Tämä on teinien suusta,taas.
13v tytön kavereita tuli kylään ja likka sanoi että sen huone on sekaisin johon likan kaveri "Elä viitti heii,sotkunen huone on muotia"
Tytön isä pyysi likkoja auttamaan huoneen siivoamisessa johon yksi tytöistä sanoi likalle "Tee niin ku mä,laita kaikki sängyn alle!"
Tytär sanoi ettei todellakaan ikinä tee niin ja itekseni huvittuneena ajattelin ettei voisikaan koska aina tarkistamme myös sängyn aluset.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Vanhin tytär joka hienohelma on ( tekee tällä viikolla mun työt ja kyseisessä kohteessa turvallisuuden takia pidett6ävä kolhulippistä turvakenkiä ja turvaliiviä ) tytär kun tajusi että lippis laitettava päähän "Eiih mä just laitoin mun hiukset kuntoon ja meikkasin!"
Ja hetki sitten sanoi "Mulla kun on niin alhaalla kulmat niin otan otsaani botoksia"
Nauroin että "Heti ens tilistä mennään ja äiti tietty maksaa" ;))))))))))
Myrskyävää torstaita kaikille ;D !!!
sotkuisuus on muotia
12
1301
Vastaukset
- taas heiii
osuit nappiin tolla jutullasi.
Mukavaa kun jälleen tänne kirjoittelet sillä kuten huomasit sinun stoorejasi moni jo odottikin! - blondi-72hki
lämmin fiilis kiitti!!!
- tiedätkö
Oikeasti tämä alkaa olemaan jo palstahäirintää!
- blondi-72hki
tiedätkö kirjoitti:
rakastavia vanhempia mutta kuinka vain rakas ystäväni haluat enpähän minä ole ollut ongelmana vaan sinä joka et oo lapsirakas ihminen.
Iloista torstaista sinulle kultaseni ;D !!! - blondi-72hki
blondi-72hki kirjoitti:
rakastavia vanhempia mutta kuinka vain rakas ystäväni haluat enpähän minä ole ollut ongelmana vaan sinä joka et oo lapsirakas ihminen.
Iloista torstaista sinulle kultaseni ;D !!!moisesta välittämään koska oma elämäni kunnossa ja ei ole minun syyni että kirjoittaja kärsii huonosta itsetunnosta eli mukavaa loppuviikkoa ;))
Niin ja kiitos ;> !! - tehkääjotain blomdin
tiedätkö kirjoitti:
uhkailijalle sillätämäon lasten suusta palsta ja kiusaajan käytös häirintää-ja-sopimatonta!!
- blondi-72hki
blondi-72hki kirjoitti:
moisesta välittämään koska oma elämäni kunnossa ja ei ole minun syyni että kirjoittaja kärsii huonosta itsetunnosta eli mukavaa loppuviikkoa ;))
Niin ja kiitos ;> !!ihanat kuyllanmurut;O)
- - me viis -
se on todellinen häirikkö usealla eri palstalla!
Se saarnaa uskonnosta vanhemmpien palstoilla ja aina eri nimellä haukkuu muita mutta me täällä sua kannustetaan ja rakastetaan!!! - 2 brunettea
Oivallista taas blondilta.
Älkää lukeko jos ei kiinnosta!
Blondille : JATKA SAMAAN MALLIIN ON HARMI KUN NYKYÄÄN NIIN HARVOIN TÄNNE KIRJOITTELET.- mustatukkatnen tyttö
ÅLÅ VÄLITÄ UHKAUKSISTA KOSKA KUKAAN SELVÄJÄRKINEN EI NIITÄ LATELE!!
- kiäh kiäh
je plontti jes!!
- blondi-72hki
ja piristävää löauantaita;O) !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768