Kuinkas kävin tulikos kosastua?
Ite kosin ja ei mennyt niin kun olin suunnitellut. Ei tullut hamekangasta... vaan vastaus oli myönteinen.... ei toki huono vaihtoehto sekään, päinvastoin. Eipä vain olisi tullut pahempaa pettymystä jos vastaus olisi ollut kielteinen. Nyt vain sormusta kattelemaan.... rauhassa ja harkiten että sen on sit se oikea, ettei myöhemmin kaduta että miksen valinnut sitä toista.
Mies ei vain halua sormusta.... ei pidä sormuksista. Haluaisi mielummin vaikka kaulakorun. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Kuinka kävi kosinnalle?
30
6084
Vastaukset
Hamekangashan sieltä tuli. tuli miehelle täytenä yllätyksenä...arvasin että se ei ole semmosta edes ajatellut vaikka neljä vuotta jo seurusteltu.
mutta saimme aiheesta hyvän keskustelun aikaiseksi. mieheni haluaa kyllä naimisiin joskus, mutta hän ei haluaisi kihloihin. hänestä se on vaan muita varten eikä meitä...eikä myöskään haluaisi mitään sormusta. mutta eihän esim. jenkeissä miehellä olekaan kihlasormusta? - ...
kosinhan minä ja ensimmäinen reaktio miehen suusta oli "älä unta nää" .. no olin jo ihan tyytynyt siihen vastaukseen ku olin jo vähän ootellu kielteistä vastausta..vaik silti harmitti.. mut sit ku mies hetken tapansa mukaan ajatteli asiaa ni käytiin ostamassa mullekin sormus.. harmi vaan et ei ollu kummallekaan oikean kokoista ni piti pistää tilaukseen.. no, alkuviikosta saadaan ja ne on niiiin hienot et hyvää kannattaa odottaa :)
- ei se mee niin
Tuli sitten kieltävä vastaus. Harmittaa kyllä jonkin verran. Olin jo ehtinyt suunnitella kaikenlaista. Hamekankaan lupas ostaa. Sano kyllä että joskus mennään kyllä kihlohin ja naimisiin.
- Tii71
Oon sitä mieltä, että jos ninen kosii miestä niin mieheltä jää se naisen tavoitteleminen ja se laiskistaa miehen. Sen takia en itse kosi. Kun mies kosii niin se oikeesti haluaa naimisiin. Tuntui oudolta, et miehes haluaa pitää sormusta kaulassa eikä sormessa....
- sormus
kosasin ja tilanne oli hyvin lämmin.sormus tuli nimettömään;)
- ja myöntävä vastaus:-)
Sitä kyllä arvelinkin. Itsestään selvyys...kosin, koska muuten meidän kihloihin meno vain venyisi ja venyisi vuosia - on raksaamista, on sitä sun tätä, aina muuta tärkeämpää;-D! Nyt on pakko mennä viikon päästä kihloja kattelemaan. En olisi uskaltanut jos ois yhtään pitänyt epäillä, onneksi kaikki on selvää...niin, siis uusperhe; minä olen eronnut ja mies avoeronnut. Lapsia yhteensä viisi.
- Heikot hanget
En kertakaikkiaan halunnut ottaa sitä riskiä, että saattaisin toisen kiusalliseen tilanteeseen. Myös itselle olisi voinut tulla paha mieli torjutuksi tullessa.
Kerran otin asian puheeksi ihan yleisellä tasolla kokeillakseni jäätä ja miehen kanta oli, että "Nooooh, en mä nyt ainakaan ihan vielä".
Haluan että mies kosii minua, sitten kun kokee olevansa valmis. - kosiva nainen
tuossa yhdessä toisessa viestiketjussa kirjoitin että mies oli kipeenä kuumeessa karkauspäivänä joten en kosinut... mutta kosin eilen kun miehellä oli jo parempi olo ja pienen mietinnän jälkeen hänen vastauksensa oli "kyllä". :)))))
olen niiiin onnellinen. hän totesi ensin että "kosinta pitäisi olla kylläkin miesten juttu mutta ei kai sillä nykyään niin väliä ole."
tiistaina mennään sormukset ostamaan, en malta odottaa.- muminaa
kosin,mutta en saanut oikein minkäänlaista vastausta....
En hamekangasta,kieltäytymistä enkä suostumusta.
Tulipahan pöljä olo.
Joten mietin että olisi pitänyt jättää tekemättä! - 4 v yhdessä
muminaa kirjoitti:
kosin,mutta en saanut oikein minkäänlaista vastausta....
En hamekangasta,kieltäytymistä enkä suostumusta.
Tulipahan pöljä olo.
Joten mietin että olisi pitänyt jättää tekemättä!Niin mulle kävi aivan samoin. Uskalsin odottaa kieltävää vastausta ja jotain sinnepäin mutta mumina vain, tyhjä olo niin kuin sanoit. Jäi niin paljon kaivelemaan että parin päivän päästä kysyin vielä varmistukseksi että saankohan sitten hamekankaan vai miten se oli? mies sanoi että niin kai sitten. En sitten enää sanonut siihen mitään, tuskin sitä hamekangastakaan saan mutta se oli vain symboli, tiedämpähän ettei kannata enää. Ja kyse oli "vain" kihlautumisesta,ei muusta.
- hmm???
...vieläkään vastausta. Laitoin poikaystävälleni viestin perjantaina illalla, vähän vitsinä kuten olin häntä pelotellutkin, jossa kysyin kihloista. Hän oli ulkomailla reissussa, mutta viesti meni kyllä perille. Nyt hänen pitäisi olla jo Suomessa, mutta ei vieläkään mitään. En viitsi ottaa yhteyttä, jos hän ei vastaa edes mitään. Kai se sitten tässä oli, saa nähdä koska seuraavaksi nähdään. Viimeistään kun haen tavaroitani... Taisin pelästyttää ja asettaa suhteen taas reaalimaailmaan, jossa pitäisi edetäkin johonkin.
- M&P
vaan vastausta ei ole kuulunut, sitten minkäänlaista :( Oletin ilman muuta mekon edes saavani, mutta kai mua ei tarvitse noteerata lainkaan. Ajan annan kulua ja kysyn uudelleen jonkin ajan päästä-selvitystä miksi vastata voi ei.
Reaalitodellisuus oli, että hän tahtoi tietää voisinko vielä mennä naimisiin, tahtoisinko... - sait mitä tilasit
Teit minusta todella typerästi ehdottamalla kihlautumista tekstarilla. Tekstareilla ei pidä koskaan hoitaa sellaisia asioita, joihin ehdottomasti haluaa toisen vastauksen ja kaiken lisäksi vielä tietää, missä mielentilassa toinen on vastauksensa antanut. Tekstari voi ihan oikeasti tuhoutua vahingossa kännykästä ja toinen voi myös väittää, että niin kävi, vaikka ei olisi käynytkään, joten ei ole mikään luotettava tapa missään asiassa. Sitä paitsi kun mennään kihloihin, olisi syytä ensin selvittää, mitä kihlaus merkitsee kummallekin osapuolelle -avioitumislupausta vai pelkkää sormusten kantamista hamaan tappiin.
- ja...
vastaus oli yllättynyt "kyllä"=)
Huumorilla liikkeellä, olin varautunut kaikenlaisiin vastauksiin... Avoliitossa ollaan oltu iät ja ajat, joten eiköhän se ole jo aikakin.
Ihan hyvä fiilis siis on. - Aino_30
Odotetusti, mutta pahalta tuntuu silti.
- rukkasia
eikä kangasta, koska en kosinut. Tiedän jo valmiiksi ilman kosintaa, että vastaus olisi ollut kielteinen, joten jätin suosiolla väliin...
- kihlattu
sormuksen kanssa saavuin paikalle.
Puol kymmenen aikaan illalla tuli sopiva hetki ja sain suuni auki.
Hetki mua vaan tuijotettiin ihmeissään kun kysyin että jos musta tehtäis tuleva rva.
Myönteinen vastaus sieltä tuli.
Mies lähti la aamulla kauheella kiireellä ostamaan mulle sormusta. Eri paikkakunnilla kun asutaan niin ei mua kuulemma voi kotiin ilman sormusta päästää.
Onnellinen loppu siis meillä!- hamekangas postissa tulossa
Yllätin miehen, koska suhteemme katkolla ollut kuukauden ajan. Vasta syyskuussa tutustuttu, ja on "myrskyistä" (hiontaa, hiontaa). Asuu toisella puolen suomea, joten aikalisä onnistuu loistavasti.
