Olemme lähdössä lasten kanssa Riu Funanaan.
Löytyykö hotellin kaupasta hiekkaleluja ja mihin hintaan? Vai kannattaisiko ottaa ämpäri ja lapio Suomesta mukaan?
Kiitoksia, jos joku paikalla ollut viitsisi vastata!
lasten hiekkalelut
3
1061
Vastaukset
- Funanasta just palannut
Kannattaa ottaa omat mukaan, Funanan myymälöissä ei hiekkaleluja ollut. Muutoinkin myymälässä kaikki käyttötavara oli tosi kallista.
- Takaisin esi vuonna
Hei,
Kannattaa ottaa oma ämpäri ja lapio mukaan.Hotellin kaupoissa ei ole myytävänä noita.Lasten uimaaltaan
vieressä on sellainen lasten liukumäri,keinut yms
sinne tuodaan kyllä ämpäreitä,lapioita,sellaisia
vesi lötköpötköjä kun paikka on auki, mutta muutoin
mitään ei ole saatavissa ellei ole omia.Paikka on
todella kaunis,puhdasta on.Hotellin siivoustaso on
"etelämaittain" erinomainen.Ja ihmiset ovat todella
ihania lasten suhteen.Siksi itse varaamme jo ensi
vuodeksi uuden matkan.Toivottavasti viihdytte koko
perhe!- lomaa odotellessa
Kiitokset vastauksista!
Varmasti viihdymme kaikki ja nautimme lomastamme hiekkakakkuja tehden :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206