Voice Massage kokemuksia?

Leukaperä...

Onko kokemuksia Voice Massagesta? auttaa kuulemma äänentuotantoon, helpottaa puhumista ja kuulemma oiva jos on purentaviasta johtuvaa leuka ja niskalihaksiston jännityksiä.

Itellä purentavika aiheuttaa leukalihaksiin ja niskaan kipuja ja oisko purentavian aiheuttamien lihasjännitysten syytä, että ääni väsyy nopeasti ja "rikkoutuu"? Joskus niska niin jumissa, että huimaa ja leukalihakset niin, että leukojen toiminta vaikeutuu. Purentakisko on, mutta silti tuota vaivaa vieläkin ja ehkä lihaksisto on vuosien nirskuttelun takia ihan syvältä tosi jumissa. Onko kokemusta, olisiko apua? Kallista?

http://www.voicemassage.com/

16

18668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut

täähän oli selvä mainos, joten ei siitä sen enempää.

• Leukaperä...

Mikä helvetti mun aloituksesta mainoksen tekee?

• peräleuka
        Leukaperä... kirjoitti:

Mikä helvetti mun aloituksesta mainoksen tekee?

Sinä itse siitä muotoilit mainoksen. Väärälle palstalle.

• kokemuksia omien asiakkaide...

Joo! Ei kysymyksesi/aloituksesi oikein mainokselta vaikuta. Jos herkkä ihminen haluaa siihen tottumusta, niin käykäähän kipu 7 tuki-ja liikuntaelin palstoilla katselemassa "hoidetun" tulkutuksia.....

No ! Sitten asiaan. Itse en ole ko hieronnassa koskaan käynyt, mutta toimin urheiluhierojana ja useilla kilpahiihtäasiakkailla on rasitusastma. (kovia vetoja pakkasessa syy...ei toooopinki !!)

Useat heistä on saanut apua niin hengitystekniikkaan, kuin jumineisiin apuhengityslihaksiin. Olenkin ottanut tavaksi suositella myös "tavan" ihmisille, jolla ongelmana pinnallinen hengitys tai ongelmia äänenmuodostuksessa ja pääsääntöisesti heidän kokemukensa ovat olleet hyviä. Eli suosittelen ko vaivohin sellaista ja "rouheampiin" lihasvaivoihin itseäni (tietysti !!!??)

KAnnattaa ainakin kokeilla 3 - 4 krt antaa yleensä jo hyötyä...

• kokemusta on

Olen käynyt voice massage -hierojalla jo parin vuoden ajan. Aluksi silloin tällöin, nykyään käyn säännöllisemmin. Itselläni ongelmana on juuri purenta ja hampaiden narskuttelu. Ongelma ei ole kokonaan parantunut, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa.

Minulla oli raudat ja sitä ennen purentakisko. Purentakisko ei minuakaan auttanut kokonaan. Eikä autakaan, jos purennassa on jotain vialla. Silloin vaaditaan jotain muuta esim. oikomishoito, lihasten jumppaaminen.

Minulla on myös ollut jumitusta, kipuilua, päänsärkyä, huimausta yms. Voice massage on kuitenkin vienyt suurimman osan oireista pois, jos vain olen käynyt säännöllisesti eli n. 2-4 viikon välein. Hinnat voivat varmasti vaihdella, mutta minulla yksi kerta maksaa 35 euroa ( 1h 15 min). Eli ei nyt ihan kauhean kallista, ainakaan kun se on auttanut minua paljon. Ja auttaa ääniongelmiinkin. Ainakin ystäväni sai apua.

Eli kannattaa ainakin kokeilla.

• asdf

heippa.kyseisin millasta tuo teidän huimasu on ollut, kun se johtunee purennasta?itsekin epäilen sitä huimaukseni syyksi.Mulla on aika tasaista keinutusta joka on lähes koko ajan päällä.
        olisin myös innokas kokeilemaan tuota voice massagea.kiva jos se on auttanut!

• leuka loksuu

heippa.kyseisin millasta tuo teidän huimasu on ollut, kun se johtunee purennasta?itsekin epäilen sitä huimaukseni syyksi.Mulla on aika tasaista keinutusta joka on lähes koko ajan päällä.

• halpaa

Mistä kuule näin halpaa voice massagea saa? Sehän on alle tavallisen hieronnan hinnan kun ajattelee, että terapeutti käyttää vähintään 1½ tuntia/asiakas!!!

• kokemusta on
        asdf kirjoitti:

Minulla purenta aiheuttaa jumituksia niskassa, mikä taas aiheuttaa sen huimauksen. Huimaukseni on lähinnä sellaista epävarmaa ja huonoa oloa. Välillä maailma pyörii ympäri. Tässä on siis sekaisin asentohuimausta ja purennasta/niskasta johtuvaa huimausta. Mutta kuitenkin on auttanut pitämään kurissa. Ei siis tuohon asentohuimaukseen, se vaatii omat liikkeet, mutta muuten.

• kokemusta on
        halpaa kirjoitti:

Mistä kuule näin halpaa voice massagea saa? Sehän on alle tavallisen hieronnan hinnan kun ajattelee, että terapeutti käyttää vähintään 1½ tuntia/asiakas!!!

En tiedä muiden hinnoista. Hinta on vähän halvempi kuin uusien asiakkaiden, koska olen kanta-asiakas. Ja täällä Turussa päin on kyllä useampiakin tavallisia hierojia, joiden hinnat ovat halvempia. Ymmärrän kyllä silti, miksi kyseinen hieronta on vähän kalliimpaa kuin tavallinen. Vaatiihan se enemmän tietoa ja opiskelua.

• terapeutista kii
        kokemusta on kirjoitti:

En tiedä muiden hinnoista. Hinta on vähän halvempi kuin uusien asiakkaiden, koska olen kanta-asiakas. Ja täällä Turussa päin on kyllä useampiakin tavallisia hierojia, joiden hinnat ovat halvempia. Ymmärrän kyllä silti, miksi kyseinen hieronta on vähän kalliimpaa kuin tavallinen. Vaatiihan se enemmän tietoa ja opiskelua.

Kyl toi on huippuhalpa, jos on jo valmistunu terapeutti. Taitaa olla kustannuslaskenta hieman pielessä. "tavallinen hieronta" fysikaalises hoitolaitokses 1½ tunnilta maksaa jo 45 euroa. Eiks voicem oo erikoishierontaa? Luulisin et voice massaget liikkuu samois lukemis noin 60 euroon saakka. Asiakkasta kohti varataan yleensä se 1½ tuntia, hoito taitaa kestää yleensä 1h15min, mikäli oon oikein ymmärtäny.

• Nuppu10

Moi

mistä saat voicea hintaan 35 €? Itselläni kokemus ko hoidosta ja hyvä sellanen, hinta vaan niin kova että ei meinaa lompakko siihen taipua.

• kokemusta on
        Nuppu10 kirjoitti:

Moi

mistä saat voicea hintaan 35 €? Itselläni kokemus ko hoidosta ja hyvä sellanen, hinta vaan niin kova että ei meinaa lompakko siihen taipua.

Tuo Turkulainen "voice massage-terapeutti" on todennäköisesti joko itseoppinut ja käyttää Voice Massage- nimikettä luvatta tai sitten ammattitaito on niin nollalukemissa ettei oikeilla ja asianmukaisilla hinnoilla asiakkaita riitä. Hintataso vaikuttaa "harmaan talouden hierojalta".....sääli ja häpeä.

• hyväääääääääääääääää

hierontametodi. Ja vieläpä Suomessa kehitelty!

Olen käynyt kolmen vuoden ajan vokologilla, joka
      on erikoistunut siihen. Äänentuotos rennompi ja ääni kirkkaampi.
      Veri kiertää todella hyvin niskoissa ja leukaperissä.
      Hieroja etenee asiakkaan tuntemuksien mukaan, joten
      jos kurkun seutu (tai joku muu) "arka", hieroo sen minkä
      pystytään. Hammaslääkäriltä saa myös venytysharjoituksia,
      joita tehdään tietyn väliajoin.

Hinta 50e/n 50 min

• koulutettu hieroja

Heippahei!
      Pelkästään koulutukseen ja sen pituuteen ei voi kaikkea laskea, jos ajattelee mitä hieronta maksaa. Kukuin hieroja/terapeutti hinnoittelee palvelunsa miten haluaa. Kilpailu asiakkaista on kovaa, mutta itse en lähde kilpailemaan hinnoilla ja perustelen taksojani kokemuksella jota on kertynyt vuosien myötä. Eli jos hinta on tärkein mittari, tehkää valinta sen puolesta.

• Kurkku

Hei!

Kävin tänään elämäni ensimmäisessä Voice Massagessa. Hakeuduin hierontaan, koska itselläni on ollut palan tunne kurkussa jo pidemmän ajan, eikä siihen ole löytynyt mitään syytä. Hieronta oli ihan ok, en tiedä oliko apua vai ei, kurkku on nyt muutenkin parempi, mutta olisin kysellut teiltä, jotka olette myös ko. hieronnassa käyneet, hierottiinko teillä kurkun aluetta, minkä verran ja millä voimakkuudella? Itseäni hämmästytti se, että kurkunpään aluetta ei hierottu juuri lainkaan, kosketeltiin vain hyvin kevyesti. Tiedän, että kurkunpää on hyvin herkkää aluetta, eikä sitä voi voimallisesti hieroa, mutta noin kevyt tunnustelu tuntui, että onko siitä todella jotain hyötyä. Tehdäänkö se siis aina näin, vai oliko tämän vain minun hierojan tapa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1761
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1494
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1131
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      995
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    Aihe