Pitkästä aikaa täällä

Mamma Mia

Mikäs oliskaan heitto?
No tässä:
Miksi naiset ja vaimot aina joutuvat huolehtimaan miehistään?
Siis, eivät osaa ostaa esim vaatteita itselleen, puhumattakaan mistään muusta itsensä huolehtimisesta! Kuten ruuan laitto,tai esim vaikkapa oman ympäristönsä siistinä pitäminen. Vaatteet lojuvat lattialla yms....

63

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi sepällä on pihdit??

siksi ettei sormet pala. Revi siitä.

• Mamma Mia

en osaa repiä siitä.Auta nyt vähän.

• seppiä

pihteineen ei ole enää missään höhlä.
        Mikä se seppä muuten oikein on? Täh?
        Kysyy alaikäinen.

• ja ajatuksella
        Mamma Mia kirjoitti:

en osaa repiä siitä.Auta nyt vähän.

tuon edellisen luet niin vastaus kysymykseesi selviää.

• seppiä on kuules vieläkin
        seppiä kirjoitti:

pihteineen ei ole enää missään höhlä.
        Mikä se seppä muuten oikein on? Täh?
        Kysyy alaikäinen.

ja niitä kurssitetaankin nyt uusia, ei niitä kehä kolmosen sisäpuolella varmaankaan ole mutta kun elämää on senkin ulkopuolella.
        Minulla mökki maalla ja sillä kylällä on ihka oikea seppä pajoineen ihan kuin ennenkin on maalla ollut.

• avioon

Puhut miehistä jotka ovat siirtyneet äidin helmoista suoraan vaimon helmoihin. Niitähän riittää. Sen sijaan aikuisena avioitunut maailmaa nähnyt mies pystyy huolehtimaan itsestään ja hoitaa siinä vielä laiskan vaimonkin tontin.

• yksilökohtaista.

Mieskin voi olla kehityskykyinen.

• poika niin

äiti metä opetti kutomaan, ompelemaan ja muutenkin kotitöille, hän sanoi aina että on hyvä osata kun jos saatte laiskan akan niin joudutte sen pyykitkin pesemään.

• aikuisena
        poika niin kirjoitti:

äiti metä opetti kutomaan, ompelemaan ja muutenkin kotitöille, hän sanoi aina että on hyvä osata kun jos saatte laiskan akan niin joudutte sen pyykitkin pesemään.

Saman sävyisiä olivat minunkin äidin opetukset.

• tuhannes man
        poika niin kirjoitti:

Työ tekijäänsä neuvoo. Sanosta sopii niin naisille kuin miehille.

• Mamma mia
        aikuisena kirjoitti:

Saman sävyisiä olivat minunkin äidin opetukset.

mieleen, että kun oli hurlum-hei päivillä tänään, niin ostin miehelle parit kalsarit tarjoushintaa.
        Siinä sitten muistelin pitkään, mikä olikaan koko, L vai Xl, mihin ne sukukalleudet oikein mahtuivatkaan? No, vyötärö ainakin Xl, tai XXXl, mutta mitenkäs muuten olikaan?
        Xl tarttui mukaan.Sellaista.

• ei normaalia
        poika niin kirjoitti:

Pojat on poikia ja tytöt tekee uusia.

• on maha ...
        Mamma mia kirjoitti:

mieleen, että kun oli hurlum-hei päivillä tänään, niin ostin miehelle parit kalsarit tarjoushintaa.
        Siinä sitten muistelin pitkään, mikä olikaan koko, L vai Xl, mihin ne sukukalleudet oikein mahtuivatkaan? No, vyötärö ainakin Xl, tai XXXl, mutta mitenkäs muuten olikaan?

meikäläiselle riittää M tai L riippuu valmistajasta.

• Suomalaista
        Mamma mia kirjoitti:

Suomalainen mies löytyy lakanoista.

• sinä teit
        ei normaalia kirjoitti:

Pojat on poikia ja tytöt tekee uusia.

analyysin äidistäni.
        No hyvä, hän kyllä oli täysissä järjissä ja elikin melko kauan, kuoli vasta kun oli 90v, täyttänyt.

• kokit ja leipurit

on miehiä ja maailman parhaimmat viinit valmistaa miehet.
      On paljonkin asioita jotka vain mies osaa.

• asian,

johon naisesta ei ole.

• taas niitä juttuja.
        asian, kirjoitti:

johon naisesta ei ole.

:))

• Mamma Mia

ryhdistäytyneet nimenomaan ruuanlaiton saralla!Kaikki huippukokithan ovat nykyisin miehiä.Hienoa, että miehetkin tykkäävät nykyisin ruuanlaitosta.Ja hyvää tulee!

• Tälläseks tää
        Mamma Mia kirjoitti:

ryhdistäytyneet nimenomaan ruuanlaiton saralla!Kaikki huippukokithan ovat nykyisin miehiä.Hienoa, että miehetkin tykkäävät nykyisin ruuanlaitosta.Ja hyvää tulee!

tarjoiliat naisia viinurit miehiä. kallat teki konditoria hoidot myös ja olivat naisia.
        Maailma muuttuu Einari. Malta Martta yleistämästä. Meillä on jo tarpeeksi mieheksi tunnistamattomia miehiä. Ääniala ja kepekset aataminomenana.

• vain, et tiedä
        Mamma Mia kirjoitti:

että esim, ulkomailla on aina ollu miehet parhaita kokkeja.

• osa yliampuvaa

klisheiden toistoa. Miehet eivät kiinnitä aina yhtä paljon huomiota samoihin asioihin, eivätkä pidä pientä epäjärjestystä katastrofina, mutta siivoavat kyllä sitten tarkemmin ja ennen muuta aikaa enemmän uhraten kuin naiset. Sama pätee muihin kodin toimintoihin. Miestä sanotaan suurpiirteiseksi, mutta sitä ovat molemmat sukupuolet. Kyllä mies osaa tehdä jokseenkin kaiken sen minkä nainenkin, kun saa aikaa oppia, kun on pakko oppia, ja tekee monta asiaa sitten myös näppärämmin. Ja jostain täytyy löytää se oikea naru, josta nykäisemällä miehet saa mukaan vaatekauppoihin, myös makutuomariksi naiselle itselleen. Kaikki eivät sitäkään tarvitse, jos ovat joutuneet itsenäisesti asiansa hoitamaan.

• hellan ja nyrkin välissä

-Ei nainen joudu huolehtimaan miehistä, sillä
      -mies osaa ostaa vaatteensa itse
      -mies osaa huolehtia itsestään
      -mies osaa tehdä ruokaa
      -mies osaa siivota
      -mies osaa huolehtia vaatteistaan.

Minun mieheni ja poikani osaavat kaiken tuon ja paljon muutakin sekä hallitsevat painonsa.

Syy, että isomahainen miehesi ei osaa tehdä esim. ruokaa ja laihtua on tekemissäsi ruuissa ja jos hän on laiska, syy on sinussa et ole opettanut häntä miten miehen tulee olla ja elää.

• ajatukseni on

Mies tarvitsee rakastajan, toisen naisen joka viihdyttäis ja kiihdyttäis häntä. Huolehtiva "äiti hahmo" on ken saa samalla tyydyttää hoiva viettiään.Jottei tule liian raskaaksi voisi olla vielä huomattavasti nuorempi nainen joka solmii kengän nauhat tekee kravattisolmut ja nyppii nenäkarvat.

• Mamma Mia

ei kai tässä syyllistä etsitä.
        No, ai minunko olisi pitänyt opettaa miestäni?Mikäs opettaja minä sitten olen?
        Jaa jaa, no joka tapauksessa kävin tänään hurlumhei- päivillä. Ostin kalsarit tarjouksesta miehelle.
        Mietin kokoa XL vai XXXL?Mihin kokooon mahtuukaan sukukalleudet?Otin l. No katsotaan mahtuuko.

• varmuuden vuoksi
        Mamma Mia kirjoitti:

Jaa jaa, no joka tapauksessa kävin tänään hurlumhei- päivillä. Ostin kalsarit tarjouksesta miehelle.
        Mietin kokoa XL vai XXXL?Mihin kokooon mahtuukaan sukukalleudet?Otin l. No katsotaan mahtuuko.

XL, että varmaan mahtuvat.

• Hiljaistenmiesten laakso
        Mamma Mia kirjoitti:

Kyllä sitä nyt vaan etsitään kun sitä etsitään paremmissakin piireissä. Kaikki eivät hallitse kaikkia vaikka olettavatkin kun kukaan ei uskalla tunnustaa että keisarilla ei ole kalsareita ollenkaan niinkuin ei muijaakaan.

• muut tytöt
        Mamma Mia kirjoitti:

Asetit kysymyksen, älä siis pakene vastuuta.
        Sukukalleutenne, me muut jo nyt tiedetään olevan kokoa xl ja joskus jopa xxxl.

• huolimaton"

mies syöpäkuolemaa tekee. Ja istut sairasvuoteen
      vierellä seuraamassa hänen kitumistaan.
      Unohtuu moiset seikat takuuvarmasti.
      Toivoisi vain että miesparka pääsisi edes
      vähän vähemmällä kitumisella ja riittääkköhän
      tuo morfiini-annos huomiseen.
      Hoitajat niinkään enään nyt jaksa välittää vaikka
      makuuhaavan mädänhaju leviääkin osaston jokaiseen
      nurkkaankin - kuoleehan se kohta.
      Se sitten siitä miehestä.

• Mamma Mia

tuohon otan osaa sydämestäni.
        Kaikenlaisia elämänkohtaloita meillä.Kaikki on vain kestettävä, tavalla tai toisella. kullakin meillä elämässämme omat murheemme, niin Sinulla kuin minullakin. Voimia meille kummallekin.

• menee
        Mamma Mia kirjoitti:

tuohon otan osaa sydämestäni.
        Kaikenlaisia elämänkohtaloita meillä.Kaikki on vain kestettävä, tavalla tai toisella. kullakin meillä elämässämme omat murheemme, niin Sinulla kuin minullakin. Voimia meille kummallekin.

että sitten kun jotain oikein vaikeaa ja perustavaa laatua olevaa ikävää on, niin useat läheisetkin katoavat, kokevat liian vaikeaksi.Siksi täälläkään ei juttu enää jatku.Olenpa pahoillani, tällaista elämä on.

• vastaukseksi minäkin

että me naiset itse varmaankin olemme niin mukamas bosseja, että tiedämme kaiken, määräämme kaiken ym. ja tätä kautta ikäänkuin huollamme miehiämme, jotka itseasiassa eivät osaa yhtään mitään. Kymmenen meille naisimmeisille!

• miehen kun

tuollaisen sait vai "koulutitko" hänet tuollaiseksi.
      Oli varmaan seurustelu aikana se maailman ihanin mies etkä olisi antanut sitä kenellekkään.

Näin se menee, nainen yrittää muuttaa miestä ja kun hän siinä onnistuu niin loppuu mielenkiinto.

• he....

niin Markku Aro kertoo Seura lehdessä )
        Minä olen itse mieheltä vienyt paljon kun häntä niin passasin että tein kaiken hänelle valmiiksi.Nyt kun on ex , niin on kyllä taitava ja kotinsa aina nättinä ja siistinä.Miehelle pitää antaa mahdollisuus - kyllä ne osaa -

• tuolla ketjun
        he.... kirjoitti:

niin Markku Aro kertoo Seura lehdessä )
        Minä olen itse mieheltä vienyt paljon kun häntä niin passasin että tein kaiken hänelle valmiiksi.Nyt kun on ex , niin on kyllä taitava ja kotinsa aina nättinä ja siistinä.Miehelle pitää antaa mahdollisuus - kyllä ne osaa -

alussa kerroin , miksi sepällä on pihdit.
        Kai te sen tajuatte.

• Mamma Mia

tietenkin olin silloin vuonna yx ja ja kax ihan sika rakastunut.
        En muistaakseni ole yrittänyt myöskään muuttaa häntä. Sellanenhan se on edelleenkin.
        Noh, mielenkiinto on sitä tavallista arkea--edelleen.Ei nykyisin sen kummempaa huumaaa..

• Mikä on
        tuolla ketjun kirjoitti:

alussa kerroin , miksi sepällä on pihdit.
        Kai te sen tajuatte.

se juttu?

• sikana yllättynyt
        Mamma Mia kirjoitti:

tietenkin olin silloin vuonna yx ja ja kax ihan sika rakastunut.
        En muistaakseni ole yrittänyt myöskään muuttaa häntä. Sellanenhan se on edelleenkin.
        Noh, mielenkiinto on sitä tavallista arkea--edelleen.Ei nykyisin sen kummempaa huumaaa..

Mies se oon minnäi, vaikka on paikka housuissa. Se yllätys lähti siitä hokauksesta kun:
        Naispuoliset ovat roudanneet maailmaan sekä miehet että naiset.
        Siitä asti aloin kunnioittamaan naisia - elämän äitejä. Ja aivan hassua.
        Polkuni alkoi tasoittumaan tuosta huomattavasti.

• ibiza

huolehtimaan... Monet huolehtivat itsestään... Useat jopa vaimostaan... :)

• Mamma Mia

näin se menee,
        Ihan oikeasti kiva kun on joku josta huolehtia.

• Naisellahan on
        Mamma Mia kirjoitti:

näin se menee,
        Ihan oikeasti kiva kun on joku josta huolehtia.

tuo huolehtimisvietti synnynnäisenä lahjanaan.

• ibiza
        Naisellahan on kirjoitti:

tuo huolehtimisvietti synnynnäisenä lahjanaan.

kieltämättä se vietti on myös ollut aikojen alusta... Onhan hän aina huolehtinut perheensä ravinnosta ja suojelusta... Nykyisin huolehtiminen voi syntyä myös pakosta...

• Anskuliini

"tällähetkellä" muuta miestä kuin 91-vuotias isä ja isän luona on kaikki piirulleen.
      Vaatteet hengarissa, tiskit tiskattuina, pöydät siistinä, sängyt pedattuina ja lakanat puhtaina.
      Pitää itsekki oikein tsempata ku käyn siellä.

• itse kunkin

ottaa opiksensa. Mikä mies!Ja 91 vee! Hienoa, fantastista!

• Mamma Mia
        itse kunkin kirjoitti:

ottaa opiksensa. Mikä mies!Ja 91 vee! Hienoa, fantastista!

että naisella on tuo luontainen hoivaamisvietti. Mitenkäs miehet muuten pärjäisivät?

• Mamma Mia kirjoitti:

että naisella on tuo luontainen hoivaamisvietti. Mitenkäs miehet muuten pärjäisivät?

minäkin on elämäntasoni luottanut.

Voihan sitä mies tehdä toisaalla vaikka mitä; minäkin hankin kuuntaivaalta kun on tarvis.

Tasa-arvo ei ole jokaisen työn tasan tekeminen.
        Jos siihen mennään, niin taidan katsoa miehen kumppanikseni, ei tarvii niin paljon säätää!:))

• on pärjätty
        Mamma Mia kirjoitti:

ilman naiern hoivaamisviettiäkin. En epäile ettenkö pärjää jatkossakin.

• (Sairaan tai oikeasti vajaakykyisen hoitamisesta ja palvelemisesta ei varmaan ollut tarkoitus keskustella.) Muuten väitän vastaan, niin kuin olen koko aikuisen ikäni tämän kysymyksen kohdalla tehnyt.

Naisten ei yleensä ole pakko, vaan he valitsevat ihan itse osansa. Nuorena monet tämän ikäluokan naiset ovat halunneet hemmotella miestään ja päteä omilla taidoillaan. Monet ovat jostain kumman syystä omineet itselleen kaiken vallan kotona, ja vain he tietävät kuinka asiat pitää tehdä. Vaimo päättää koska ja miten miehen pitäisi tietyt tehtävät suorittaa. Vaimo käskee ja toruu. Samat konstit eivät toimi edes lasten kohdalla, miksi sitten aikuisen miehen. Miehillä pitäisi mielestäni olla oikeus tulla myös kotonaan kohdelluksi tasa-arvoisena, aikuisena ihmisenä!

