Olemme lähdössä lasten kanssa Riu Funanaan.
Löytyykö hotellin kaupasta hiekkaleluja ja mihin hintaan? Vai kannattaisiko ottaa ämpäri ja lapio Suomesta mukaan?
Kiitoksia, jos joku paikalla ollut viitsisi vastata!
lasten hiekkalelut
3
1021
Vastaukset
- Funanasta just palannut
Kannattaa ottaa omat mukaan, Funanan myymälöissä ei hiekkaleluja ollut. Muutoinkin myymälässä kaikki käyttötavara oli tosi kallista.
- Takaisin esi vuonna
Hei,
Kannattaa ottaa oma ämpäri ja lapio mukaan.Hotellin kaupoissa ei ole myytävänä noita.Lasten uimaaltaan
vieressä on sellainen lasten liukumäri,keinut yms
sinne tuodaan kyllä ämpäreitä,lapioita,sellaisia
vesi lötköpötköjä kun paikka on auki, mutta muutoin
mitään ei ole saatavissa ellei ole omia.Paikka on
todella kaunis,puhdasta on.Hotellin siivoustaso on
"etelämaittain" erinomainen.Ja ihmiset ovat todella
ihania lasten suhteen.Siksi itse varaamme jo ensi
vuodeksi uuden matkan.Toivottavasti viihdytte koko
perhe!- lomaa odotellessa
Kiitokset vastauksista!
Varmasti viihdymme kaikki ja nautimme lomastamme hiekkakakkuja tehden :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892