Onko se sitten kiellettyä/outoa/kummallista/väärin, jos mies kosii karkauspäivänä- itse en tänään kosia aio, mutta epäilen että mieheni saattaa yllättää :D
MIES kosii karkauspäivänä
5
1592
Vastaukset
- ole outoa
Voihan kuka tahansa kosia koska tahansa! Voisin kuvitella, että Mies ei edes hoksaisi mikä päivä on;-D. Hyvänen aika, päivä kuin päivä...tosin ajattelin minäkin tänään tempaista, sopiihan se imageeni että minä kosin;-D. Tosin mies sitten nukahti kun odoteltiin että lapset menevät nukkumaan, ja sovittiin että Outo Salainen Kirje laitetaan miehen tyynyn alle;-)! Meillä siis uusio-avoperhe, miehellä 2 ja mulla 3 lasta.
- Ei outoa ollenkaan
Mun ex-avokkini kosi mua karkauspäivänä 2004. Meillä tilanne meni niin, ettei mies edes tajunnut, että on karkauspäivä..hänelle se oli ihan tavallinen sunnuntai-aamu, jolloin vain vihdoin sai mielensä rohkaistuksi ja kysäistyksi, että "Mentäiskö kihloihin". No kihloihin mentiin, mutta valitettavasti meidän yhteiselämä päättyi n. vuosi sitten.
- jlul123
Mies on saattanut ajatella, että olisit pikku hiljaa valmis naimisiin ja hän saattaisi saada möntävän vastauksen. Kuitenkin hän on sen verran perinteinen, että kysyy itse.
Päivällä ei ole väliä. Karkauspäivänähän voitte sitten vielä yhdessä sopia tarkemmin asioita. - ole!!
Jokainen päivä on ihan yhtä hyvä kosintapäivä! Molemmille sukupuolille.
- titaanirinkula
Meillä meni niin, että kosin miestä karkauspäivänä ja vastaus oli kyllä. Sitten nukkumaan mennessä mies kosi minua vielä varmuudeksi, on ehkä perinteisempää tyyliä kannattava mies. Aamulla mies vielä kysyi herätessä et ollaanks me nyt oikeasti kihloissa.=) Oli miettinyt asiaa jo jouluna, mutta ei llut uskaltautunut vielä silloin kosimaan. Sormukset on tilauksessa, ei olla vielä sukulaisille kerrottu, vaan vasta sitten kun on sormukset sormessa.=) Eli EI OO VÄÄRIN jos mies kosii karkauspäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898