Suojakoodin purkaminen?

Jutta21-v

Sain 5210 kännyn ja kysyy suojakoodia? Löytyykö netistä purkuohjelmia? Vai pitää huoltoon viedä? Olen jo vaikka mitä numerosarjoja yrittäny, ei aukee millään. Kiitos jos joku osaa auttaa :)

26

13208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suojakoodin purkuun

      vie huoltoon niin buuttaavat sen ne osaa ja vehkeet.Suojakoodi on aika hankala murtaa sillä 5 numeroa tai kirjainta vapaassa valinnassa jos joku vaihtanut sen 12345.ei ole kuin muutama miljoona vaihtoehtoa:=)Jos taasen pöölityn olet ostanut niin rahat menneet harakoille.

    • lällällää ;)
      • Makegoo

        Itse juuri avasin pari vanhaa puhelinta ;)
        Eli imei vaan kenttään ja saat mastercoden ;)

        http://www.lur.nu/nokia_mastercode/security_code.php?IMEI=


        Riittääkö kun koodin kirjoittaa suojakoodin tilalle?? toimiiko miten uusissa puhelimissa?? onko tietoo?? mulla on 08 vuoden puhelin enkä oo saanu toimii... oonkohan oikein laittanut sen koodin??


      • Symbianitkin

        Entä Nseries mallit ja Symbianit?


    • missä niitä

      vai eikö saa edes n malleja auki.

      • KooditHukassa

        hakkerit ja krakkerit on kiireistä sakkia...ei ne kerkii,nääs... ;D


      • yhyyyy
        KooditHukassa kirjoitti:

        hakkerit ja krakkerit on kiireistä sakkia...ei ne kerkii,nääs... ;D

        Sain tuolta uuden suojakoodin mutta vieläki väittää että väärä koodi.. Puhelin ei ole mikää uus enää, oisko 3-4 vuotta vanha perusluuri


      • yhyyyy kirjoitti:

        Sain tuolta uuden suojakoodin mutta vieläki väittää että väärä koodi.. Puhelin ei ole mikää uus enää, oisko 3-4 vuotta vanha perusluuri

        Ei se tietenkään toimi! Huijausta kaikki tyyni.


    • suojakoodin hukannut

      mastercode ei toimi ainakaan minulla puhelin nokia c5-03

      • n4rttu

        no miten ton voi kirjottaa ku ei pääse puhelimella mihinkään kun kysyy sitä suojakoodia? :D


      • isheteydcjncjs
        n4rttu kirjoitti:

        no miten ton voi kirjottaa ku ei pääse puhelimella mihinkään kun kysyy sitä suojakoodia? :D

        SIM-kortin PIN-koodi on kai kunnossa. Jos ne voit naputella myös suojakoodin naputtelu onnistuu (Sampungin kännyissä puhutaan tässäkin PIN-luvusta).


    • Suurta pelkoa ei ole, koskapa suojakoodia ei niin vaan pureta.... Tuokaan koodi ei nimittäin toimi... ( Testasin Nokia N8 mallissa)..

      • Anonyymi

        Nokiae120 c1 suojakoodin purku


    • tiuski.

      Mulla on ite tällänen nokia kännykkä enkä tajua miten sen purkaa enkä viitti maksaa ihan hirveitä siitä että puretaan yks koodi mun kännykkään ei sovi noin monta numeroo miten muuten sen sais purettua ? Unohdin kun kävin nukkumaan ja aamulla koitin koodia mutta ei toiminut. Ja mun kännykkään se ei ota # Tätä merkkiä ? Auttakaa mua:D

    • kiinnostunut

      Munkaan kännykkä ei ota tätä merkkiä#.... Ja itsellä siis on N8.

    • looney1

      Jos saat puhelimesi siihen tilaan, että voit palauttaa alkuperäiset asetukset, niin sillä minä sain puhelimeni auki. Kysyi suojakoodia ja laitoin sen minkä sen oletinkin olevan (joskus vaihtanut sen), vaikka ensiksi muka oli väärä koodi. nyt puhelin aukeaa normaalisti :)

    • asdfPhone

      Itse tässä kärsin samasta ongelmasta, eikä ole mikään noista koodeista ylläpuolella toiminut. (Nokia N8)

    • nokia fold

      mulla nokia nokia 3710 fold mikään ei onnistu mitä oon kokeillu

    • es jonn4

      mulla on nokia 500 mutta se kyselee jtn suoja koodia enk saa sitä millään auki :( kannattaakko veidä johonki korjauksee tai muuhun vastaavaan ? kiitos jos vastaisit :)

    • varastettu?

      00000 12345

    • S40helpoin

      Mikä auttaa N93 puhelimeen? Miten siitä saa kotikonstein suojakoodin vaihdettua vai saako ollenkaan? Symbianeiden suojakoodien vaihdoista minulla ei ole tietoa, mutta S40:ssä on helppoa.

    • Anonyymi

      Samaa aihetta sivuten. Nokia 6.1 vuoden 18 malli. Ostettu uutena, jolloin pinkoodina oli 0000. Vaihdettu pin koodi toiseksi. Kun puhelin on ollut sammutettuna tai sammuneena niin se ei käynnistyksessä hyväksy sitä uutta pinkoodia vaan ilmoittaa että yrityksiä on enää jäljellä 2 tai 1 ja sitten sillä viimeisellä 3:lla yrittämällä aukeaa vain sillä vanhalla 0000 koodilla. Jonka jälkeen puhelin kumminkin vielä kerran kysyy uudestaan pin koodia ja silloin ei enää hyväksy sitä 0000 koodia vaan ainoastaan sen uuden vaihdetun pinkoodin. Että onkos tuo tommonen normaali käytäntö?

      • Anonyymi

        No ei, vaihda pinkoodi uudestaan väliaikaiseen koodiin ja vielä kerran siihen uuteen, käynnistä puhelin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe