9 Saatanallista julkilausumaa.

Severe

1. Saatana edustaa nautintoa pidättyvyyden sijaan!

2. Saatana edustaa vitaalista olemassaoloa hengellisten päiväunien sijaan!

3. Saatana edustaa turmeltumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan!

4. Saatana edustaa ystävällisyyttä niille, jotka sen ansaitsevat, sen sijaan että rakkautta tuhlattaisiin kiittämättömille!

5. Saatana edustaa kostoa toisen posken kääntämisen sijaan!

6. Saatana edustaa vastuuta vastuullisille psyykkisistä vampyyreistä huolehtimisen sijaan!

7. Saatana edustaa ihmistä vain eläimenä muiden eläinten joukossa, joka on joskus parempi, mutta useimmiten huonompi kuin muut eläimet, sillä hänen "jumalallinen, hengellinen ja älyllinen kehityksensä" on tehnyt hänestä julmimman kaikista elämistä!

8. Saatana edustaa kaikkea synniksi kutsuttua silloin, kun se tuottaa fyysistä, psyykkistä tai emotionaalista iloa!

9. Saatana on ollut kristillisen kirkon paras ystävä, mikä sillä on koskaan ollut, sillä Hän on pitänyt sen toiminnassa kaikki nämä vuodet!

10

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Copypastaa

      wanha?

      • Severe

        Vanha mikä vanha, entäs sitten?
        Halusin vain mielipiteitä.


    • Jeesus on Herra!

      Saarnaaja 3:18
      Minä sanoin sydämessäni: Ihmislasten tähden se niin on, jotta Jumala heitä koettelisi ja he tulisivat näkemään että he omassa olossaan ovat eläimiä.

      Daniel 4:12
      Taivaan kasteesta hän kastukoon, ja niinkuin eläinten olkoon hänen osansa maan ruoho. [...] 4:30 Sillä hetkellä se sana toteutui Nebukadnessarissa: hänet ajettiin pois ihmisten seasta, ja hän söi ruohoa niinkuin raavaat, ja hänen ruumiinsa kastui taivaan kasteesta, kunnes hänen hiuksensa kasvoivat pitkiksi kuin kotkan sulat ja hänen kyntensä kuin lintujen kynnet.

      Dan.7:17
      "Nuo suuret pedot (eläimet), joita on neljä, ovat neljä kuningasta, jotka nousevat maasta.

      Saarnaaja 3:19
      Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole mitään etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta. [...] Kuka tietää ihmisen hengestä, kohoaako se ylös, ja eläimen hengestä, vajoaako se alas maahan?

      • Severe

        Pointtisi?


      • Minä Itse

        Puhutte aina Jumalasta. Mikä Jumala? Jos nyt miettisit muinaisen Egyptin mytologiaa, ennenkuin kristitty mielen mädänneisyys alkoi nousemaan trendiksi(trendi= persoona ilman omaa tahtoa ja moraalia). Satanisti voisi minun puolesta aivan hyvin käydä teidän kirkossa kuuntelemassa Jumalan sanaa, käykin varmaan jo, pelottaako. Satanisti tietää mitä jumalaa totella/ palvoa. Mitä itse haluaa. Te ette kerro sitä raamatussa. Teidän jumalalla ei ole nimeä, aika huonot perusteet tyrkyttää jumalan sanaa ihmisille. Mitä Jeesukseen tulee, jos hän oli joskus olemassa, joskus 1970 vuotta sitten niin hän on varmasti kuollut. Tarkoitat varmaan nimimerkillä että Jeesus OLI Herra.

        INRI = IESVS-NAZARENVS-REX-INERMIS

        Ihminen aika monesti paisuttelee jotain asiaa mitä hänelle on kerrottu, tyyppi kertoo esim että SAATTAA lopettaa työt(lopputili) niin toinen kertoo asian muualla että hän oikeasti lopettaa ja on tietävinään kaikki syyt siihen. Tässä voisi kyseenalaistaa teidän raamattukin. Minkähänlainen alkuperäinen raamattu oli... hmmm. olen kyllä lukenut teidän kirjallisuutta, perkeleen vankalta pohjalta osaan kyllä syöstä kristityn piiloon iäksi.

        Se joka ihmisen oikeasti keksi voisi olla Saatana, jos kerran haluatte aina hengellisen vastauksen. Minä sanon tämä filosofiselta pohjalta, edustaahan Saatana himoa ja nautintoa. Jossa yleensä heteroparisuhteessa lapsi syntyy. Taisi olla kuolemansynnissäkin kierosti kielletty. No joo katolisen kirkon hulluutta mutta sama muodoton jumala. Hyvä keino pitää raha virraten.
        Saatanahan on kristinuskon vastakohta, muistetaan että kristinusko on hengellistä eli Satanismi voisi ehkäpä olla?...niin mitähän.


        AVE SATANAS!


    • myös tätä

      Häviötä!

      Jos haluat olla luuserin puolella, valitse saatana. Sinä hetkenä, kun et enää halua, riittää yksi sana. Jeesus. Ja jo se riittää.

      Saatana on voitettu jo, sinun pitää enää valita puolesi.

    • voi pyhä yksinkertaisuus

      ... nämä onkin plagioitu/muokattu Ayn Randin tekstin pohjalta.

      LEGEND: ASL wrote the _Satanic Bible_, his principal work, to fulfill
      his congregation's need for a scriptural guide.

      REALITY: The _Satanic Bible_ was conceived as a commercial vehicle by
      paperback publisher Avon Books. Avon approached ASL for some kind of
      Satanic work to cash in on the Satanism & witchcraft fad of the late
      1960s. Pressed for material to meet Avon's deadline, ASL resorted to
      plagiarism, assembling extracts from an obscure 1896 tract - _Might is
      Right_ by Ragnar Redbeard - into a "Book of Satan" for the _SB_, and
      claiming its authorship by himself. [Ironically these _MiR_ passages are
      the ones most frequently quoted by ASL disciples.] Another third of the
      _SB_ consists of John Dee's "Enochian Keys", taken directly but again
      without attribution from Aleister Crowley's _Equinox_. The _SB_'s "Nine
      Satanic Statements", one of the Church of Satan's central doctrines, is
      a paraphrase, again unacknowledged, of passages from Ayn Rand's _Atlas
      Shrugged_. The last words in the _SB_ - "Yankee Rose" - have been
      puzzled over for years by readers. "YR" is actually the name of an old
      popular tune in ASL's nightclub repertoire. SOURCES: ASL, _The Satanic
      Bible_; Ragnar Redbeard, _Might is Right_, Port Townsend: Loompanics
      (reprint), 1896; Ayn Rand, _Atlas Shrugged_ (Galt's speech, ca. pages
      #936-993); "Yankee Rose" by Sidney Holden & Abe Frankl (Irving Berlin
      Music, 1926).

      http://www.arcane-archive.org/religion/satanism/anton-lavey-legend-and-reality-1.php

    • ...

      Minun mielestäni ainakin nämä ovat paljon parempaa kamaa kuin nuo Jeesuken 'rakasta kaikkia' hömpät...
      Maailmassa on minä ja ne jotka kunnioittavat minua

      • sfdgdfh

        "Maailmassa on minä ja ne jotka kunnioittavat minua"

        Kaikki siis kunnioittavat sinua?


      • Severe
        sfdgdfh kirjoitti:

        "Maailmassa on minä ja ne jotka kunnioittavat minua"

        Kaikki siis kunnioittavat sinua?

        "Maailmassa on minä ja ne jotka kunnioittavat minua"

        Jokainen voi luoda oman maailmansa miten tahtoo -
        kaikki eivät kuulu kaikkien maailmaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      171
      30865
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      247
      19855
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      412
      10294
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6485
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4468
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      3922
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3622
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1557
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      84
      1397
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1349
    Aihe