Olemme lähdössä lasten kanssa Riu Funanaan.
Löytyykö hotellin kaupasta hiekkaleluja ja mihin hintaan? Vai kannattaisiko ottaa ämpäri ja lapio Suomesta mukaan?
Kiitoksia, jos joku paikalla ollut viitsisi vastata!
lasten hiekkalelut
3
1093
Vastaukset
- Funanasta just palannut
Kannattaa ottaa omat mukaan, Funanan myymälöissä ei hiekkaleluja ollut. Muutoinkin myymälässä kaikki käyttötavara oli tosi kallista.
- Takaisin esi vuonna
Hei,
Kannattaa ottaa oma ämpäri ja lapio mukaan.Hotellin kaupoissa ei ole myytävänä noita.Lasten uimaaltaan
vieressä on sellainen lasten liukumäri,keinut yms
sinne tuodaan kyllä ämpäreitä,lapioita,sellaisia
vesi lötköpötköjä kun paikka on auki, mutta muutoin
mitään ei ole saatavissa ellei ole omia.Paikka on
todella kaunis,puhdasta on.Hotellin siivoustaso on
"etelämaittain" erinomainen.Ja ihmiset ovat todella
ihania lasten suhteen.Siksi itse varaamme jo ensi
vuodeksi uuden matkan.Toivottavasti viihdytte koko
perhe!- lomaa odotellessa
Kiitokset vastauksista!
Varmasti viihdymme kaikki ja nautimme lomastamme hiekkakakkuja tehden :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746