Olen lueskellut näitä Winxclub On Tour ja Winx Power Show juttuja täältä, koska itsekin fanitan niitä. Olisi todella mahtavaa, jos Winx musikaali tulisi Suomeen, mutta en usko, että se olisi mahdollista. Koska, Hollanti ja Italia ovat varmaankin rikkaita maita, koska esityksiin tarvitaan rahaa. Jos Suomeen järjestettäisiin Winx musikaali-esitys, niin missäköhän se esitettäisiin...? Siinä vasta kysymys. Suomalaisilla ei ole varmaan rahaa hankkia lavasteita, ja musiikkeja. Olisihan se mahtavaa, eikö vain, Winxfanit? =D Kaikki Winx keijuasut ja muut pitäisi hankkia esitystä varten, joka ei varmaan ole helppoa. Esim. Winx Club On Tourin keijupuvut ovat todella laadukkaita ja upeita. Ne on suunniteltu upeasti
Vastaukset 4
- Tecna97
jos sSuomeen tulis sellasii esityksii mensin heti mutta ne esitettäis varmaanki jossain kaupungin teattereissa olis kiva kattoo sellanen Suomeksi nimittäin oon nähnyt sellasen italiaksi siis olen nähnyt winx power showwin kokonaan.
- Winx Club On Tour-Fani
Niinpä. Olen pyytänyt Thiran meseä, mutta sain kaveriltani sähköpostin, jossa oli linkki, mistä pääsee katsomaan, ketkä ovat poistaneet tai estäneet mut mesessä. Olihan se Thirza estänyt
- Nimetön
Oisihan se mukavaa, että se tulisi, mutta itselläni olisi varmaan ongelmana se, että en pääsisi :( Mutta ihan kuin olisin kuullut joitain huhuja(Siis joskus vuonna kekkonen), että se olisi ollut tulossa sumeen, mutta ne varmaan ovat VAIN pelkkiä huhuja.
Puvut eivät varmaan ole vaikiat. Oletko ikin seurannut cosplay-kisija tai muita? Jos et, niin ymmärrän, mutta jos olet en ymmärrä. Niillä TEINEILLÄ on upiat vaatteet, ja suurimmaksi osakis itse tehdyt. Joten revi siitä! ;)
-------------------------------------------------
Haamulikka - inkkuska
jep. olis se aik kivaa. mä fanitan winx clubii aivan täysillä, ja tahtoisin et se show tulis suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398