiara

hgh

mitä mieltä kyseisestä nimestä? =)

27

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Täytyy valitettavasti sanoa,
      etten pidä tästä nimestä.
      Tulee mieleen tiara, mikä sinällään ei ole mitenkään kielteinen sana.
      Kiara ei vaan soinnu kauniisti minun korviini.

    • Kukkakimppu I

      Kiaran 1. tavussa on avartunut diftongi, jota esiintyy monissa murteissa ja muutamissa lainasanoissa, esim. hiano, piano.
      Suomea se selvästikään ei ole, mutta ei mitenkään mahdoton suomalaisenkaan ääntää. Luulisin sen sekoittuvan melko helposti sanaan kihara.
      Oudompiakin nimiä olen nähnyt kuin Kiara.

      • humppaluula

        Tiedän Ciara nimen. Tuo Kiara oiskin sitten semmonen Suomi versio nimestä vissiin?


      • Mauriina
        humppaluula kirjoitti:

        Tiedän Ciara nimen. Tuo Kiara oiskin sitten semmonen Suomi versio nimestä vissiin?

        Klara nimestä, ja Kiara taas siitä suomalaistettu versio. Minusta tuo avoin ia diftongi ei kuulosta kauniilta, mutta makujahan on niin monia.


    • ...?

      Eikös Leijona Kuninkaassa ollut tyttöleijona nimeltä Kiara? Se tuli ensin mieleen. Ja sen takia myös Afrikka... Nätti leijonahan se oli, sen takia myös nimi kuulostaa kauniilta. :)

      • Mömmö Mummo

        Kiaran kaveri oli Kovu.
        Leijonakuningas (jopa sen jatko-osa jossa Kiara esiintyy) on niin hieno elokuva, että jo sen takia nimi tuntuu miellyttävältä. Muuten en pitäisi nimestä äänteellisesti tai kirjoitusasulta ja nimestä tulee mieleen kihara.

        Kyllä mä sanoisin, että Kiara on ihan kiva nimi, eikä edes minulle umpisavolaiselle hankala lausua (muiden murteiden edustajista en tiedä). On olemassa nimi Kiira, joten miksi ei myös Kiara? Kiara-nimisiä on kastettu Suomessa vajaa 50.


    • Riikka2

      Miten olisi Kiira?
      Kiara liian erikoinen etunimeksi minun mielestäni, mutta toisena nimenä ok.

    • londoner

      Kukkakimpun vastaus kuulosti fiksulta, Kiara tosiaan on yksinkertaisesta asustaan huolimatta aika eksoottisen kuuloinen, varsinkin suomalaiseen sukunimeen:) Meilla on kolmevuotias Kiara taalla Lontoossa, isa espanjalainen eli tarvitsimme nimen, joka toimii kaikilla kolmella kotikielella.

    • kiara..

      meillä on myös kiara-niminen tyttönen. osittain juuri leijonakuninkaasta tuo nimi tullut,kyllä muualtakin olin nimeä kuullut kun siitä päätettiin mutta elokuva vaikutti myös.=)

      • Anonyymi

        Meilläkin,vain pari vuotta myöhemmin syntynyt kuin teidän💓Aivan speciaali nimi. Ihana.


    • katä kärkkäisen

      tytär ole myös Kiara? Kihara tulee mieleen.

      • Katan tyttö on

        Kiana


      • Anonyymi

        Kiana on hänen tyttö. Kaunis nimi sekin. Minulla on ihana kaunis Kiara tytär .


    • Ei EI

      ja EI. Kammotus.

      • on..

        vaikka onkin erikoinen,miksei nimi saisi olla omaperäinen? Eikä tuokaan nyt niiin erikoinen nimi ole. Meitä on moneen junaan,minusta Kiara on tosi kaunis nimi.


      • Ei EI
        on.. kirjoitti:

        vaikka onkin erikoinen,miksei nimi saisi olla omaperäinen? Eikä tuokaan nyt niiin erikoinen nimi ole. Meitä on moneen junaan,minusta Kiara on tosi kaunis nimi.

        mitään erikoisia ja omaperäisiä nimiä vastaan. Kiara on molempia niitä. Mutta kaunis se ei ole.


      • Anonyymi

        Sinun nimesi on kammottava 🤗


    • ehkä hyvä

      koska Kiara ääneteellisesti muistuttaa : Kiero.
      Mutta jos toi ei haittaa niin kiva nimi. Myös japanin Kaori on ihan kivan kuuloinen suomessa. Eikö se Kiara Knightley ole joku näyttelijä. Onhan niitä Demi-nimisiäkin suomessa.

      • kun..

        pari täällä sanonut että tulee heti joku kihara,kiero tms. mieleen mutta ei itselläni kyllä ole käynyt mielessäkään. =D
        kuulostaa niin erilaiselta ihmisten korvaan!


      • muuten

        KEIRA Knightley ;)


      • Anonyymi
        kun.. kirjoitti:

        pari täällä sanonut että tulee heti joku kihara,kiero tms. mieleen mutta ei itselläni kyllä ole käynyt mielessäkään. =D
        kuulostaa niin erilaiselta ihmisten korvaan!

        No ei minullakaan tule mieleen, kaukaa haettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei minullakaan tule mieleen, kaukaa haettu.

        Pöljät ihmiset yrittää vääntää toisten nimistä paskaa. Itse olen ylpeä lapsistani ja heillä on kauneimmat nimet. Meidän perhe on paras💓♥️🌟🙏


    • Anonyymi

      Aivan ihana nimi🙏🤍♥️

    • Anonyymi

      Aada daada kiitää alla autostrada. Eerika on kammottava nimi. Samoin Iida. Leena se vasta onkin kauhea ja Kirsi. Karoliina on ruma ja Katariina eli Kata Riina Pöytä. Muhahahahaaaaaaaa. Laitanko lisää. Eli jos aletaan kaikesta vääntää,kaikkien nimistä saa jotain,sorry.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kuditss. Suyki.


    • Anonyymi

      Kiirasta tulee mieleen kiirastuli tai Kiira tiira.

    • Anonyymi

      Eerika on vähän Erkki nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe