Hei! Uskaltaako/kannattaako syödä salaatteja buffista? Onkohan salaatit pesty hanavedessä ja saako helposti vatsataudin? En ole niin lihan ystävä ja olisi kivaa syödä raikkaita salaatteja, tai onkohan näissä All Inclusive hotelleissa edes salaattibuffaa?
kohta
5
1748
Vastaukset
- tiedä, mutta
En tiedä all inclusiveista, en ole sellaisessa koskaan ollut, mutta itse olen syönyt pitkin Etelä-Amerikkaa ihan missä vain, jopa viidakkokaupungeissa katukeittiöistä, eikä koskaan mitään ongelmia.
Juttu riippuu ihan siis sinun vatsastasi. - ...
Itse en alkuun syönyt salaattibuffasta kuin ehkä sipulia.
Sitten toisella viikolla otin jo kurkkua ja tomaattia enkä mitään kovin kummoista vatsapöpöä saanut. Kannattaa kuitenkin olla noiden kanssa varovainen, kun ei tiedä onko ne pesty hanavedellä. Salaattibuffa vaan näytti niin paljon paremmalta kuin muut ruuat, joten harmitti ettei siitä uskaltanut enempää maistella. - loma ohi
Hei, peseehän ne lautaset ym. hanavedellä ja jos oikein alkaa miettimään ei mitään uskalla koskea. Hampaatkin voi hyvin pestä hanavedellä.
Salaatit oli oikein tuoreita ja hyviä, oli salaattia tarjolla runsaasti. Itse söin majoneesipohjaisia ja hyvissä voimissa ollaan.
Älä murehdi, nauti lomastasi, liika miettiminen saa vatsan kipeäksi.- palannut
Hesperia Playa el aguassa oltiin ja kaikkea syötiin Buffasta. Hyvin pakki kesti.
Jos on herkkä vatsa, kandee varmaan pari päivää syödä varovasti ja kuullostella. - puse
palannut kirjoitti:
Hesperia Playa el aguassa oltiin ja kaikkea syötiin Buffasta. Hyvin pakki kesti.
Jos on herkkä vatsa, kandee varmaan pari päivää syödä varovasti ja kuullostella.Olen juuri taalla paikanpaalla ja olen syonyt ihan kaikkea. Salaatit ovat tosi hyvia ja hotellin ruoka on mainiota, kaikkea uskaltaa syoda. Ne ovat todella hyvin kypsennetty yms.... Nauti vaan lomastasi, ei kannata olla liian tarkka!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850