tuli mieleen, että missä norjassa ois uimarantoja jossa ois sen verta lämmintä vettä kesällä, että uimaan uskaltais? myös vesipuistojen sijainnit voi laitta. merivesi atlantissa tahtoo olla norjan leveysasteilla sen verran kylmää ja järvet tahtoo olla tunturijärviä.
uintimahdollisuudet
4
668
Vastaukset
- jos sinnepäin menossa
www.sommarland.no
- norske veritas
kiitos tästä vinkistä/linkistä. eipä taida olla norjan maata suosittu uintipaikkoja jaettaessa.
- palstavierailija
norske veritas kirjoitti:
kiitos tästä vinkistä/linkistä. eipä taida olla norjan maata suosittu uintipaikkoja jaettaessa.
"eipä taida olla norjan maata suosittu uintipaikkoja jaettaessa."
Tai tämän palstan keskustelijoita tiedolla Norjan uintipaikoista. Itsekin olen käynyt Norjassa aivan muuta katselemassa kuin uintipaikkoja. Eipä niitä silloin noteeraa, vaikka vierestä ajaisi.
Kerran, kun lapsemme olivat pieniä, majoituimme Narvikin lähistölle (heinäkuun alkua) ja lapsemme kyllä pulikoivat meressä (ja ihmettelivät meduusoja), vaikka se vesi olikin melko viileää. - norske veritas
palstavierailija kirjoitti:
"eipä taida olla norjan maata suosittu uintipaikkoja jaettaessa."
Tai tämän palstan keskustelijoita tiedolla Norjan uintipaikoista. Itsekin olen käynyt Norjassa aivan muuta katselemassa kuin uintipaikkoja. Eipä niitä silloin noteeraa, vaikka vierestä ajaisi.
Kerran, kun lapsemme olivat pieniä, majoituimme Narvikin lähistölle (heinäkuun alkua) ja lapsemme kyllä pulikoivat meressä (ja ihmettelivät meduusoja), vaikka se vesi olikin melko viileää.sepä se, merivesi on kylmää. järviä norjassa ei paljoa ole tunturijärviä lukuunottamatta. joet näyttäisivät jäävän ainoaksi vaihtoehdoksi, ja niissäkin luultavasti suht kylmää vettä. pitää kesällä katella vähän tarkemmin lampia/järviä. voihan tietysti pitkissä vuonoissa vesi lämmitä rantamatalissa helteellä sen verran että uskaltaa uimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158