mies matkatöissä ja huamen haluisin kosia häntä...kihloissa oltu jo toista vuotta...kuinka kosisin häntä tekstarilla joku kiva värssy..??
tekstarilla
7
1819
Vastaukset
- olette....
jo kihloissa, niin sittenhän on jo kosittu. Eli ei sun enää tarvi mitään tehdä.
- Siis...
Eikös kosinta tehty jo silloin, kun menitte kihloihin??? Sitähän se kihlaus tarkoittaa.
- ihan
rauhassa siihen asti, että miehes tulee kotia, Ei kuulosta hyvältä tekstarilla kosiminen
- tekstiviestillä
en suostuisi vastaamaan koko viestiin! Kyllä se pitää olla vähän erilaista. Eikä tuo karkauspäivä nyt taida olla ainut päivä, jolloin voi mennä kihloihin ja kosia.
- tekstarikosinnasta
Ilmeisesti te ette kihlautuessanne lupautuneet menevänne naimisiin, joten sitten kai täytyy vielä kosia. Itse en pitäisi siitä, että minua kosittaisiin tekstarilla. Mutta ihmiset ovat tietysti erilaisia.
- kirjasto-gona
kosinta oikeus kuuluu vain vanhoille piioille,,, ei avopareile tai jo parisuhteessa eläville.
Taidat taas yritää uijata miesystävältäsi hamekangasta.
Tekstarikosinta on toisen vähättelyä !!! - enää
typerämpää olla?
Olette jo kihloissa (eli siis lupautuneet jo toisillenne), niin eihän karkauspäivä silloin enää mitään merkitse!
Tiedoksesi, että kihlaus on todellakin jo lupaus naimisiin menosta. Typeriä nämä teinikihlat kun ei tajuta mitä se sormus siinä sormessa jo merkitsee.
Ota ihan vaan puheeksi (EI siis tekstarilla), että milloinkas mahtais olla teidän hääpäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875