FJR 1300:n korkeampi pleksi

kuulokärsii

Minkälaisia kokemuksia teillä on FJR:n korotetuista plekseistä, eli minkämerkkinen pleksi poistaa kypärämelun tai mikä ei. Kyseessä on mulla -07 malli.

7

5853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai parempi kypärä

Fjr on hyvän näköinen ilman pleksejä.

Kypärissäkin on eroja, vaikkakin korvatulpat auttaa aina.

• Jusba

Pleksin toimiminen on kiinni mm. kypärästä ja ajajan (selän)pituudesta. Mulla on vartta 170, enkä ole persjalkainen, enkä kirahvi.
      -02 mallissa oli Givin korkeampi spoilerpleksi, ei hyvä, -04 mallissa MRA:n variotouring pleksi,
      -06 mallissa laminar lip, ei hyvä, ei pysynyt kiinni yli 200km/h nopeudessa, vaikka ohjaimen maahantuoja sen asensi, lisäksi maantienopeuksissa alkoi nostaa etupäätä. -06 malliin ei ollut saatavilla tuota ehdottomasti parasta, eli MRA:n pleksiä, nyt vissiin jo löytyy. Sitä suosittelen, koska siinä itsessäänkin on korkeussäätö, joten sopii erimittaisille kuskeille.

• blue fjr

Itte tilasin netistä wwww.louis.de osoitteesta v. 05 sellaisen 2-osaisen säädettävän savunharmaan pleksin. En jaksa muistaa tarkempaa nimeä, mutta hinta kotiintuotuna oli jotain 170 e. Ja olen tykännyt kovasti, korvatulpat sai heittää mäkeen sen asentamisen jälkeen.

• se sama

oho, tuli w:tä vähän liikaa edelliseen... ;=D

• kuulokärsii

Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.

• Pleksiä
        kuulokärsii kirjoitti:

Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.

Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.

• sepe
        Pleksiä kirjoitti:

Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.

Onko plexsi vielä myymättä,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe