Minä en edes tienny teidän nimiä.Otin vaan pulttia,kun näin sen Harri pojan ahdingon siellä Seutulassa,nyt kun asiasta enemmän tiedän,niin olen samaa mieltä,kurinpalautus oli paikallaan!Mummi lähettää onnittelut Matille ja Mervillekkin,sillä kyllä kotijoukoissa tarvitaan hameväkeäkin,että kaikki natsaa!HIENOA MATTI!
Vastaukset 1
- anteeksi lajivalmentajat
ja hyppyrimäen johtajat, että Harri nyt niin rumasti loukkasi teidän kunniaa sanomalla rumiakin sanoja. Hyi olkoon. Te olette suuria miehiä kun olette paikalla kannustamassa ( ei aina rapulassa) kun Harri hyppää rohkeasti yli kaksisataa metriä. Teillä on suurin osuus siihen, varsinkin hyppyrimäen johtajalla.
Kun te nyt rasittavalta hyppyrimäki reissulta olette kotiutuneet ja Harrille poistumiskiellon antaneet, kannattaa teidän nyt levätä ja pyytää liitolta palkkaa lisää hyvästä suorituksesta.
Vielä kerran anteeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69731Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli59712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.44626- 62593
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 37460