Tekstiviestiin ei tullut vastausta, joten iltapäivällä soitin ja tarkensin vastausta. Oli "paniikissa", tarinaa tuli "ummet ja lammet",asian vierestä ja ympäriltä.. Sain rauhoitettua välillä ja pyysin rauhallisesti "vain vastaus,kiitos"
Eipä selkeytynyt, vaikka yli tunti puhelussa viivähti, no lopulta sitten EI, joten totesin helpottuneena(vastaus siis tuli kuitenkin). Että hamekankaan minulle tulee laittaa, siinä oli uusi selittelyn ja kiertelyn, kaartelun paikka..
Lopetimme puhelunkin välillä, ja hän soitti uudestaan minulle päin niitä "ummet ja lammet" tarinoitansa..mutta hamekankaan kohtalo jäi edelleen siinä tuoksinassa avoimeksi..
No, sitten yöllä huomasin hänen "sekaisia" viestejään näillä 24 -palstoilla..ja minulla kiehahti..että hittoako energia riittää näihin omiin "sepustuksiinsa", eikä minulle antanut kunnon vastausta..
Soitin hälle..ja siitä sitten riemu sukeutuikin "keskustelustamme", haukuin hänet maan rakoon ja "annoin kuulla 'kunniansa'". Koska, en kyennyt ymmärtämään tätä, ettei hän hamekangasta aio lähettää..
Puhelu taisi kestää toista tuntia ja lopussa huusimme ja kirosimme toisillemme (ennenkuulumatonta). SURKUHUPAISAA :S
Mutta ei siis -kangasta luvannut..
Seuraavana päivänä laitoin tekstiviestin HAMEKANGAS,HETI!....oikeasti laitoin viestejä n. 10kpl aika ajoin...kunnes parin tunnin kuluttua ekasta viestistä hän soitti: Ihanalla, vähän pelästyneellä äänellä, pyysi minua olemaan "kiltisti/haukkumatta". Kertoi, että kävi ostamassa kankaan ja on juuri postittamassa sitä..
Lopetti puhelun sitten heti, eikä minulla sanottavaa enää ollutkaan..
Puhelun jälkeen alkoi itkettämään..helpotuksesta tietenkin, koska tajusin kuinka "mitättömäksi"ja vähätellyksi olisin itseni tuntenut muutoin..
Kehotan kyllä "kaiken uhallakin" KOMENTAMAAN nämä miehet sen hamekankaan toimittamaan, eivät osaa muutoin toimia ja nainen tuntee itsensä arvostetuksi. Tarkoitan näitä, joilla samantapaisia kokemuksia ja - kangas vielä "jossain"..ja toimittamatta.
Tämäkin mies oli sitä mieltä, ettei häntä koske kyseinen karkauspäivä laisinkaan..mutta nyt tietää, että kyllä koskee ;)
Sitten 1.3 tapahtuikin paljon ja vahvoja asioita välillämme, puhelimitse..lähenimme henkisesti enemmän kuin aikaisemmin koskaan..ja olemme nyt ystävät.
Kosintapäätökseni syntyi kuitenkin tarpeesta myös selkeyttää välillämme olevaa tunnetta..joten en odottanut..kuin jotain selventävää kaiken kaikkiaan.
Rohkeus on vain eräs tapa nauttia olemassaolostaan..teemalla olen opetellut elämään, ettei tarvitse pohtia niin paljon, vaan haastan itseni toimimaan, saaden näin vastauksia paljon nopeammin kuin itsekseni tuumaillen.
Kokemuksena oli antoisa..kummallekin, toisillemme parhaat opettajat totesimme olevamme.
Loppu hyvin kaikki hyvin, posti ei tänään vielä ehtinyt pakettia tuomaan..huomenna varmaan. Hän on "oikein valinnut" minua varten kankaan..
Sitä paitsi mies on selvästi itsekin yllättynyt ja helpottunut, kun asia on loppuun saatettu. Vielä sitten sekin,miten me saimme keskinäisiä välejämme kevennettyä.. aika näyttää, mutta nyt on hyvä olla.
Tsemppiä, Naiset, laittakaa ne miehet toimimaan..ne tykkää siitä, että Nainen tietää mitä tahtoo.. - Järkyttävän ruma haiseva
hamekangas postissa tulossa kirjoitti:
Yllätin miehen, koska suhteemme katkolla ollut kuukauden ajan. Vasta syyskuussa tutustuttu, ja on "myrskyistä" (hiontaa, hiontaa). Asuu toisella puolen suomea, joten aikalisä onnistuu loistavasti.
Tekstiviestiin ei tullut vastausta, joten iltapäivällä soitin ja tarkensin vastausta. Oli "paniikissa", tarinaa tuli "ummet ja lammet",asian vierestä ja ympäriltä.. Sain rauhoitettua välillä ja pyysin rauhallisesti "vain vastaus,kiitos"
Eipä selkeytynyt, vaikka yli tunti puhelussa viivähti, no lopulta sitten EI, joten totesin helpottuneena(vastaus siis tuli kuitenkin). Että hamekankaan minulle tulee laittaa, siinä oli uusi selittelyn ja kiertelyn, kaartelun paikka..
Lopetimme puhelunkin välillä, ja hän soitti uudestaan minulle päin niitä "ummet ja lammet" tarinoitansa..mutta hamekankaan kohtalo jäi edelleen siinä tuoksinassa avoimeksi..
No, sitten yöllä huomasin hänen "sekaisia" viestejään näillä 24 -palstoilla..ja minulla kiehahti..että hittoako energia riittää näihin omiin "sepustuksiinsa", eikä minulle antanut kunnon vastausta..
Soitin hälle..ja siitä sitten riemu sukeutuikin "keskustelustamme", haukuin hänet maan rakoon ja "annoin kuulla 'kunniansa'". Koska, en kyennyt ymmärtämään tätä, ettei hän hamekangasta aio lähettää..
Puhelu taisi kestää toista tuntia ja lopussa huusimme ja kirosimme toisillemme (ennenkuulumatonta). SURKUHUPAISAA :S
Mutta ei siis -kangasta luvannut..
Seuraavana päivänä laitoin tekstiviestin HAMEKANGAS,HETI!....oikeasti laitoin viestejä n. 10kpl aika ajoin...kunnes parin tunnin kuluttua ekasta viestistä hän soitti: Ihanalla, vähän pelästyneellä äänellä, pyysi minua olemaan "kiltisti/haukkumatta". Kertoi, että kävi ostamassa kankaan ja on juuri postittamassa sitä..
Lopetti puhelun sitten heti, eikä minulla sanottavaa enää ollutkaan..
Puhelun jälkeen alkoi itkettämään..helpotuksesta tietenkin, koska tajusin kuinka "mitättömäksi"ja vähätellyksi olisin itseni tuntenut muutoin..
Kehotan kyllä "kaiken uhallakin" KOMENTAMAAN nämä miehet sen hamekankaan toimittamaan, eivät osaa muutoin toimia ja nainen tuntee itsensä arvostetuksi. Tarkoitan näitä, joilla samantapaisia kokemuksia ja - kangas vielä "jossain"..ja toimittamatta.
Tämäkin mies oli sitä mieltä, ettei häntä koske kyseinen karkauspäivä laisinkaan..mutta nyt tietää, että kyllä koskee ;)
Sitten 1.3 tapahtuikin paljon ja vahvoja asioita välillämme, puhelimitse..lähenimme henkisesti enemmän kuin aikaisemmin koskaan..ja olemme nyt ystävät.
Kosintapäätökseni syntyi kuitenkin tarpeesta myös selkeyttää välillämme olevaa tunnetta..joten en odottanut..kuin jotain selventävää kaiken kaikkiaan.
Rohkeus on vain eräs tapa nauttia olemassaolostaan..teemalla olen opetellut elämään, ettei tarvitse pohtia niin paljon, vaan haastan itseni toimimaan, saaden näin vastauksia paljon nopeammin kuin itsekseni tuumaillen.
Kokemuksena oli antoisa..kummallekin, toisillemme parhaat opettajat totesimme olevamme.
Loppu hyvin kaikki hyvin, posti ei tänään vielä ehtinyt pakettia tuomaan..huomenna varmaan. Hän on "oikein valinnut" minua varten kankaan..
Sitä paitsi mies on selvästi itsekin yllättynyt ja helpottunut, kun asia on loppuun saatettu. Vielä sitten sekin,miten me saimme keskinäisiä välejämme kevennettyä.. aika näyttää, mutta nyt on hyvä olla.
Tsemppiä, Naiset, laittakaa ne miehet toimimaan..ne tykkää siitä, että Nainen tietää mitä tahtoo..kangas tuli, joku vanha käytetty liina..
Sekä epämääräinen, sekainen viesti (samaa linjaa, kuin kirjoituksensa palstoilla..)
Kyllä on opettavaa..enpä tiedä..tässä vaiheessa, kannattaako sittenkään "patistella niitä, epämääräisiä 'miehiä' =)
No, selkeyttä on tullut RUTKASTI :D - sen kanssa meinasit...
Järkyttävän ruma haiseva kirjoitti:
kangas tuli, joku vanha käytetty liina..
Sekä epämääräinen, sekainen viesti (samaa linjaa, kuin kirjoituksensa palstoilla..)
Kyllä on opettavaa..enpä tiedä..tässä vaiheessa, kannattaako sittenkään "patistella niitä, epämääräisiä 'miehiä' =)
No, selkeyttä on tullut RUTKASTI :Dloppuelämäkses...
- mies sanoo valinneensa
Järkyttävän ruma haiseva kirjoitti:
kangas tuli, joku vanha käytetty liina..
No, selkeyttä on tullut RUTKASTI :Dihan minua varten valinneensa -kankaan. Joka kylläkin oli (kuulemma) käyttämätön...mutta kaapissa pitkään..
No, kertoneeko kangas kuitenkin enemmän antajastaan kuin saajasta..
Olin sitä jo polttamaan menossa, kun mies soitti ja on omasta mielestään rakkaudessa toiminut..
Viestikin, oli siitä yöllisestä "haukkumisesta" vielä "jäänteitä", vaikka anteeksipyynnötkin oli jo vastaanotettu.
Menisikö tämä sarjaan "kauneus on katsojan silmissä".
Äskeinen puhelu taas opetti tätä "pelkoa, ettei minua rakasteta". Nyt on hyvä ja ymmärrän taas enemmän elämää,..ja taidanpa sittenkin tykätä tästä kankaasta..
Hyväksytään itsemme ja toisemme sellaisenaan, mitäpä tässä asioita muuttamaan ja mielikuvia luomaan, suuntaan tai toiseen.. Olkoon näin, NYT ON HYVÄ ;)
Elämä on...ja tämä mies on Ihana:D
Elän nyt kuitenkin täysin omaa elämääni ja ehkäpä tämän kaiken tarkoituksena oli opettaa taas eteenpäin uusin eväin.. Ja tämä tunne joka meille jäi, saattaa tuoda uuden "haasteen", erilaisen, nyt kun olen viisastunut lisää ;) - lähtee ns.hamekangas
mies sanoo valinneensa kirjoitti:
ihan minua varten valinneensa -kankaan. Joka kylläkin oli (kuulemma) käyttämätön...mutta kaapissa pitkään..
No, kertoneeko kangas kuitenkin enemmän antajastaan kuin saajasta..
Olin sitä jo polttamaan menossa, kun mies soitti ja on omasta mielestään rakkaudessa toiminut..
Viestikin, oli siitä yöllisestä "haukkumisesta" vielä "jäänteitä", vaikka anteeksipyynnötkin oli jo vastaanotettu.
Menisikö tämä sarjaan "kauneus on katsojan silmissä".
Äskeinen puhelu taas opetti tätä "pelkoa, ettei minua rakasteta". Nyt on hyvä ja ymmärrän taas enemmän elämää,..ja taidanpa sittenkin tykätä tästä kankaasta..
Hyväksytään itsemme ja toisemme sellaisenaan, mitäpä tässä asioita muuttamaan ja mielikuvia luomaan, suuntaan tai toiseen.. Olkoon näin, NYT ON HYVÄ ;)
Elämä on...ja tämä mies on Ihana:D
Elän nyt kuitenkin täysin omaa elämääni ja ehkäpä tämän kaiken tarkoituksena oli opettaa taas eteenpäin uusin eväin.. Ja tämä tunne joka meille jäi, saattaa tuoda uuden "haasteen", erilaisen, nyt kun olen viisastunut lisää ;)niin järkky on, etten kestä katsella..sanoi 'mies' mitä tahansa.
Epämääräisen saatekirjeen poltan, nuhjuisine kuorineen ja THATS' IT!
- In love
Kosasin tekstarilla. Mies vastasi, että pah, radiossa sanottiin, että sähköiset kosinnat eivät päde. Eli ovelasti kierretty koko kysymys, kun ei osannut/kehdannut suoraan kieltää tai myöntää.
