Ostin tiimarista sellaista joustavaa akrylilankaa mutta en osaa tehdä siihen pitävää solmua.. Siis millainen solmu on pitävä( langan paksuus n. 1mm ja käytän sitä rannekorujen tekoon)
Solmu hukassa
7
1284
Vastaukset
- kyllä pitää
hei,jos lanka on sellaista että solmu aina aukeaa käytä kynsilakkaa tai liimaa.lakka helpompaa,mielellään väritöntä.
itse teen ensin solmun jonja päähän laitan tipan lakkaa.sama pätee myös siimaan.antoisia koruntekohetkiä - opissa ollut..
Se solmu joka tehdään siimaan kun se laitetaan vapaan ja siihen ne helyt jatkoks.. kyllä pitää!
Solmussa kierretään lanka lenkin teon jälkeen 7 kertaa lenkin toisen puolen ympäri ja sitten vedetään pää lenkin läpi..D: Kysy kalamiehiltä apua, vaikee neuvoa näin sanallisesti. - siruna
UMPISOLMU= ensin vetosolmu ja toinen toisinpäin päälle. Siinä on 2 solmua päällekäin. Pitää!
- korunäppine
piä siimassa eikä joustolangassa.Helmet on sillä konstilla pitkin lattiaa, ei pysy, luistaa liukkaasti.
- solmuton
korunäppine kirjoitti:
piä siimassa eikä joustolangassa.Helmet on sillä konstilla pitkin lattiaa, ei pysy, luistaa liukkaasti.
Kirjastosta juuri löysin kirjan nimeltä: Kaiken maailman solmut. Geoffey Budworth. Siltä löytynee pitävä solmu.
Olen kokeillut nuita umpisolmuja ja siima solmuja mutta mikään ei pidä... piänee lähteä ostamaan väritöntä kynsilakkaa ja kokeilla että toimiiko
- pikaliima
Kumman vain käyttäminen auttaa asiaa tosissaan.
Jos ostat pikaliimaa, kannattaa kiinnittää huomiota kärkeen - joko oikein ohutkärkinen liimapurkki tai sitten sellainen, jossa on pieni sivellin, niillä saa parhaiten liiman juuri solmuun eikä joka paikkaan korussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758