kohta

matkalle,,,

Hei! Uskaltaako/kannattaako syödä salaatteja buffista? Onkohan salaatit pesty hanavedessä ja saako helposti vatsataudin? En ole niin lihan ystävä ja olisi kivaa syödä raikkaita salaatteja, tai onkohan näissä All Inclusive hotelleissa edes salaattibuffaa?

5

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä, mutta

En tiedä all inclusiveista, en ole sellaisessa koskaan ollut, mutta itse olen syönyt pitkin Etelä-Amerikkaa ihan missä vain, jopa viidakkokaupungeissa katukeittiöistä, eikä koskaan mitään ongelmia.
      Juttu riippuu ihan siis sinun vatsastasi.

• ...

Itse en alkuun syönyt salaattibuffasta kuin ehkä sipulia.
      Sitten toisella viikolla otin jo kurkkua ja tomaattia enkä mitään kovin kummoista vatsapöpöä saanut. Kannattaa kuitenkin olla noiden kanssa varovainen, kun ei tiedä onko ne pesty hanavedellä. Salaattibuffa vaan näytti niin paljon paremmalta kuin muut ruuat, joten harmitti ettei siitä uskaltanut enempää maistella.

• loma ohi

Hei, peseehän ne lautaset ym. hanavedellä ja jos oikein alkaa miettimään ei mitään uskalla koskea. Hampaatkin voi hyvin pestä hanavedellä.
      Salaatit oli oikein tuoreita ja hyviä, oli salaattia tarjolla runsaasti. Itse söin majoneesipohjaisia ja hyvissä voimissa ollaan.
      Älä murehdi, nauti lomastasi, liika miettiminen saa vatsan kipeäksi.

• palannut

Hesperia Playa el aguassa oltiin ja kaikkea syötiin Buffasta. Hyvin pakki kesti.

Jos on herkkä vatsa, kandee varmaan pari päivää syödä varovasti ja kuullostella.

• puse
        palannut kirjoitti:

Hesperia Playa el aguassa oltiin ja kaikkea syötiin Buffasta. Hyvin pakki kesti.

Jos on herkkä vatsa, kandee varmaan pari päivää syödä varovasti ja kuullostella.

Olen juuri taalla paikanpaalla ja olen syonyt ihan kaikkea. Salaatit ovat tosi hyvia ja hotellin ruoka on mainiota, kaikkea uskaltaa syoda. Ne ovat todella hyvin kypsennetty yms.... Nauti vaan lomastasi, ei kannata olla liian tarkka!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3113
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      61
      2795
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2091
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1940
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1122
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      908
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe