Minkälaisia kokemuksia teillä on FJR:n korotetuista plekseistä, eli minkämerkkinen pleksi poistaa kypärämelun tai mikä ei. Kyseessä on mulla -07 malli.
FJR 1300:n korkeampi pleksi
7
5787
Vastaukset
- vai parempi kypärä
Fjr on hyvän näköinen ilman pleksejä.
Kypärissäkin on eroja, vaikkakin korvatulpat auttaa aina. - Jusba
Pleksin toimiminen on kiinni mm. kypärästä ja ajajan (selän)pituudesta. Mulla on vartta 170, enkä ole persjalkainen, enkä kirahvi.
-02 mallissa oli Givin korkeampi spoilerpleksi, ei hyvä, -04 mallissa MRA:n variotouring pleksi,
-06 mallissa laminar lip, ei hyvä, ei pysynyt kiinni yli 200km/h nopeudessa, vaikka ohjaimen maahantuoja sen asensi, lisäksi maantienopeuksissa alkoi nostaa etupäätä. -06 malliin ei ollut saatavilla tuota ehdottomasti parasta, eli MRA:n pleksiä, nyt vissiin jo löytyy. Sitä suosittelen, koska siinä itsessäänkin on korkeussäätö, joten sopii erimittaisille kuskeille. - blue fjr
Itte tilasin netistä wwww.louis.de osoitteesta v. 05 sellaisen 2-osaisen säädettävän savunharmaan pleksin. En jaksa muistaa tarkempaa nimeä, mutta hinta kotiintuotuna oli jotain 170 e. Ja olen tykännyt kovasti, korvatulpat sai heittää mäkeen sen asentamisen jälkeen.
- se sama
oho, tuli w:tä vähän liikaa edelliseen... ;=D
- kuulokärsii
Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.
- Pleksiä
kuulokärsii kirjoitti:
Maxi löytyy Stormiltakin 209 €. Taitaa kääntyä siihen kun vielä edellisessäkin pyörässä vario toring pelasti sen mitä pelastettavissa oli.
Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.
- sepe
Pleksiä kirjoitti:
Minulta löytyisi MRA Varioscreen uudenveroinen savunvärinen pleksi. Sopii FJR -05 asti. HP 150e (uusi 209e). Tampereen seudulla. Ei tarvita enää korvatulppia.
Onko plexsi vielä myymättä,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1671919
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan461042- 38895