Me nähtäis jossaki... baarissa.. Kumpiki tietää toisensa, vaikka kumpikaan ei edes kunnolla esittäydy toiselleen. Me
katsellaan toisia vähän väliä, ja mä sanon sulle , että lähtään. Sä tuut mun mukaan kun mä otan sua kädestä kiinni
ja vien hakee narikan, me lähtään taksilla sun tykö. Päästään sisälle sun kämppään, suutelen sua joka puolelle,
huulille, niskaan, korvaan.. Intohimo kasvaa.. Riisun sua samalla ja riisut mua. Kohta sulla on enää päällä farkut
ja rintsikat, mä heitän sut sun sängylle makaamaan. Mulla on päällä enää farkut. Mä tuun sun päälle, ettet pääse
sieltä pois vaikka yrität..Et kyllä yritäkään, kun tiedät ette vois mitään. Suutelen sua, meidän kielet leikkii..
Samalla hyväilen sun rintoja. Ne näyttää muuten hyvältä :D. Suutelen sua ja jatkan suutelua, siirtyen kokoajan
alemmas. Näykin sun kaulaa vähän... sit vedän sun rintsikat alas ja sun kauniit tissit paljastuu.. Nuolen sun
tissejä ensin hitaasti mun kielellä, ylös alas.. ja sitte pyöritän sun nänniä mun kielellä.. Otan sen mun hampaiden
väliin ja vähän vedän.. sä inahdat.. Meen takas sun kämpän eteiseen ja haen sieltä jotain.. et tiedä vielä mitä.. odotat ku
kuulet kilinää.. Tuun takasin ja mulla on kahdet käsiraudat.. Yrität nousta ylös sängyltä, mutta painan
sut takasin sänkyyn ja istun sun päälle hajareisin.. Oot vähän peloissas. Otan käsiraudat ja laitan sun toisen käden
siihen, toisen syngyn päätyyn kiinni... Se meni niin nopeesti ettet ees kunnolla hoksannu mitä tein.. Sit otan
toisen käden, sä pyristelet vähän, mutta ei sun voimilla oo mulle vastusta. Laitan senki kiinni sun sängyn päätyyn.
Nyt oot enemmän peloissas.. Sanoisin sulle "älä hermostu, mä ei sulle käy mitenkään, kunhan teet niinku mä sanon..
Jos vielä 10 minuutin päästä pelottaa, mä päästän sut vapaaksi.."
Sä rauhotut kun mä katon sua silmiin samalla ku mä puhun sulle hitaasti ja vakaalla äänellä. Sit mä tuun lähemmäs
sua ja alan suutelemaan sua.. intohimoisesti.. Jostain syystä sä vastaat ja suutelet takaisin.. sä hengität
raskaammin jo... Hieron sun rintoja ja suutelen sua.. vedän vähän nänneistä... sä inahdat.. mua vähän naurattaa,
mutta jatkan..
Siirryn imemään sun rintoja ja auon samalla sun farkun napit. Nousen ylemmäs ja kiskaisen sun farkut pois. Sun
pikkuhousut näkyy. Otan sun rintsikat pois, pikkarit saa jäädä vielä. Hieron sun tissejä ja suutelen sun mahaa. Sun
olo näyttää aika kiimaselta.. Nousen ylemmäs ja siirryn sun jalkoväliin.. Haistan sun kiiman tuoksun.. se tuoksuu hyvälle..
Suutelen sun pohkeita.. sitten sisäreisiä... hieron sun mahaa... häpykumpua.. sä kiemurtelet.. suutelen
sua nivusista... sä huohotat ja voihkit. Sitten siirryn hieromaan sun tissejä ja suutelen sun häpyhuulia pikkareiden
läpi.. ne on märät ja sä inahtelet... Suutelen sua klittaan.. ja taas inahdus.. Mmmm... Oot ollu niin kiltti, että
mulla pitää palkita sut..
Nousen ylemmäs ja nostan sun pikkarit pois, käyn antaa sulle kielarin ja siirryn alemmas.. nuolen sun rintoja ja
suutelen sun mahaa.. Pääsen sun ihanan pillun eteen. Se on kaunis niinku kuvista näkee :D. Suutelen sitä ensin
hellästi, en halua osua klittaan .. suutelen ihan ulommille häpyhuulille... hieron sua nivusista, en halua osua
pilluun.. sit levellä kosteella kielellä hitaasti nuolen sua ihan alhaalta sun klitalle asti. Sä voihkit ja
kiemurtelet.. sun pillu maistuu hyvälle ja se on jo niin märkä että se valuu sun päiväpeitolle. kiemurtelen mun
kielellä sun klitan ympärillä, välillä kuin vahingossa koskien siihen. Välillä työnnän mun kielen hitaasti sun
sisään.. nuolen sua vähitellen nopeemmin ja nopeemmin, hieron sun tissejä samalla... sä kiemurtelet ja kiemurtelet
muttet pääse pakoon... kohta sä sanot että sä saat kohta.. Sanon sulle, että " Kysy saatko saada , kiitos".. Sä
kysyt heti, että "saisinko saada, kiitos.. KIITOS..".. Mä jatkan ja teen vähän rajummin.. sä huudat ja saat orkun..
Tuun ylemmäs, sä saat nuolla sun mehuja mun naamasta pois... Kun sä oot nuollu ne, sä luulet, että tää oli tässä..
EHEI.. ei ei.. Nousen ylös ja käyn jakee sun kämpästä pyykkinarua...
Tuun takasi sun tykö ja sanon" Noin iso tyttö tietää jo, että pitäähän mullakin mun ilo saada." Tartun sun jalkaan,
joka on ihan märkä sun pillusta ja mun syljestä, ja nostan sen sun kainaloon.. sidon sen siihen... sama toiselle...
Hymyilen.. NYT SÄ ALAT OLLA SIINÄ NIINKU MÄ HALUAN, NYTHÄN TÄÄ VASTA ALKAA... :D
Mitäs tykkäsit, haluatko lisää?
Sä näytät tosi hyvältä siinä... Sua vähän pelottaa, mutta mä katon sua rauhallisesti. " älä pelkää, en mä sua
satuta.. ainakaa paljon :D" Näyttää että sä vähän rentoudut.. Sä oot ihan tarjolla mulle, sun silmät on vieläki ihan
täynnä kiimaa, sun pillu ja pylly on ihan tarjolla mulle, kun makaat siinä selälläs. Sun jalat sivulla.. sulla vähän
hävettää, mitä en ymmärrä , sulla on niin hyvä vartalo..
Mun kädet menee sun rinnoille... mä suutelen niitä taas.. tuun ihan sun päälle, painan vähän sua.. suutelen sua..
sulla on vähän vaikee hengittää... mutta sä hengität syvään kun mä painan mun housun etumuksella sun märkää pillua,,
se maalaa mun housut märäksi. Nousen ylös ja otan ne pois, otan samalla mun boxerit pois, aion panna sua tänään.
Mutta kaikki aikanaan.
Tuun sun päälle taas, mun kovan ison kullin varsi makaa sun pillun päällä ja sun pillu nuolee mun kullin vartta.. sä
vaikeroit taas kun mä vähän liikun.. Kiusaan sua tahallaan... sit nousen ylös ja otan sun nännin mun sormien
väliin.. puristan sitä vähän kovempaa ja vedän... sä inahdat, käy kipeetä vähän.. samalla vien toisen käden sun
pillulle, ja rupeen peukalolla hyväileen sun klittaa... Pian kiima yhdistää sun kivun ja mielihyvän ja alat ininän
sijaa vaikeroida. " Sano kiitos kun mä teen sulle hyvää" .. "kiitosss.." karkaa sun huulilta.. mietin, että
hoksasitko edes että sanoit sen. Siirryn alemmas, alan nuoleen sun klitorista , vien mun toisenkin käden ja vedän
sun toista nänniä... inahdat taas.. leikin mun kielellä, pyörittelen... työnnän sen sun sisään... "kiitos" kuuluu
taas. Vedän sun nänneistä vähän lujempaa.. taas pieni inahdus..Tuon mun toisen käden sun pillulle ja työnnän sormen
sisään.. "Mmmmmhhhh" kuuluu sun suusta..se on aivan märkä..vedän sormen ulos ja sun pillumehuja tulee sen mukana
tipoittain.. Hymyilen,, HYVÄ TYTTÖ! Laitan sisään kaksi sormea, ja vedän nännistä, VAikeroit.. "mmm.. MMhh.. "
Liikutan niitä vähän edestakaisin.. Vaikeroit lujempaa, alat sanomaan jotain,"mulla tulee koh..." ja otan sormet pois. Sä
katsot mua vihaisesti ja vedän kivuliaasti sun nännistä.. EI NOIN. Minä annan SINULLE nautintoa, älä kyseenalaista minua.
Ymmärrät sen sanaakaan sanomatta ja katsot muualle. "Nuole mun sormet kuivaksi sun pillumehusta!" Käsken, tuo sun tempaus
ärsytti, Tottelet heti ja alat nuolla mun sormia.. "Mitä kuuluu sanoa?" .. "kiitos" vastaat..
Ah, että sua on mukava katella siinä haarat levällää.. et pääse mihinkään vaikka haluaisit.. Hymyilen taas,, etköhän
oppinut. Sä nuolet vieläki mun sormia.. "kiltti tyttö". Alan taas hyväillä sun pillua... sä vaikeroit samalla ku
nuolet mun sormia.. oot ihan kiimassa. Pistän sormen sun sisään ja sun suusta kuuluu "uhh...".. Liikutan sitä
hitaasti.. niin hitaasti kuin vain voin.. "Nuole mun kullia." tuun lähemmäs sun naamaa ja alat nuolemaan mun kullia.
Kiskaisen sun nännistä LUJAA.. "AIH!" kuuluu sun suusta. "MITÄ SANOTAAN?" .. "Oi kiitos, kiitos , mmmm" ja mun kulli
uppoaa sun suuhun. Mun kulli näyttää hyvältä sun suussa.. senverran iso, että sun huulet sivusta menee kullin mukana
sisään.. ja sun hampaat tuntuu. Mukava tietää mitä sä odotat sinne sun pilluun , eikö vaan?.. Sä vaikeroit samalla
kun imet mun kullia ja panen sua mun yhellä sormella.. yhtäkkiä mun mun kulli tulee ulos sun suusta ja kysyt
"Saisinko mä saada kiitoss?? kiitoos jooko?? hmmm..mmmmm.." Lopetan.. "Et näin..liian helppoo... Sit kun minä sanon"
jatkat heti imemistä, ajattelen , että alat oppia kunnon mun tytön tavoille,
Nyt meen 69 asentoon... mun kulli uppoo tosi syvälle sun suuhun ja vähän kakistelet... Se loppuu heti kun alan
nuolla sun pillua.. Sä oot aivan märkä, sun lakanat on ihan märät.. HYVÄ PIKKU orja, mun pillu.. Mun kulli on
syvällä sun kurkussa, mutta sä vaan vaikeroit.. et välitä siitä kun tuntuu niin hyvältä.. sun ois pakko saada
kohta.... Lopetan sun nuolemisen.. Laitan 2 sormee sun pillun sisään.. ja samalla otan mun kullin sun suusta.. sen
on kivi kova... Sun pillu imee niitä ihanasti.. sä vaikeroit... Mä lisään kolmannen sormen.. Liikutan niitä
tuskallisen hitaasti.. "AAAHHhhh... AAHhh..." sä melkein huudat jo.. "Saisinko saada, oon sun orja, tai huora tai
mitä vaan.. saisinko saada?" Kysyt niin kiltisti ja OIKEIN, että jatkan ja laitan mun kullin takasin sun suuhun..
imet mun kullia voimakkaasti ja sä alat vaikeroida kovaan ääneen.. jos mun kulli ei ois sun suussa niin syvällä niin
varmasti koko kerrostalo heräis... "MMMshhh,,,,mMMMhhhMMMM!!!" Sä sätkit ja heilut.. mua vähän huvittaa, kun olet
niin kiinni, ettet pahemmin voi edes liikkua, mutta yritystä on.. Sun silmät on kääntyny toisin päin, valkuaiset
vaan näkyy... "MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmMMMMMMMMMMMMMMMMMMhhhhhhhhhh!".. "Hyvä , miten sanotaan?"
jatkuu...
Nousen ylemmäs, mun kulli tulee ulos sun suusta kivikovana.. "kiitos, oon sun orja, lupaan". Nousen ylös ja katsot
mua niinku mulla ois tarkoitus irroittaa sut siitä. " Mitä sä kattelet? Mitäs sulla pitäis sanoa mulle?" Kysyn
sulta.. "Saisinko mä päästä irti? kiitos".. "ET". Tuun sun lähelle ja nostan sua nänneistä. "AIi!" Sä kiljahdat..
Katson sua silmiin. "kiitos" kuuluu takaisin.. Otan sun käsiraudat irti ja nostan sut nelinkontin. Nyt laitan sun
kädet taas kiinni sun sängynpäätyyn.. Nyt sä näytät taas hyvältä.. nään sut takaa päin melkee niinku tossa sun
yhessä kuvassa,,,
Huomaan, että sä pidät tästä ... Sä tiedät ,että saat kohta takaa päin... Mulle tulee hymy.. "Voisinko saada sua? Mä
oon ihan märkä.. Haluan saada taas, uudelleen... MMhh.. oon niin märkä että pakko saada jotain.. VOisitko ? Pliis?"
En edes kehtaa vastata tuohon... Oot kauniin näköinen.. sun pylly ja pillu mun armoilla... Tuun sun eteen ja sanon
"Ootko kiimanen?". Sä vastaat heti "Oon, kiitos.." Annan sun imeä mun kullia ja sä alatkin ihanasti imeä sitä,
lutkutat. Sä teet sen hyvin.. Taas hymyilen ja mitein miten palkitsen sut noin hyvästä työstä.. Otan mun kullin ulos
sun suusta ja kävelen keittiöön. Et näe minkä kanssa tulin takasin. mulla on jotain mun kädessä... Sä yrität
vilkuilla kun mä meen sun taakse mun kovan kalun kaa... Sivelen sillä mitä otin keittiöstä, sun selkää... sen on
kylmä, mutta ei terästä... siinä on jokin muovi päällää... vien sen sun pyllyn päälle ja se on kylmä.. sä inahdat
taas.. "Ui!". Läpsäisen sua pyllylle avokämmenellä "Kiitos!" kuuluu sun suusta.. Huomaan sit sun pillumehut.. ne
valuu jo sun jalkoja pitkin... HYVÄ TYTTÖ!! HYVÄ!. Laskeudun sun jalkojen juureen ja pistän kaksi sormea sun
sisään.. "uhh, mmmm" sä sanot heti. Liikutan niitä hitaasti ja alan nuolla sun anusta mun kielenpäällä.. Ensin
jännityt... Jatkan mun sormilla sun pilluun... "Mhhh, aaah .. AAAH!.." sun äänet alkaa kasvaa... sä pidät kun mä
nuolen sun pyllyä... Jatkan kahdella sormella ja toisella kädellä pistän yhden sormen sun anukseen.. sä jännityt
eka... laitan sen sinne hitaasti.. "mmm". Lisään siihen sylkeä ja se alkaa liikkua samaan tahtiin sun pillussa
olevien sormien kaaa.. "mmm.. AAhhh.. AAAHHHH, Kiitos.. HHH;;;KII:::;;;MMMHHH:: TOSS:::!!." Alkaa kuulua.. otan
sormet sun pillusta pois ja jätän yhden sun anukseen... Nousen ylemmäs ja laitan mun kovan kalun sun pillun
suulle... Se on ihan märkä ja melkein imee sitä heti sisäänsä... Painan ensin pään hitaasti sisään.." AAHhh..
AAHHHAA".. "Kiitos.."..äänehdit samalla... "Ootko mun pieni seksi orja hä?" Kysyn samalla kun sun pillu venyy ja
ottaa mun kovaa isoa kalua sisäänsä.. "Oon.. sano mulle mitä vaan niin mä teen, sun kulli tuntuu niiiin.. AAhhhh..
Hyvltä!!..."....
"mmh.." Mun kulli on sun pillussa ihan pohjaa myöten.. Liikun tosi hitaasti.. "mmmh... Aaahh! ahhhahhh!" Sä vaikeroit taas... "
Saanko saada? kiitos? Pliis?". Sun pillu on kastanu mun koko kullin sen ihaniin mehuihin.."ET". Mä liikun vähän nopeempaa ja
lisään toisen sormen sun anukseen.. Liikutan niitä samaan tahtiin mun kullin kaa..
Sä olet siinä jalat ja kädet sidottuna, pillu ihan märkänä, pylly pystyssä. Mun kulli liikkuu tuskallisen hitaasti sisälle
suhun ihan pohjaa myöten, ja taas kokonaan ulos... kuuluu sellanen "löts", kun mun kulli menee ihan pohjaan sun pilluun ja sun
kiimanesteet valuu sun pillun reunoilta sun säärille ja peitolle. "MMmhhh..Mmhhhh" sä vaikeroit hiljaa.. Mua kiihottaa kun mä
tiedän, että sä et voi liikkua mihinkään, sä voit vaan olla siinä pylly pystyssä ja odottaa mitä mä sulle annan... toivoa tai
pelätä... Mä tiedän, että sä pidät tästä , vaikka välillä näyttää, että sattuu kun mä tuun ihan syvälle.. Työnnyn sun sisään
vähän rajummin "Ai.. Oih.. Mhhh.. Ahhhh..!".. Käy vähän kipeetä, mutta tuntuu niin hyvältä.. sun pillu tuntuu täydeltä, ja sun
pillu on niin tiukka, että se puristaa mun kullia tosi kovaa, lypsää sitä. Mä oon ihan ekstaasissa. Mä liikutan mun sormea
hitaasti sun anuksessa.. se tuntuu ihan liukkaalta kans. Virnistän , sä tykkäät siitä.. "Taidat tykätä tästä?" kysyn sulta
samalla ku panen sua.. "Tykkäännnnn... Uuuh... MMmhhhh!" vaan pääsee sun huulilta.. Mua ärsyttää, missä mun kiitos on, etkö
vieläkään oppinu?.. Laitan toisen sortmen sun anukseen ja hidastan mun kullia sun pillussa.. "Ahh. Mhhh... Uhhh.." Sun anus on
ihan märkä.. melkee yhtä märkä ku sun pillu... "Jos sä jatkat niin mä saan!" sanot yhtäkkiä. "MITÄ? KUKA ANTO LUVAN?" mä
vastaan.. "Anteeksi... En hoksannu kenelle puhuin... Saako sun pieni seksiorja anteeksi?" .. Mun on pakko vähän kurittaa sua
nyt... "MHh... `mmmmmmmmm" kuuluu kun mä otan mun kullin sun pillusta ulos.. Sun pillu on ihan märkä ja vähän raollaan ja
punainen mun kullin jälkeen.. Sitä varmaan vähän aristaa, mutta mä tiiän, että sä pidät siitä niin paljon, ettet sano mulle
vastaan.
Meen takasin ja haen pari pyykkipoikaa..., Sä katot niitä ja tiedät, että mä laitan ne sun nänneihin kohta... sun silmät
näyttää vähän pelästyneeltä.. Mulla pääsee vieno hymy kasvoille.."Tää on sun rangaistus.".
Mä työnnän sut kylelleen... Sulla on edelleen kädet kiinni sängyn päätyssä ja sun jalat on sun kainaloissa.. oot vaan nyt
sivuttain.. Sun tissit on ihanan esillä, ne on mun käytettävissä.. Milloin vain miten vain... Ajatus kiihottaa mua.. Nuolen sun
nännejä.. hieron sun tissejä.. Mä haluun ne tosi herkiksi ennen ku laitan pyykkipojan siihen... :D "mmh.. Kiitos" kuuluu sulta,
kun mä nuolen sun toista nänniä, hieron sun toista tissiä ja leikin toisella kädellä sun klitan kaa... Sun nännit on ihan
kivikovat.. tuntuu hyvältä mun suussa. "ahh.. kiitos... kiitos.. Mhhh... Ihanaa..".. Sit lopetan. Otan pyykkipojan ja katon sua
silmiin.. Sua pelottaa.. Oot vähän jännittynyt. Otan sun nännin kahen sormen väliin ja toisella kävellä napsautan sihen
pyykipojan.. "AI!", Sä puret sun ylähuulta vähän.. Toinen tissi samalla lailla.. "Au!".. Sun nännit on ihan kovat, mä tiedän,
että tuo käy kipeetä, mutta se tuntuu myös hyvältä.. Sun pillu on ihan punanen ja turvonnu.. sellanen pieni vana kiimanestettä
valuu sun pyllyä pitkin kun makaat siinä kylellään.. Hipaisen sun klitorista.. "Ahh.. MMMHHHH!".. Sä vaikeroit heti.. MUn kulli
seisoo kivikovana,, Äärettömän kiihottava näky.. sä oot mun.. MUN..
Mä arvaan että olit varmasti jo unohtanu sen asian minkä hain keittiöstä? Otan sen sun selän takaa.. nyt sä näet sen.. Se on
kurkku, jossa on vielä muovit päällä.. "Älä huoli, mä pesin sen mun pikku orjalle." Se on melkee yhtä paksu ku mun kulli.. mä
tuon mun lantion sun naaman eteen. "Ota multa suihin, mun oma pikku huora,," Nyt ku sä oot sivuttain, sä voit liikuttaa sun
päätä... "Kiitos, mä imen sitä parhaani mukaan" sä vastaat..
Sä alat lutkuttamaan mun kovaa kullia oikein olan takaa.. tuntuu musta taivaalliselta.. Nautin vaan vähän aikaa... En koske
suhun ollenkaan.. "Onko mun orjan rangaistus kärsitty, haluatko, että kosken sua taas?" kysyn sulta.. "MMhh..Slurp! Haluan.."
Sä käytät mun kullia ulkona sun suusta.. "Käskinkö ottaa mun kullin sun suusta?? MITÄ?? Mitä sanotaan?" Etkö vieläkään muista
että sä oot mun orja... "MMHKII::MMHHTOSS!" Sä saat sanottua kun mun kulli liikkuu sun suussa edestakaisin.. Sulla on vaikee
puhua kun mun muna peittää sun koko suun..
Siirryn nuolemaan sun pillua samalla ku imet mun kullia. Levitän sitä ja nuolen sua hitaasti... levitän mun kädellä sun pillua
ja anusta, Katselen niitä, ne on kauniit. Mulla on hyvä mieli, sä alat oppia, miten mulle pitää antaa... Totella ja tehdä.. ja
nauttia siitä mitä mä teen sulle..
Nuolen sun pillua samalla kun sä otat multa suihin.. "mhh.. hhhhHhh,mmmm!" Sä ääntelet ku nuolen sua... Otan kurkun
käteen ja näytän sitä sulle. Sun simät seuraa sitä samalla uteliaana kun sä imet mun kullia.. Sä näytät vähän
hermostuneelta.. mietit varmaan mitä mä teen sillä...Vien sen sun huulia koskien kohti sun tissejä.. se on vähän viilee...
kosketan sillä sun nännejä "Ahmm..HMM!", sulla käy vähän kipeetä taas kun pyykkipojat liikkuu..
"hmm.mhhs..!" Sun pillu on ihan märkä.. mun koko naama on sun kiimanesteissä.. Mä maistan miltä sä maistut.. maistut
hyvältä.. nuolen sua lisää, ihan vaan että saan nauttia sun kiimanesteistä.. "Uhhmmmm..Uhmm!" sä voihkit... Liikutan
kurkkua alaspäin.. sun häpykummun yli ja kosketan sun klitorista.. "UHHHH!" sen viileä kosketus saa ihanat väreet
kulkemaan sun läpi.. Jatkan sun nuolemista, samalla laitan kurkun pään sun pillun aukon eteen.... Hellästi pistän
sen sun pillun kohdelle, se koskettaa vähän sun häpyhuulia, ne antaa sille tietä, tahtoo sen sisään.
"Ugggghhhmnnnnn!",, Sä alat voihkimaan taas äänekkäämmin, ooneksi mun kova kulli on sun suussa mietin itsekseen.. Sä
imet mun kullia ihan kiimoissas... mietin , että nyt sulla varmasti on lähellä, oot ihan märkä jokapuolelta.. Sun
pillu on ihan turvonnu... Sun anaaliki on ihan kostee, kokeilen sitä sormella.. "Nggghhhh, nhgggg..!.." Panen sua
suuhun samalla ku otat multa suihin.. tuntuu taivaalliselta.. Liikutan kurkkua sun sisälle pikkuhiljaa ja sun
pillusta tulee kiimanesteitä ulos samalla kun sun pillu antaa tietä kurkulle. "UGGGHHH... AGGHHHSHHHH!", sä huudat mun kulli
suussa mielihyvästä... Alan liikutella sitä edestakaisin ja sä ääntelet " MMMHHH...GGgggmmmhhh!" .Sun
silmistä näkyy vaan valkuaiset.. Sun hengitys kiihtyy kokoajan.. "ET SAA ENNENKUIN ANNAN LUVAN!" Mulla pitää näyttää
sulle kummalla meillä on valta...
Otan mun kullin sun suusta ja odotan että sä vastaat.. liikutan kurkkua sisään ja
kokonaan ulos susta kokoajan... "AAhhhh! Juuu.. AAAHHH! Mä haluaisin saada! AAHHh.. Mulla on KOHTA PAKKO!AAhhhh!...
" Tiedän, että sä et kohta enää voi pidätellä.. Nykäisen yhden pyykkipojan sun nännistä pois." AIi!AAAHHHHHH!!
AAHHH!" Se ei edes hidastanu sua.. ihan selvästi sun orgasmi kasvaa kokoajan ja pieni kipu vaan lisäsi sitä.. "SANO
ENNENKUIN SAAT PIKKU HUORA! NIIN MÄ JOKO ANNAN LUVAN TAI EN!" .. "AAAhhhh.. Ahhh! Kiitosss... MMMHHHHH!".. Kurkku liikkuu
edestakaisin sun ihan märässä pillussa... Kuuluu äänekäs litinä kun sä olet niin märkä.. tippoja lentää
sinne tänne sun pillumehuja... Mä oon ihan ekstaasissa... Työnnän mun kullin takasin sun suuhun.. "AAAHH!! MMMMFFFFF!" sun
vaikerointi "huutaminen loppuuu" Hieron mun toidella sormella sun anusta... pyörittelen ja työnnän
sen hitaasti sisään.. se menee ihan helposti, oot niin märkä.. liikutan sitä kans edestakaisin... Sä yhtäkkiä
lopetat mun kullin imemisen " MÄ SAAN KOHTA!!! IHAN KOHTA!!!" Varmaan koko naapurusto kuuli... otan kurkun sun
pillusta ulos ja rupeen nuoleen sua... "AAAHHHHH! IHAN KOHTA TUUN!!!".. Laitan sen sun anaalireijän eteen ja
hitaasti työnnän sitä sisälle suhun.. Välillä vähän ulos ja sitten taas enemmän sisään... "AAAHHHHHH! EN MÄ KESTÄ
ENÄÄÄ !!! SAANKO MÄ SAADA==???? KIITOSSS!!! OOON SUN PIKKU ORJA MÄ LUPAANN!!!"""... Sä huudat kurkkusuorana..