Vaimot kertovat usein kovaäänisesti tuttavillekin kuinka taitamattomia heidän miehensä ovat. Jos mies tekee jotain, työn jälki ei kelpaa vaimolle tai se on tehty väärin. Melko tyypillinen lause taitaa olla: "Jos meidän mies joskus tekee ruokaa tms., niin siitä tulee niin hirveä sotku minun siivottavakseni, etten enää edes päästä häntä keittiöön." Miehet eivät myöskään osaa laittaa vaatteita pesukoneeseen tai laittaa niitä kuivumaan, silittämisestä puhumattakaan. Miehet eivät osaa hoitaa omia vaatteitaan jne, jne. Mistä ihmeestä noin tyhmiä miehiä on löytynytkään? (Tosiasiassa he ovat viisaita, antavat vaimojensa touhuta ja päteä, kestävät itse siinä sivussa vähän jäkätystäkin, kun osaavat sulkea korvansa.)

Jos/kun mies saattaa kodin epäjärjestykseen, vaimot korjaavat jäljet ja jäkättävät miehilleen. Huolto toimii ja kaikki ovat tyytymättömiä.

Jos nainen haluaa olla kodin hengetär ja hoitaa kaikki perinteiset naisen rooliin luetut tehtävät, kaikki on mielestäni ihan hyvin. Mutta jos tilanne harmittaa, ei siitä varmaan koskaan ole liian myöhäistä ryhtyä neuvottelemaan. Toista ihmistä ei voi muuttaa, mutta tilanteeseen voi vaikuttaa omaa käyttäytymistä muuttamalla!
      Joku vaimo voisi vähän ajan päästä olla pahoillaan, koska siinä katoaisi samalla hyvä valittamisen ja jäkättämisen aihe. ;))

Osuiko yksikään piikeistäni kohdalleen sinun tapauksessasi?
      Oletko tavannut esimerkkieni mukaan toimivia naisia?
      Ammutaanko minut ennen aamunkoittoa?

PS: Puhun ainoastaan kaupunkilaisoloissa elävien perheiden työjaosta. Maaseudulla työt jakaantuvat varmasti ihan pakostakin toisella tapaa.

• Mamma Mia

justiin näin on.Veit sanat suustani,
        Me naiset tietenkin itse järjestämme systeemit, ja siihen miehemme tyytykööt.

• Mamma Mia kirjoitti:

totuus on: miehet ovat suustaladattavia, kaikki tyynni!

Sieltä se kone lähtee käyntin!:)

• että muijat
        Mamma Mia kirjoitti:

pitäköön turpansa kii.Näin o, sano Remontti.- Reiskan serkku-mies.

• helisevä
        Mamma Mia kirjoitti:

osaa kiteyttää varmaan monen ajatukset niin nappiin.

• äläsny viitti
        emw34 kirjoitti:

totuus on: miehet ovat suustaladattavia, kaikki tyynni!

Sieltä se kone lähtee käyntin!:)

ihan on toiset latauspaikat, käyntiinl ähtee ihan muualta...

• sanoma jäi
        helisevä kirjoitti:

osaa kiteyttää varmaan monen ajatukset niin nappiin.

ikuiseksi arvoitukseksi. Tyhmä, mikä tyhmä.

• äläsny viitti kirjoitti:

ihan on toiset latauspaikat, käyntiinl ähtee ihan muualta...

parempi mieli".

Kukas sitä nälissään ja viluissaan mitään alkais?

• Mamma Mia
        sanoma jäi kirjoitti:

ikuiseksi arvoitukseksi. Tyhmä, mikä tyhmä.

kaikille kivoille kommentaattoreille. Oli oikein kiva oli jutskailla.
        Seuraavaksi voitaisiin ihmetellä joskus myöhemmin noita työkavereita, miksi ne puhuu niin paljon pahaa takana päin, mutta edessä ovat mielin kielin.Ihmettelyn paikkaa siinäkin kerrakseen..
        Mamma Mia

• kivoille kommentaattoreille?
        Mamma Mia kirjoitti:

kaikille kivoille kommentaattoreille. Oli oikein kiva oli jutskailla.
        Seuraavaksi voitaisiin ihmetellä joskus myöhemmin noita työkavereita, miksi ne puhuu niin paljon pahaa takana päin, mutta edessä ovat mielin kielin.Ihmettelyn paikkaa siinäkin kerrakseen..
        Mamma Mia

Jospa ne työkaverit ei puhukaan pahaa, jospa sinä vain kuvittelet kaikkea.

• Mamma Mia
        kivoille kommentaattoreille? kirjoitti:

Jospa ne työkaverit ei puhukaan pahaa, jospa sinä vain kuvittelet kaikkea.

en siis puhunut itsestäni.
        Vaan siitä yleisestä ilmiöstä, että työpaikoilla esim kahvipöytäkeskusteluissa niin hanakasti puhutaan poissa olevasta kaikenlaista, mutta nokakkain ei tulisi kenenkään mieleenkään laukoa näitä kommentteja asianomaiselle.
        En kuvittele , puhun konkreettisesta kokemuksesta.Tällaista tapahtuu ihan oikeasti.
        En tiedä mitä minusta puhutaan, enkä oikeastaan välitä tietääkään. Voisin vaikkapa pahoittaa mieleni, tai sitten en....

• no siksi

En viitsi lukea ketjua vaan vastaan juuri sinun kysymykseesi.
      Miksi vaimot huolehtivat?

Ei takuulla kelpaisi mun ostamat uteet.
      Anna vaatteiden lojua, ilmoita kylmän rauhallisesti et vieraita on tulossa klo. se ja se , usko pois korjaa jätöksensä.

Jos olet passariksi ryhtynyt ja sit vuosienpäästä
      kapinoit, syytä itseäsi.;D

• Mamma Mia

itseään kannattaa tarkastella kriittisesti.
        Oma toiminta ei aina ole ollut välttämättä järkevää.
        Kun ajattelen esim omia lapsiani. Miksi piti aina tehdä kaikki heidän puolestaan? Eivät oppineet kovin omatoimisiksi, äidiltä pitää aina kysyä vielä aikuisenakin kaikkea ja tukeutua äitiin.No, äiti ja kaikesta huolehtiva ollaan tässä loppuun asti.Vaikea on muuttaa toimintatapojaan, mutta voihan sitä silti vanhetessaan viisastua, ainakin yrittää.

• viitsisi
        Mamma Mia kirjoitti:

itseään kannattaa tarkastella kriittisesti.
        Oma toiminta ei aina ole ollut välttämättä järkevää.
        Kun ajattelen esim omia lapsiani. Miksi piti aina tehdä kaikki heidän puolestaan? Eivät oppineet kovin omatoimisiksi, äidiltä pitää aina kysyä vielä aikuisenakin kaikkea ja tukeutua äitiin.No, äiti ja kaikesta huolehtiva ollaan tässä loppuun asti.Vaikea on muuttaa toimintatapojaan, mutta voihan sitä silti vanhetessaan viisastua, ainakin yrittää.

mitään vikoja löytää?
        Paljon mukavampaa on löytää ne viat jostain muualta.Sopii itselle tosi hyvin. Vika on muualla, ei minussa.

• vikojen etsimistä
        viitsisi kirjoitti:

mitään vikoja löytää?
        Paljon mukavampaa on löytää ne viat jostain muualta.Sopii itselle tosi hyvin. Vika on muualla, ei minussa.

miksi, herää kysymys.

• Salkkunainen evp
        viitsisi kirjoitti:

mitään vikoja löytää?

vikaa.En ole koskaan tullut sellaista edes ajatelleeksikaan.
        Olen kasvattanut lapseni hyvin, akateemisiin ammatteihin.Tässä ei ole miehelläni mitään osuutta.
        Minä itse olen tehnyt kaiken.10 minulle siitä.
        Mies on siinä sivussa myös koulutettu palvelemaan minua ja pyrkimyksiäni.
        Kiitos mielenkiinnosta.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      38
      3629
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      98
      1731
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1615
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1575
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      93
      1337
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1256
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      289
      1154
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      126
      1025
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1001
    Aihe