Tulihan siitä sitten vääntöä myöhemmin, että etkö tule koskaan haluamaan kanssani naimisiin jne. Kuulemma joo, mutta on liian ujo sanomaan sen joo. PAH, sanon minä nyt.
Suhteemme on kuulemma ollut liian hankala. Mutta ei se halua erotakaan.
Uskallanko muuttaa sen kanssa yhteen? On paljon vaikeampi erota yhteisestä kämpästä kuin erillään asuessa.- Aino_30
Silloin näkee huomattavasti paljon herkemmin kumppanin hyvät JA huonot puolet, ettei tarvitse huomata niitä avioliiton solmimisen jälkeen.
Suositukseni, ei faktatietoa. - jul123
Mielestäni on hyvä kartoitta molempien tulevaisuudentoiveet ja ajatukset sekä perusteet yhteiselämälle ennen yhteenmuuttoa. Tällöin tulee paremmin ja aikaisemmassa vaiheessa keskusteltua suunnitelmat esim. naimisiinmenosta ja aikatalusta. Jos ensin muuttaa yhteen ja katsoo sitten, on käsitteet aika venyviä. Mielestäni parempi tulos on tietää ensin, kuinka tosissaan tässä ollaan.
Miksi muuttaa yhteen, jos lähtöajatus ei ole myönteinen. - Amei
Sanoisin, että ei kannata muuttaa yhteen jos on vähänkin negatiivisuutta ilmassa jo nyt, millä tahansa asianlaidalla.
Itse tein virheen kun seurasin tätä neuvoa "muutetaan yhteen ja katsotaan miten pärjätään" eipä siinä muuta, kuin että niitten jo edellisten ongelmien päälle kasaantui vielä lisää pikkuongelmia, ja yhteenmuuttamisen jälkeen eroaminen oli oikeasti TODELLA vaikeaa ja työlästä.
tuli mm. taistelua omaisuudesta, rahasta jne. päänvaivaa ja stressiä useiksi viikoiksi (tarkkoja yksityiskohtia en viitsi kertoa), samalla kun vihasi miestä jonka kanssa näitä asioita joutui hoitamaan, yli kaiken. Lopulta kun homma oli hoidettu, erottiin vihamiehinä. Yhdessä ehdittiin asua vain reilu puoli vuotta. Eikä siinä puolessa vuodessa todellakaan hävinnyt ne ongelmat, joita suhteessa oli jo ennen yhteenmuuttoa.
Arvet jäi ja rahallinen tappio. Mutta oma syyni kun riskin otin. Nyt life goes on paremman ihmisen kanssa.
- naishenkilö
Emme kumpikaan halunneet mitään sormuksia kihlauduttuamme.
Kihlaus on lupaus avioliitosta ja se meille riitti vallan mainiosti.
Kummallekin hankittiin sitten vihkisormukset, jotka pujotimme toistemme sormiin vihkitoimituksen aikana. - karkauspäivänä
ja hamekangasta ei tullut, vastaus oli siis positiivinen :) Me olemme olleet 4 vuotta jo yhdessä, joten jo olikin sen aika :)
Sormukset haettiin seuraavalla viikolla kun ei päästy kaupunkiin aikaisemmin. Nyt ne ovat kaiverrettavana ja huomenna haen ne takaisin :)
Onnea kaikille karkauspäivävä kihlautuneille :)- huo23
Onnea teille!
Meillä kävi myös siten, että morsian haki itse sormukset, minä olin töissä.. sai mieleisensä ja otti minulle myös sopivan. Olin tyytyväinen, että just tuollaisen emännän sitä itselle haluaa.
Toimin kyllä maksumiehenä, mutta näin se siis meni. - hamsterssoni
huo23 kirjoitti:
Onnea teille!
Meillä kävi myös siten, että morsian haki itse sormukset, minä olin töissä.. sai mieleisensä ja otti minulle myös sopivan. Olin tyytyväinen, että just tuollaisen emännän sitä itselle haluaa.
Toimin kyllä maksumiehenä, mutta näin se siis meni.miekkosta sillon pari kk sitten ja vastaus oli höhhöh, jeikös se riitä että meillä on niin mukavaa yhdessä, että jatketaan tätä vielä jonkun aikaa... hamekangasta ei tullut, eikä mekkoa. Ei harmittanut kuin hetken aikaa, oli niin ihana vastaus ja lämmin halaus ja suukko vielä päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841