Tekstiteeveen mukaan joka sadas täysi-ikäinen Usan kansalainen on vankilassa.
Jos siellä vietetään karkauspäivää, on poliiseilla tänään kiireinen päivä.
Uutisia! Uutisia!
6
436
Vastaukset
- Nimetön
Joka sadas! Minä en nyt ihan usko.
Mistä rahat kaikkien ylöspitoon, hyvänen aika.
Eihä siellä ole varaa maksaa edes kansalaisten terveydenhoidosta.
Hillarykin haluaa pakolliset terveysvakuutukset.
Vaatisivat nyt saman tien pakolliset vankilavakuutukset.Eilisessä lehdessä uutisoitiin, että Kentin yliopistossa oli tutkittu intensiivisesti noin tuhatta henkilöä.
Tutkimuksen tuloksena todettiin, että lämminsydämiset ihmiset antavat hyväntekeväisyyteen rahaa enemmän kuin kitsaat.Sosiaaliturvasta ei kai voida jenkeissä puhua.
Työssäkäyvillä on työnantajan vakuutus, jolla pääsee hyvään sairaalaan.
Jos vakuutusta ei ole, niin sitten köyhien sairaalaan, joita pidetään yllä lahjoitusvaroin.
Jos neuloista on pulaa, niin käytetään samoja uudelleen. Eihän siinä hyvä mene pilalle.
Millähän rahalla köyhä työtön tai passiton siirtotyöläinen maksaisi sairausvakuutusmaksunsa?
- kai75
empä muista osavaltion nimeä, sairaan hoidossa käytetty useamman kerran puudutukseen (erhenkilöille) samaa neulaa.
Mainittiin jostain hepatiitti ja aids epidemiasta.
Ett oh hu !
Mutt kai kaikkialla aina sattuu jotain ihmettä/ihmeellistä.
Ehkä meilläkiin, vai ? - jonka pitäisi olla...,.,
Tiedän yhden usalaisen, jonka pitäisi olla telkien takana syyttömien murhista, hän on GB, enkä suinkaan tarkoita Gunnar Bärlundia, hänhän vain vähän moksautteli nokkaan.
- dösäkuski
Stadissa joka sadas ajaa pommilla.
On tutkittua tietoa. Mustaa valkoisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322405Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891114Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.55839Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69740EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25668Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664