Ottakaa prepaid, laittakaa soitonsiirto kytkystänne siihen (kytky hyllylle) , ei tarvitse maksaa kuin kytkyn kuukausi maksut, ja laskut ovat hallinnassa!!!!!!!!
Ps. Tietty puhut kytkyn "ilmaiset" puheajat pois!!!
Itse olen oti dna:n kytkyn, tämän kuun lopussa pääsen eroon lopullisesti elisasta, kiäh kiäh!!!
Pelastus!!!!!!!!
10
1150
Vastaukset
- Kiitos !
Siis soitonsiirto, mistä mihin?
Neuvo minua tyhmää!- DNA-myymälään?
Teen siellä pre paid-sopimuksen?
- ###
DNA-myymälään? kirjoitti:
Teen siellä pre paid-sopimuksen?
Millä todistan minuuttimääräni?
- Jsoturi
kytky kännykkäsi sim-kortti johonkin vanhaan kännykkään, ja prepaid simkortti kytkykännykkään (tämä siksi että puhelimesi varmaan on uutta mallia, eli hyvä). Laitat soitonsiirron vanhasta kännykästä (jossa on kytky sim-kortti, ja tietty sinun numerosi), prepaid liittymästäsi saamaan numeroon. Soitonsiirto löytyy sieltä jostain valikosta.
Sinun täytyy tietysti ostaa joku prepaid liittymä ensin ja laittaa se soitto kuntoon.
Näin sinulla on kaksi liittymää ja kaksi numeroa joista käytät vain toista, eli prepaid liittymää.
Tietysti joudut maksamaan kytkysi kuukausimaksut muutaman euron, mutta ainakin vältyt tosi sairailta puhelin laskuilta.
Ja minimoi prepaid liittymälläsi soitot, eli soita vain kuin on asiaa.
Lataa prepaid liitymääsi vaikka vain parilla kympillä puheaikaa kuukaudessa, näin tein minä ja hyvin toimii.
Sitten kun kytkysopimus päättyy irtisanot sopimuksesi, ja annat elisalle kenkää.
Toivottavasti sait selvää - sitten huomioon
Jsoturi kirjoitti:
kytky kännykkäsi sim-kortti johonkin vanhaan kännykkään, ja prepaid simkortti kytkykännykkään (tämä siksi että puhelimesi varmaan on uutta mallia, eli hyvä). Laitat soitonsiirron vanhasta kännykästä (jossa on kytky sim-kortti, ja tietty sinun numerosi), prepaid liittymästäsi saamaan numeroon. Soitonsiirto löytyy sieltä jostain valikosta.
Sinun täytyy tietysti ostaa joku prepaid liittymä ensin ja laittaa se soitto kuntoon.
Näin sinulla on kaksi liittymää ja kaksi numeroa joista käytät vain toista, eli prepaid liittymää.
Tietysti joudut maksamaan kytkysi kuukausimaksut muutaman euron, mutta ainakin vältyt tosi sairailta puhelin laskuilta.
Ja minimoi prepaid liittymälläsi soitot, eli soita vain kuin on asiaa.
Lataa prepaid liitymääsi vaikka vain parilla kympillä puheaikaa kuukaudessa, näin tein minä ja hyvin toimii.
Sitten kun kytkysopimus päättyy irtisanot sopimuksesi, ja annat elisalle kenkää.
Toivottavasti sait selvääSoitonsiirto-innoissanne,että siirto menee "omaan"
verkkoon. Jos siirto kohdistuu vieraan operaattorin liittymään, maksaa siirto yhtä paljon kuin puhelu vastaavaan kohteeseen... - jsoturi
sitten huomioon kirjoitti:
Soitonsiirto-innoissanne,että siirto menee "omaan"
verkkoon. Jos siirto kohdistuu vieraan operaattorin liittymään, maksaa siirto yhtä paljon kuin puhelu vastaavaan kohteeseen...tiennytkään, kiitoksia!!!!!
- sitten itse
sitten huomioon kirjoitti:
Soitonsiirto-innoissanne,että siirto menee "omaan"
verkkoon. Jos siirto kohdistuu vieraan operaattorin liittymään, maksaa siirto yhtä paljon kuin puhelu vastaavaan kohteeseen...siirrän puhelimestani ElisaPaketti-soitot tuohon
pre paid-liittymään?
- ja suosittelen kaikille mui...
"kytky" ottaa vastaan puheluita, mutta sillä ei soiteta, kuin vain juuri "sen" verran.
- Tele finlandia
kysyi että mistä on kuysymys kun kaikki ostaa nyt näitä heidän pakettejaan.
- köyhät..
Muistakaa ottaa sitten halvin prepaid eli kolumbus ja kolikot kilisee Elisaan!AHAHA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227