Hei! Onko eteläsuomessa sellasita ISOA lemmikkitarvikekauppaa, jossa olisi paljon valikoimaa ja suht edelliset hinnat!?
Vastaukset 3
- varastomyymälä
on Vantaan Petikossa mutta ei sillä ole mitään tekemistä tukkukaupan kanssa. Suurimmat myymälät eivät todellakaan ole niitä edullisimpia, sillä jonkunhan se vuokrakin on maksettava... Katsopa muutamasta nettikaupasta tavaraa niin näet hintatasoa, jos tuotetta ei ole ollut niin olen itse ainakin laittanut mailia asiakaspalveluun.
Viimeksi sain tavaraa koiranpaikka.com kaupasta ja toinen paikka josta olen usein kysellyt on terrieri.net. Tosin terrierissä myyvät vain sitä mitä on esillä.- -hurtta-
Vertasin noita terrieri.nettiä ja koiranpaikka.comia. Suunnilleen samat postikulut ja hinnat koiranpaikassa muutaman euron alle, ruoka oli aika edullista.
- kanta-asiakas
Helsingin keskustassa on ainakin yksi hyvä eläintarvikeliike.
Sieltä saa merkkiruoat ja siellä on paljon näyttelyyn liittyvää tavaraa ,kantokasseja ja shampoita.
Siellä on myös trimmaamo.
Liikkeen nimi on Doggis Oy
Niillä on sivutkin www.doggis.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560