Edullista majoitusta Lontoossa?

Titti

Lontoossa jo muutaman kerran käyneenä tarvitsisin nyt omatoimimatkalleni edullisen hotellin Bayswaterin alueelta. Tiedän, että periaatteessa niitä on tällä alueella pilvin pimein, mutta asia mutkistuu hieman, kun vaatimuksena on 2 hengen huone, jossa suihku ja WC huoneessa. Tiedätkö mitään vaihtoehtoa alle 65 punnan/yö (2 h huone)?

6

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punta

Kai tiedät, kuinka kallista tällä hetkellä Lontoossa, kuten koko Britanniassa punnan kurssin vuoksi? Edullista/halpaa on turha odottaa noilla vaatimuksilla ja noin halvalla!! Jos aiot olla Lontoossa kauemminkin, paras vaihtoehto on vuokrata huone jostakin asunnosta. (Esim. useat perheet vuokraavat isoista asunnoistaan huoneita.) Yleensä kuitenkin vaaditaan vähintään kolmen kuukauden olo. Ilmoituksia on mm. useissa ilmaislehdissä Lontoossa.

• Tiina

Juu, hintataso on tiedossa. Ja mulla on kuin onkin jo varattuna 65 puntaa/yö hotelli noilla vaatimuksilla, eli siihen sitten näyttäs olevan tyytyminen. En aio viipyä Lontoossa kuin viikon.
        Kiitos vastauksestasi!

• tiikeri
        Tiina kirjoitti:

Juu, hintataso on tiedossa. Ja mulla on kuin onkin jo varattuna 65 puntaa/yö hotelli noilla vaatimuksilla, eli siihen sitten näyttäs olevan tyytyminen. En aio viipyä Lontoossa kuin viikon.
        Kiitos vastauksestasi!

hei! Kerro ihmeessä meille muillekin mistä löytyy tuo 65 punnan majapaikka!!Ja millainen se on, siis löytyykö se suihku ja wc huoneesta ym. Kiitti!

• Tiina
        tiikeri kirjoitti:

hei! Kerro ihmeessä meille muillekin mistä löytyy tuo 65 punnan majapaikka!!Ja millainen se on, siis löytyykö se suihku ja wc huoneesta ym. Kiitti!

Tiedot em. hotellista löydät sivulta http://www.europahousehotel.com. Hintaan sisältyy kahden hengen huone WC:llä, suihkulla ja TV:llä. Tasosta en niin tiedä, kun en oo vielä ollut, mutta vaatimattomiahan noi tuppaa Lontoossa olemaan (vanhoissa taloissa, pienet huoneet), mutta Lontooseen mennäänkin yleensä liikkumaan eikä hotellihuoneeseen möllöttämään, joten mulle sillä ei oo niin väliä. 70 punnan pintaan löytyy myös seuraavia vaihtoehtoja (2 h huone mukavuudet huoneessa, yleensä Bayswaterin alueella), elleivät ole nostaneet hintoja vuoden alusta: The Classic Hotel (puh. 44-2077067776), The Gower Hotel (puh. 44-2072622262, Shakespeare Hotel ( 44-1714024646), Springfield Hotel (puh. 44-2077239898). Hauskaa Lontoon reissua!

• ET

Tultiin juuri viime viikolla Lontoosta ja oltiin kaksi yötä Cherry Court Hotellissa Hugh Streetilla aivan Victorian aseman kupeessa. Kahden hengen huone suihkulla ja WC:llä oli 42 puntaa. Huoneessa oli vielä televisiokin. Huone oli tosi pieni, mutta mielestäni siisti ja viihtyisä ja lyhyen matkan päässä nähtävyyksistä ym. paikoista.

• Tiina

Kiitti paljon vinkistäsi B&B:stä Victoria Stationin lähellä. Tosi edullinen, täytynee testata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      193
      12960
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6265
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      123
      5965
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5552
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4462
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4380
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4218
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe