Olen harkitsemassa tässä akupunktikoulutusta, mutta tarjonta on melko laaja ja hinnoissakin aika paljon eroja. Onko täällä kokemuksia seuraavista kouluista:
- TCM akupunktiokoulutus
- Akupunktioklinikka (ISA)
- Prometheus instituutti
- Porvoon kiinalaisen lääketieteen instituutti
Kokemuksia Akupunktiokoulutuksista
3
848
Vastaukset
- jammmmpe
koulutus on aina hyvää jos se kattaa laajan alan akupunktiota. itse olen ollut promen jutuissa ja jos ei kiinnosta pääseehän niistä pois. voin suositella promea, mutaa varmaan on muitakin hyviä.jos todella olet alasta kiinnostuntut löydät kyllä sopivan kokeilemalla. tosin tälläkin alalla on jonkin laista kilpailua mikä taasen vaan on ilmaisua meidän ihmisten kypsymättömyydesta enemmämkin kuin kuin akupunkion tehosta.
- ilmoittautuu...
Koulutus on laaja ja avaa näkymiä itämaiseen ihmiskuvaan syvälle. Koulutus käsittää myös itsensäkehittämisen idean kuten klassinen kiinalainen lääkintätaito yleensäkin.
Käsitykseni mukaan muut suomalaiset koulut ovat kapea-alaisempia, mutteivat välttämättä ´huonompia´. Ohuempia ehkä.
Onnea matkaan! - RouvaN
ilmoittautuu... kirjoitti:
Koulutus on laaja ja avaa näkymiä itämaiseen ihmiskuvaan syvälle. Koulutus käsittää myös itsensäkehittämisen idean kuten klassinen kiinalainen lääkintätaito yleensäkin.
Käsitykseni mukaan muut suomalaiset koulut ovat kapea-alaisempia, mutteivat välttämättä ´huonompia´. Ohuempia ehkä.
Onnea matkaan!Olen todella innostunut akupunktioista ja haluan myös opisella sitä. Olen itsekin käynyt akupunktioissa ja olen todella tyytyväinen.Missä sellaisia kurssia järjestetään,kerro...kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982