aidot converse tennarit. tunnistaa...?

123

eli tunnistaako aidot converse tennarit siitä sivussa olevasta valkoisestä ympyrän muotoisesta merkistä missä nyt lukee just joku "converse all star" tai jotain tälläistä. Elikkä onko vain ne, missä tämä merkki on, aitoja converseja?
Pidättekö itse sillä mitään merkitystä ovatko tennarinne ns. aidot vai esim. ihan hyvät ja joku 20€ esimerkiksi.
Itse en pidä väliä, enkä oikeestan tajuukkaa et miks se on joillakin niin tarkkaa et pitää olla aidot ja sit maksaa ihan sikana ku sais just saman väriset vaikkei merkistä ole tietoo, jostain prismasta etc xD

59

15649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu..

Hinnat liikkuvat 30-40 dollarissa, eli euroopan rahassa parinkympin luokassa. Converset ovat kuitenkin laatumerkit, että noin niinku. Aidoissa converseissa tosiaan on se tuotemerkki, mutta kengät joissa on se merkki eivät välttämättä ole aidot converset, vaan mahdollisesti ns. "turkin tuliaiset".

• Päle

maksoi 75€. kun katsoin kenkäkaupassa, maksoi sellaset 55€. aidoissa converseissa tulee mukana sellainen lappu, jossa lukee jtn. niissä lukee sisälläki converse all star.

• ja paskat

ööö.. converset on yleensä sen 60-200 e (talvi converset maksaa enemmän).. että parikymppiä oon aaiika liioitellun vähän :p

• beenthere-donethat
        ja paskat kirjoitti:

ööö.. converset on yleensä sen 60-200 e (talvi converset maksaa enemmän).. että parikymppiä oon aaiika liioitellun vähän :p

lol iteppä maksat kengistäsi sen verran. yhdysvalloissa saat niiden "prismoista" aidot converset jopa 25 dollarilla eli 18 eurolla.

• juup__.

Juu kyllä aidot tennarit maksaa vähän enemmän kun 20€ yli reilusti viiskymppiä ainakin. Englannissa niitä myytiin paljonkin, aikas kalliita.

Ei musta sillä oo mitään merkitystä onko aidot vai ei. Mulla ei ole ollut ainoitakaan converseja vaikka tennareita on ollut jo monet. Converset ei kestä sen kauempaa kun muutakaan tennarit. Niissä maksaa pelkästään se merkki monta kymppiä. ;D

Kunhan et hanki mitään hirveän värisiä mitä nykyään myydään. Eli älä osta mitään keltaisia, pinkkejä, oransseja, kirjavia, tai jotain kukkakuviollisia! Joku satanan muoti-ilmiö mennyt tennarit värjäämään piloille. :<

Parhaat kengät on citymarketin 15€ mustat normit tennarit:>

• keeennä

ei niillä 10-20 tennareilla kävele ku yhen kesän, jos sitäkään. itellä aidon converset poistomyynnistä ja kolmas kesä menossa, ei vielä yhtään reikää ja pohjakin on kohtuullisen vähän kulunut. toki merkkihän näissä aina maksaa mutta sen mukana tulee kyllä vähän pidempi käyttöikä.

• On niis erojaki

Kaikki mun kengät jotka on ostettu sittarista, niin niiden pohjat on kulunu kuukaudes puhki......

• uneton.
        keeennä kirjoitti:

ei niillä 10-20 tennareilla kävele ku yhen kesän, jos sitäkään. itellä aidon converset poistomyynnistä ja kolmas kesä menossa, ei vielä yhtään reikää ja pohjakin on kohtuullisen vähän kulunut. toki merkkihän näissä aina maksaa mutta sen mukana tulee kyllä vähän pidempi käyttöikä.

