Monellako kasvattajalla kotisivut

uteliasiita

Moniko koirien kasvattaja omistaa kotisivut mihin pääsee tutustumaan koiriine ja kirjoittelemaan kuulumisia vieraskirjaan.

9

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.sorsa

      nykyajan lapsillakin on kotisivut ja vieraskirjat, kyllä kait sitä kasvattajiltakin kotisivuja löytyy.

      Itse kävin erään rodun kasvattajan kotisivuilla hiljakkoin komeita koiria, mutta taisi olla ihan uusi kasvattaja, kun vieraskirjaan ei ollut kirjoitannut, kun kahdeksan ihmistä säälitti vähäsen oli pakko laittaa vieraskirjaan kirjoitus jossa kannustin uutta kasvattajaa hänen kasvatus uralla ja kehuin hänen koiria.

      • Ei se aina tarkoita et on uudet kotisivut tai uusi kasvattaja, jos vieraskirjassa ei ole monta viestiä, mullakaan ei ole montaa viestiä nyt, vaikka aiemmin oli toistasataa, mutta kun vieraskirjan palveluntarjooja lopetti, ilmoittamatta ennalta, niin sinne katosi kaikki tärkeetkin viestit....


      • n.sorsa
        Sikra kirjoitti:

        Ei se aina tarkoita et on uudet kotisivut tai uusi kasvattaja, jos vieraskirjassa ei ole monta viestiä, mullakaan ei ole montaa viestiä nyt, vaikka aiemmin oli toistasataa, mutta kun vieraskirjan palveluntarjooja lopetti, ilmoittamatta ennalta, niin sinne katosi kaikki tärkeetkin viestit....

        kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.

        Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.

        Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.

        Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.


      • n.sorsa kirjoitti:

        kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.

        Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.

        Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.

        Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.

        meinasin jo kysyä et munko sivuista kerrot...
        Oot sitte käynyt vierailulla sivuillani, mut et kyllä viestiä sinne ole jättänyt... ?????


      • manta-elviira
        n.sorsa kirjoitti:

        kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.

        Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.

        Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.

        Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.

        kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
        Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.

        Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
        Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...


      • n.sorsa
        manta-elviira kirjoitti:

        kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
        Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.

        Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
        Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...

        viimevuoden puolelta löysin, kun kävin matin ja tepon sivuilla 2006 oli päivitetty sivut.

        Nyt on turkkulais veljekset ryhdistäytynnyt ja tänävuonna on päivitetty kotisivu, että ei aina julkiksienkaan sivut ole ajantasalla vaikka rahaa olisi laittaa kotisivuihin ja laadukkaisiin semmoisiin.


      • manta-elviira kirjoitti:

        kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
        Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.

        Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
        Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...

        "Se, kertooko sivut..."
        Juuri näin.Eli hyvin sanottu.

        Riippuu paljon tekijästä,itse ei suinkaan kaikki sivuja osaa tehdä saati päivittää,joten sivut voi olla yksinkertaisemmatkin.

        Sen lisäksi noilla sivuilla voi hyvinkin jättää vähemmän hyvät asiat tietoisesti kertomatta,ja painottaa vaan parempia,josta ihmiset voivat saada jopa virheellisiä mielikuvia.Eli luodaan tiettyjä illuusioita,mitkä eivät olekaan realiteetteja varsinaisesti.

        Mutta hienoja ja rehellisiä sivuja on toki kiva katsella.

        Minulla ei ole,toistaiseksi ainakaan kun pitäisi sitten opetella edes päivittämään ne itse.Ja parhain puoleni kun suinkaan ei ole tietskan käyttö...
        Eikä varsinaisesti tarvettakaan ole ollut.Ehkä kuitenkin tulevaisuudessa ;=)


    • paivansadeko
    • löytyy mutta ovat remontin alla kun elisan kotisivupalvelu hävitti kaikki mun kuvat,siis koirien sekä logot,sivujen kaiken matskun,vain tekstit jäi,aukenevat luultavasti lähipäivinä taas,tervetuloa katselemaan =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe