Monkeyn ja PV:n painoraja

joyni

Paljon mankissa ja pv:ssä on painoraja?

9

6696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgjhgjfg

kyylähän noilla lähes 100kg äijät on ajellu, ainoo vika on et ei oikeen kule mut ainakin kestää!

Jos haluut kestävemmän nii ota PV, sillä ajelee vammaset läskit jotka kärsii hilseestä ja vaikka mistä. Monkeyllä taas ajaa noiden vastakohta, eli normaali jäbä.

Häve pv-kuskit!

• xvxcv

juu mankil menee ainaki ihan kepoo 2 päällä. eli tulee painoo n...150kg. jäykemmil jousil viel paremmin^^

• ................
        xvxcv kirjoitti:

juu mankil menee ainaki ihan kepoo 2 päällä. eli tulee painoo n...150kg. jäykemmil jousil viel paremmin^^

Vertailkaa vain PV:tä ja mankia uliskaa sitten kun muistatte koneen jokaisen osan ulkoa ja osaatte vaikka silmät kiinni kasata sen. Mankilla ja PV:llä ei ole muuta eroa kuin MANKI ON 4-Tahti ja PV 2-Tahti.

................ kirjoitti:

Vertailkaa vain PV:tä ja mankia uliskaa sitten kun muistatte koneen jokaisen osan ulkoa ja osaatte vaikka silmät kiinni kasata sen. Mankilla ja PV:llä ei ole muuta eroa kuin MANKI ON 4-Tahti ja PV 2-Tahti.

Monkeyssa ja PV:ssä ei ole mitään muuta samaa kuin samankokoiset pyörät.

• Anonyymi

No onko se vajaan näköistä jos ostan mankin kun olen reilut 90kg

• Anonyymi

Oon 195cm ja 97kg. Kannattaako ostaa Skyteam manki ku mieli tekis ajaa eikä kiinnosta miltä näyttää mut et oonko liia iso kaveri siihe

• Anonyymi

Joo 195cm on liian pitkä mankiin

• Anonyymi

Oon 120kg niin kannattaisiko ostaa skyteam mankii?

• Anonyymi

Pystyykö 180cm ja about 105kg ajaa mankilla ilman et menee iskarit yms. Jos on esim koroiskarit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe