Kun on käynnistänyt koneen ja klikkaa ohjelman auki, niin kaikki protectionit on disable asetuksessa. Täytyykö ohjelma käynnistää aina manuaalisesti vai saako sen käynnistymään winukan mukana?
Käynnistyykö Spyware Blaster koneen mukana?
4
471
Vastaukset
- ja hyvä niin
Ohjelma on siitähyvä, että se ei pyöri turhaan taustalla, vaan estää haittaohjelmaa asentumasta silloin kun se sitä yrittää.
- katsohan
ohjeet uudestaan, nopeimmin tietysti saat ne kuntoon kun avaat nyt sen Spywareblasterin,
Quick Task viivan alapuolella on linkki:
Enable All protection, klikkaa sitä. Huomaat yläosan rivien edessä tekstin muuttuvan:
0 items have protection disabled
Nyt se on vasta suojaavassa tilassa.
Noi kuvalliset ohjeet löydät tuolta:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/swb2.htm - Ei ole kesken
katsohan kirjoitti:
ohjeet uudestaan, nopeimmin tietysti saat ne kuntoon kun avaat nyt sen Spywareblasterin,
Quick Task viivan alapuolella on linkki:
Enable All protection, klikkaa sitä. Huomaat yläosan rivien edessä tekstin muuttuvan:
0 items have protection disabled
Nyt se on vasta suojaavassa tilassa.
Noi kuvalliset ohjeet löydät tuolta:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/swb2.htm - olen....
Ei ole kesken kirjoitti:
pahoillani, ei ollut tarkoitus sulle kohdentaa tuota viestiä, vaan aloittajalle.
Kyll määki Turuus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876