Suositelkaa hyväksi havittua

Lähdössä ehkä pian

lentoyhtiötä, sujuvilla vaihdoilla ja inhimillisillä aikatauluilla Johannesburgiin. Ei olla ennen lennetty noin pitkälle ja ollaan kahden vaiheella: vaihdon jälkeen yölento ja aamuksi perillä, mutta jos ei osaa oikein nukkua koneessa on ehkä mukavampi startata ajoissa Helsingistä ja olla iltamyöhään perillä ja päästä majoitukseen nukkumaan.

11

2354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kautta

      KLM:llä. Oli hyvä. -04 / 1250e.

      • ..vielä

        tuli lyötyä tuohon hinta Namibiaan asti. Johannesburgiin tais olla jotain 850 e luokkaa.


    • Maapallonkiertäjä

      Münchenin kenttä on selkeä ja helppo. Puolilta päivin Helsingistä ja illan suussa MUC:ista. Aamulla Joburgissa.
      Shiphol on jokus tosi tukossa kuten Frakfurtkin, Heathrowista puhumattakaan.
      Useimmat nukkuvat hyvin lennon aikana.
      SAA:n Airbussissa on kohtuullisesti jalkatilaa turistiluokassa.
      Lennot ovat sikäli helppoja kun ei ole aikaeroa Helsingin ja Joburgin välillä.

    • lomailija

      on monista kokemusta, mutta meistä parhain on South African Airways. Sillä on todella hyvä palveluhenkinen henkilöstö, hyvät ruuat ja kohtuullisen tilavat turistiluokan koneet. Tosin me lensimme Lontoosta Kapkaupunkiin, mutta eiköhän SAA lennä myös Johannesburgiin.

      • Maapallonkiertäjä

        SAA on OK lentoyhtiö.
        Lentää Joburgiin ainakin Münchenistä ja Frankfurtista.
        Itse olen jo varannut ensi JOULU-Uusivuosi ajalle matkan Helsinki - München - Johannesburg - Durban. Lennot Lufthansa/SAA.
        Lontoota vältän koska siellä yleensä aina saa odottaa. Olen 1 ihmisiän siellä viettänyt odottaen myöhästyneitä lentoja. Toinen paikka jota vältän on Shiphol/Amsterdam. Sekainen kenttä joka herkkä myöhästelyille.
        München on "pieni" kenttä jolta on monta päivittäistä yhteyttä Helsinkiin ja kaikki on siististi "paketissa" eikä kenttä ole kuormitettu ylitse kapasiteettinsa. Siksi siellä vielää toimii kaikki suuremmitta häiriöttä.


    • Aloittaja

      .... Kiitos kaikille tähän asti vastanneille!

      • kappikappi

        Me lensimme Frankin kauttaa SAA:lla ja täytyy sanoa että on ehdottomasti Paras lentoyhtiö jolla olen koskaan lentänyt :) miehistö on ollut aina todella mukavaa ja ruoka hyvää. Yölennolla saa hakea "baarista" snackseja ja juomia kun haluaa ja ohjlema/peli/musiikkitarjonta omissa telkkareissa on hyvää :)) Suosittelen tätä yhtiötä kun matkaatte Etelä-Afrikkaan!


    • löytyy

      yksi vaihtoehto:

      http://www.odenresor.se/

      Hinnat vaihtelee, nyt näyttäisi olevan n.5000Kr, eli about 600 euroa menopaluu Johannesburgiin. Blue One:iila pääsee helposti Tukholmaan tai sitten laivalla yön yli, mutta siltikin tulee paljon halvemmaksi!

      Itse olemme käyttäneet tuota firmaa ja tyytyväisiä ollaan tähän saakka oltu.

      • edellinen

        itse lensimme ensin Tukholmaan (hyvissä ajoin kun suunnittelee, niin hintaa tulee tuo 39e per sivu) ja sieltä jatkolento Kapkaupunkiin Amsterdamin kautta. Tuo oli ainoa vaihto ja se kesti muistaakseni max. 2 tuntia.


    • Kokeiltu on

      Lontoon kautta lentämistä kannattaa välttää, ainakin Heathrow'n kautta. Se on todella sekava paikka, sekä siellä ollaan töykeitä ja epäystävällisiä. Lennän sen kautta vain jos on välttämätön pakko.

      Lennän paljon ja ehdottomasti huonoin lentoyhtiö millä olen lentänyt on Virgin Airlines, jolla lensin Johannesburgiin helmikuussa. Henkilökunnan palvelu oli ala-arvoista. Check-innissäkin virkailijanainen yritti olla kovin nokkela ja sanoi juuri minulle löytyvän hyvän paikan käytävältä (siis käytävällä istumassa), kun yritin kuitenkin nätisti kysyä mahdollisia vapaita paikkoja ikkunan viereltä. Uskoisin kuitenkin englantini olevan riittävällä tasolla ulkomaanvaihdon, englanninkielisten 5-vuotisten opiskelujen, sekä päivittäisen englanninkielisen kanssakäymisen jälkeen töissä.

      SAA:n palveluun ja tasoon yhdyn. Sen voi hyvin mielin valita.

    • turkish airline

      Lensimme aiemmin tänä vuonna Istanbulin kautta Kapkaupunkiin Turkish Airlinesilla. Lähtö oli Helsingistä iltapäivällä ja Istanbulista Kapkaupunkiin myöhään illalla. Kone teki välilaskun Johannesburgissa eli samoilla lennoilla voi myös jäädä jo Johannesburgissa pois.

      Oli aivan uskomattoman hyvä lentoyhtiö, vaikka epäilyksiä riittikin ennen matkaa.. Koneet ihan uusia, oma "telkkari" leffoineen ja peleineen, hyvä palvelu jne. Lennot oli meno-paluu vain 850 €/hlö. Suosittelen lämpimästi kyseistä lentoyhtiötä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe