En tiennyt missä olin. Joka puolella oli vain korkeita pensas aitoja, jotka heiluivat voimakkaasti tuulessa ja minä juoksin. Juoksin pakoon. En tiennyt mikä minua seurasi, mutta tunsin, kuinka se hengitti niskaani ja lähestyi lähestymistään. Lisäsin vauhtia, mikä oli vaikeaa mutkittelevassa labyrintissa, jonne olin joutunut - tietämättä miksi tai miten. Etsin tietä ulos kipeästi. Halusin pois. Turvaan.
Jatkoin juoksemista ja tuuli sen, kuin yltyi. Taivas oli mustien, matalalla olevien pilvien peitossa, joiden läpi kuitenkin jostain pääsi auringon valo niin, että näin eteeni. Kaikki näytti niin synkältä ja kompastelin juostessani yhä enemmän väsyessäni. Se jokin seurasi ja saavutti minua - enkä halunnut jäädä ottamaan selvää miksi. Tiesin vain, että minun oli juostava.
Olin vähällä luopua toivosta, kun voimani ehtyivät, mutta sitten eteeni tuli tumma rakennus. Kivestä tehty, jonka ovi oli auki. Juoksin sisälle ja samalla hetkellä, kun löin salvan alas, törmäsi oveen jokin iso olento. Se joka minua oli seurannut. Puu oli vähällä murtua sen painon alla, mutta kesti kuitenkin.
Kääntyessäni näin, että ainoa tie, oli maan alle johtavat rappuset, joiden alapäästä lähti tumma käyvätä, jota valaisivat lukuiset, punaiset ja mustat kynttilät molemmin puolin käytävää. Kuljin sekavana käytävän loppuun saakka, kunnes tulin jonkinlaiseen leveämpään käytävään ja käytävää josta tulin sisälle vastapäätä, näin suuret, puiset ovet, jotka olivat auki, ilman vartijoita. Kävelin niistä sisään ja tulin suureen kiviseen saliin, jonka keskellä olevaa verenpunahopeista mattoa kuljin, käytävää valaisevien liekkien loimussa.
"Hei kultaseni", kuulin silkin pehmeän ja yhtä aikaa niin kylmän äänen kuiskaavan korvaani samalla, kun kylmät kädet kiertyivät lanteitteni ympärille ja pojan kylmät huulet hipaisivat kaulaani. Kuulin hänen hengittävän syvään, hänen käsiensä silittävän kylkiäni, hänen kylmän ihonsa koskettavan omaani, mikä sai minut yhtä aikaa pelkäämään ja haluamaan häntä. Vihaamaan ja rakastamaan häntä.
"Rosetta... mitä pelkäät? Sitä olentoa ulkona? Vai minuako?" Hänen naurustaan päätellen oli turha kysyä kumpaa hän itse uskoi minun pelkäävän. Häntä. Hänen kylmät kätensä nousivat ylemmäs kyljilläni, kunnes hänen kämmenensä lepäsivät hartioillani, kädet kainaloideni alta pujotettuina. Hän nauroi hiljaa pelolleni ja suuteli sitten kaulaani hymyillen kylmää, hellää hymyään.
"Voi, pelkäätkö sinä pikkuinen minua? Miksi? Tunnen sinut läpi kotaisin... tiedän nimesi Frida Rosette Bryant ja tiedän miten paljon rakastat minua tahtomattasi... ja kuinka paljon itse rakastan sinua, vaikka luulin, ettei se ole mahdollista, kun on sydämetön" hän nauroi taas. Hänen kyntensä painuivat ihooni ja kun hän repäisi ihooni neljä pitkää haavaa, oli minun pakko huutaa tuskasta.
Painauduin hänen rintaansa vasten, kuin turvaa hakien ja näin hänen silmistään loistavan himon. Hän himoitsi niin vertani... ja silti minä rakastin häntä ja janosin lisää. Janosin suudelmaa. Kuulin hänen naurahtavan, nyt hieman käheämmin ja tukahtuneemmin, mutta yhtä kauniisti, kuin ennenkin. Hän kuulosti tuskaiselta.
"En saisi... mutta sinä vain olet niin... jotain. Erilaista. Veresi tuoksuu hyvälle... Niin äärettömän hyvälle... Haluaisin niin... mutta en saa", hän kuiskasi ja vetäytyi kauemmas minusta. Hän käänsi minut ympäri ja pyyhki verta pois haavoistani, suudellen niitä sitten varovasti. Ihmettelin miten hän kesti sen kaiken tappamatta minua... ja pelkäsin rakastaen.