"Saat!".. Mä huudan itsekin ihan ekstaasissa... Mä nussin sua kurkulla anaaliin ja nuolen sun pillua samalla ku sä
tuut... " AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH ,,. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGHHHHHHH..
AAAAAAAAAAAAA!!!!!!""" Sä huudat niin lujaa ku jaksat... Sä sätkit ja sun koko vartalo muuttuu kivikovaksi.. sun
hengitys loppuu pariksi sekunniksi.. "AAAAASHHHHHAA::::AAAAAAhhhhhhh!!"... Mä katon sun pillua ja anaalia.Ne sykkii
samaan aikaan, sä saat.. Sun pillusta valuu kiimaa lisää sun sängylle... Sä näytät mahtavalle.. Mä laitan mun kullin
sun huulille ja sä rupeet lutkuttaa sitä.. Mä tunnen ku mun orgasmi laukee... Mä vedän mun kullin sun suusta ja
laukeen sun kasvoille... "uhh... mmmmmmhhhhh..." Katon sun kasvoja, ne on ihan mun vaaleen mällin peitossa, sä
hymyilet vienosti.. sit sä nuolet kielellä mun kullia.. "Kiitos , sun orjana on hyvä olla." sä sanot heti ku sun
hengitys tasaantuu orgasmin jälkeen..."Niin on.. mä tiedän sen.." mä vastaan..
Päästän sut irti narusta ja käsiraudoista, sulla on punaset jäljet jokapuolella mistä ne on kiristäny.. Sun jalat ei
kunnolla kanna ja sun alapää on kipee.. Sä meet vessaan peseytyyn... Tuut sieltä ulos hoiperrellen sänkyyn, mä
makaan ja odotan sua siellä.. Nukahdetaan sylikkäin...
Aamulla ennen ku mä lähden mulla pitää sanoa sulle: " Jos sä haluut lisää, tee just niinku mä sanon... Meet huomenna
kouluun ilman pikkareita.. Kirjota mulle, että oot mun seksiorja ja haluut , että mä panen sua ja käytän sua... Jos
sä jätät jotain tekemättä, et näe enää mua, ok?
Sä vastaat vaan :"Haluun olla sun lutka.. teen mitä vaan....... ok..".
Suljen oven perässäni kun meen... Mietin miten kivaa meidän seuraavasta jutusta tuleekaan...
Kommentteja saa lähettää, mun kirjoittama juttu. Se on tarkoituksella hevetin kirotusvirheellinen, en tiedä huokuuko siitä läpi se viesti, minkä tarkoitun.
Mun e-mail [email protected]
Alistuminen henkilölle nimeltä GT
8
7891
Vastaukset
- meni rivit vituksi
no ei voi enää mitää.
- ihqua ja fantsua
teinipississeksiä!
Ei tota kyllä lukea voi... tollainen tarina sopis ehkä paremmin puhelinseksiin!?! - mimmi 35
mä tykkäsin tosi paljon!!!
- -K-
Sisältö oli hyvä! Nautin todella paljon sitä lukiessa! Lisää samankaltaista,kiitos!!
- G12c
Niin pitkälle ku pystyin sitä lukeen ennen ku olin jo saanu ite päätökseen, jäipäs vielä monelle ehtoolle luettavaa, sait ainaki epäsuorasti hymyn tän tytön suupieliin! Toivottavasti jatkuu yhtä hyvänä!
- Allmostgotit
Teksti värisytti, jos vielä näkis noi kuvat johon tekstissä viittasit....
- kiitos...
Tämä pääsee luettavaksi aina kun kaipaan pientä lisäinnostusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854