Olemme lähdössä lasten kanssa Riu Funanaan.
Löytyykö hotellin kaupasta hiekkaleluja ja mihin hintaan? Vai kannattaisiko ottaa ämpäri ja lapio Suomesta mukaan?
Kiitoksia, jos joku paikalla ollut viitsisi vastata!
lasten hiekkalelut
3
1083
Vastaukset
- Funanasta just palannut
Kannattaa ottaa omat mukaan, Funanan myymälöissä ei hiekkaleluja ollut. Muutoinkin myymälässä kaikki käyttötavara oli tosi kallista.
- Takaisin esi vuonna
Hei,
Kannattaa ottaa oma ämpäri ja lapio mukaan.Hotellin kaupoissa ei ole myytävänä noita.Lasten uimaaltaan
vieressä on sellainen lasten liukumäri,keinut yms
sinne tuodaan kyllä ämpäreitä,lapioita,sellaisia
vesi lötköpötköjä kun paikka on auki, mutta muutoin
mitään ei ole saatavissa ellei ole omia.Paikka on
todella kaunis,puhdasta on.Hotellin siivoustaso on
"etelämaittain" erinomainen.Ja ihmiset ovat todella
ihania lasten suhteen.Siksi itse varaamme jo ensi
vuodeksi uuden matkan.Toivottavasti viihdytte koko
perhe!- lomaa odotellessa
Kiitokset vastauksista!
Varmasti viihdymme kaikki ja nautimme lomastamme hiekkakakkuja tehden :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457