"Kiitos... lupaan, että näemme Rosetta... sinä tuoksut... hyvälle. Vielä paremmalle... paremmalle, kuin osaan kuvailla sanoin. Lupaan, että vielä kerran pyydän anteeksi sinulta ja jätän sinut yksin, jotta voisit unohtaa minut... vampyyrin jolla ei ole sydäntä ja joka janoaa vain vertasi..." hän kuiskasi ja katsoi minua silmiin pikimustissa silmissään kylmä ja kuitenkin pehmeä katse. En tiennyt mitä sanoa, kun verihukka alkoi viedä voimia minusta ja hän auttoi minut makuulle salin lattialle suudellen minua sitten hellästi suulle käyden kyljelleen viereeni, pää kätensä varassa ja silitti hiuksiani. Viimeinen asia, jonka näin olivat hänen kasvonsa ja vielä sumuisien viimehetkiemme aikana tunsin hänen hampaansa korvanlehteäni vasten valmiina puremaan minua.
"Anna anteeksi, mutta en voi itselleni mitään rakkaani... minä vain tarvitsen sinua, enkä voinut estää tätä..." olivat hänen viimeiset sanansa. Sitten heräsin painajaisestani, jonka lopusta oli tullut yhtä suloisen kauhistuttavaa unta, jonka olisin halunnut nähdä uudestaan ja uudestaan peläten sitä aina.
Vampyyri tarina Osa 1. Painajaislabyrintti
9
871
Vastaukset
- Faus
Kieroutunutta, vaarallista ja jännittävää.. Juuri niinkuin rakkaustarina vamppyyrin ja ihmisen välillä pitää ollakin..
Kirjoitathan pian jatkoa, en malta odottaa!Itse arvostan suuresti Stephenie Meyerin Houkutusta ja uutta kuuta, mutta pidän Edwardia ja muita vampyyreita siinä vähän liian pehmoina. :D Vampyyrit on vaarallisia. Ne on pahoja. En silti kiellä, että niillä on tunteita... mutta paljon ihmistä vähemmän. :) Jatkoa tulee kyllä kunhan saan jotain raavittua kasaan :D Kieroutunutta... kyllä. Masokistista :) Vampyyrithän juo verta joten on kaksi himoa. Jos ne yhdistää syntyy masokistisuus! *älynväläys* Mutta kiitos kommentista! Joskus vois kirjoittaa kirjan, mutta saa nyt nähdä :P
Olin nähnyt tuota unta jo kuukauden. Se tunkeutui joka yö yhtä kauhistuttavan ihanana uniini, muutti ne suloiseksi painajaiseksi. Labyrintti, käyvätä, sali ja hän. Se poika.
Olin aluksi yrittänyt vain olla painajaiseni kanssa, mutta kerta kerralta siitä oli tullut yhä vaikeampaa. Uni oli muuttunut taas, mutta muistin kyllä miten hän aikaisemmin oli kuiskannut sametin pehmeällä, kylmällä äänellään korvaani, miten hän tulisi vielä hakemaan minut ja kuinka hän seuraisi minua siihen asti toisilla tavoin.
Kun olin nähnyt painajaiseni tuon version, olin sen jälkeen alkanut näkemään painajaisia myös hereillä. Tai tuntemaan ne. Painajainen ei hellittänyt minusta edes hereillä. Se seurasi minua varjoissa, kulki perässäni odottaen, että nukahtaisin väsyneenä ja se voisi taas hyökätä uudestaan mieleeni.
Muuten olisin voinutkin pitää kaikkea vain painajaisen aiheuttamana pelkona, mutta kun seisoin yksinäni, saatoin yhä tuntea joskus hänen kylmän kosketuksensa kyljelläni, tai hänen huulensa kaulallani. Mutta kun käännyin, ei siinä ollut ketään. Olin yksin ja näkymättömiä arpia kivisti olkapäässäni, kuin niitä olisi poltettu kuumalla liekillä.
Kävelin koulun käytävää pitkin ja kuulin hänen kuiskutuksensa korvani juuressa ja pelkäsin. Pelkäsin sitä, mitä minulle oli tapahtumassa ja häntä. Vaikka rakastin hänen ääntään, hänen pelottavia lupauksiaan, jotka hän sai kuulostamaan uhkauksilta, minä pelkäsin myös häntä. En olisi halunnut pelätä, mutta hänessä oli jotain niin luonnotonta, ettei se mahtunut tajuntaani.
Opettajan sanat menivät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, jättämättä minkäänlaista muistikuvaa mieleeni koko tunnista, kun kuuntelin vain hänen kuiskauksiaan. Hän oli siinä muistona, mutta en ymmärtänyt miksi kuulin hänen äänensä. Joko olin sekoamassa, tai sitten sille oli joku muu selitys jota en tiennyt.
Lähtiessämme välitunnille, minä kuitenkin pysähdyin, kuin seinään, tukkien samalla luokan oviaukon niin, ettei kukaan oppilaista päässyt ohitseni tönimisestä huolimatta. Olin nauliutunut paikalleni. Hänen tumma, kylmä katseensa, hänen kylmät, täydelliset huulensa ja hänen pikimusta tukkansa... kaikki oli yhtä täydellisen näköistä, kuin unessakin. Mutta se ei ollut unta. Olin hereillä ja hän seisoi edessäni pelottavan vaarallisena ja rakastettavana, silmät kiiluen, haluten minut.
"Hei... löysin sinut viimein", hän kuiskasi jo tutuksi käyneellä äänellään, joka oli yhtä kaunis ja pelottava, kuin ennenkin. Astuin hänen eteensä ja oppilasmassa lipui ohitseni kiireisesti, jättäen minut yksin käytävään seisomaan tuon pojan eteen avuttomana, peloissani, pystymättä juoksemaan pakoon. Vaikka en olisi halunnutkaan juosta.
"Yhtä hiljainen aina... hmm... Ja kaunis... Tuoksut yhtä hyvälle, kuin ennenkin. Vieläkin paremmalle..." hän mutisi hiljaa ja otti yhden mustista suortuvistani käsiinsä ja haistoi sitä. Hänen huuliltaan pääsi hiljainen voihkaus, kun hän asetti suortuvan takaisin paikalleen. Hän ei hymyillyt, vaan oli vakava ja kylmä. Vapisin.
"Olen Michael Shaw... hauska nähdä sinua jälleen Rosetta. Umh... ja tuntea jälleen tuoksusi ympärilläni. Haluaisin tavata sinut myöhemminkin... kahden kesken. Voisitko tulla metsän laitaan tänään kymmeneltä illalla? Haluaisin niin puhua kanssasi..." hän kuiskasi silmät välähtäen, kasvoillaan kylmän viekas ilme, joka oli sekä houkutteleva, että varoittava. En pystynyt vastaamaan hänen kauneudeltaan ja peloltani, mutta hän aisti vastaukseni ja naurahti pienesti. Olinhan minä suostunut.
"Niin sitä pitää... nähdään metsässä... Laita jotain tummaa päälle kultaseni - en halua, että erotut varjoista minua enempää. Olisi ikävää jos joku yllättäisi meidät", hän kuiskasi vielä ja sipaisi poskeani sormenpäillään niin, että poskeeni ilmestyi kaksi punaista naarmua. Sitten hän kääntyi ja käveli pois luoltani, jättäen minut seisomaan paikalleni, hievahtamatta. Hän oli todellinen. Hän oli ollut tässä. Hän halusi tavata minut ja kenties tappaa.
Mutta silti minulla ei ollut aikomustakaan olla noudattamatta tuota houkuttelevaa kutsua.- gugu122
Kiva tarina.
- jatkatkos römpsäseni
jatkoa ja heti!!!
- jfjjfjfjfjf
Tasan kymmeneltä seisoin metsässä tumput suorina ja jauhoin purkkaa. Ylläni roikkui musta jätesäkki, olihan tuo iki-ihana Michael Shaw käskenyt minun laittaa jotain tummaa ylle. Jaloissani oli mustat huopatöppöset ja päässäni musta karvareuhka ja mustat aurinkolasit. Taisin näyttää aivan haudasta nousseelta Elvikseltä, mutta niin pitikin.
Olinhan tapaamassa vampyyriä. Odotellessani minun tuli nälkä. Otin huikan kirnupiimää ja järsin paketillisen näkkileipää. Minua alkoi pierettää ja päästin kimakan tuhnun toivoen ettei kukaan kuulisi. Siinä samassa Michael Shaw ilmaantui viereeni kuiskaten: "Rakkaani, onko sinun pakko haista noin pahalle"?
Minä sain raivarin ja iskin kaiken varalta mukaan ottamani puuseipään tuon kurjan vampyyrin läpi, joka oli loukannut minua ah niin verisesti.
Ennen poismenoaan vampyyrini kuiskasi käheästi mutta hellästi: "Rakkaani, olet oikeassa... ei meillä olisi ollut tulevaisuutta yhdessä."
Ja minä vain join lasillisen piimää hänen muistokseen.- kaunista1
niissk!!! tuli ihan tippa linssiin:( niin kaunis loppu:D
- Camppyyr
Vamppyyrit ovat pelottavia. Vamppyyrit tappavat ihmisiä. Hyvä että tarinassa näin ei välttämättä käynytkään? Mitä luulette.
- Sama Ruutana
Kunnon kauhutarinaa. Tässähän nousee kaljupäältäkin tukka pystyyn...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768