Tässäkin on eroja. Omat Converset olivat paskana parin kuukauden jälkeen, jotkut aiemmin ostetut Knox:in tennarit menivät pari vuotta (vieläkin ehjät mutta liian pienet). Riippuu paljon tennareiden merkistä & käyttäjästä.
        Ei siinä että se olisi estänyt uusien ostossa, vaaleanharmaat Converset oottelee kaapissa kesää (:

• 123

haha selvä :D Joo sellanen mielikuva kyllä mullakin on että ei ne aidot maksa ihan pelkkää parikymppistä vain. Hahaha oikeestaan etin just keltaisia tennareita :D sellanen paljastus..
      mut tykkään kyl ihan sikana ihan niistä "perus" mustista/mustavalkosista tennareista ja niitäkin oisko otain 3 parii ollut muitten värien lisäksi.
      Mutta kiitos kaikille asiallisista vastauksista :P

• pilkun nussia

jos ihan pilkun nussioita ollaan nii ihan aidoissa conversseissa on pienempi se merkki mikä on sisä syrjan puolella ... :D

• Kettu kuittaa.

Ainakin itse olen huomannut kun aikoinani conversejä käytin että pohjat ovat paljon tukevammat kun näissä ns. "halpis tennareissa. Eli tuntuvat paremmilta jaloissakin. Ja kyllä se käyttöikäkin oli minulla pidempi merkki tossuissa. Eihän kangaskengät kuitenkaan voi kestää käytössä kauna, pohjat lähtevät irti kumminkin jossain vaiheessa. Mutta knoxin tennareita en kyllä enään ikimaailmassa jalkaani laita. Eihän tuo merkki niin tärkeä ole, oma periaatteeni on vain että kaikesta muusta voi säästää mutta ei kengistä. Huonoista kengistä tulee vaikka mitä vaivoja, esim. selkä kipeytyy. Tämän takia suosin tossuja missä ei ole niin huonoja pohjia kun näissä "halpis-tennareissa". Ja laadusta joutuu maksamaan. No muutenkin tennareista siirrytty jo slip-oneihin, jotenkin enemmän minun kenkäni, en jaksa sitoa nauhoja.

• converse friikki

joo mää oon ihan samaa mieltä että aidot converset ne pitää olla, koska mullakin on nimimerkki kokemusta knoxin tennareista jotka melkei hajos jalkaa :)
        mulla on ollu ny koko talven converset ja hyvin on kestäny! knoxit ei kestäny edes kesällä...
        mitä järkee ostaa halvat kengät jotka menee melki heti rikki ku voi ostaa vähä kalliimmat jotkä kanssa sitte kestää...?

• lisandra
        converse friikki kirjoitti:

joo mää oon ihan samaa mieltä että aidot converset ne pitää olla, koska mullakin on nimimerkki kokemusta knoxin tennareista jotka melkei hajos jalkaa :)
        mulla on ollu ny koko talven converset ja hyvin on kestäny! knoxit ei kestäny edes kesällä...
        mitä järkee ostaa halvat kengät jotka menee melki heti rikki ku voi ostaa vähä kalliimmat jotkä kanssa sitte kestää...?

nokun ei ne kaikilla kestä samalla tavalla. ittelläni on ollu converseja ja halpiksia, ei mitään eroja käyttöiässä ollut. paitsi tennareiden voittajat on olleet anttilan perustennarit, punavalkoiset. paksu pohja, hyvät liimaukset ja kestävät nauhat. kestivät käytössä 4 kesää. ei yltäneet converset tuohon. merkkihomostelu buu.

• mitäääh....

mitä vi*tua?! :D "Huonoista kengistä tulee vaikka mitä vaivoja, esim. selkä kipeytyy. Tämän takia suosin tossuja missä ei ole niin huonoja pohjia kun näissä "halpis-tennareissa". "

mä repesin ku luin ton et huonoista kengistä selkä kipeytyy.... :D et oo tosissas?

• Et ite oo tosissas
        mitäääh.... kirjoitti:

mitä vi*tua?! :D "Huonoista kengistä tulee vaikka mitä vaivoja, esim. selkä kipeytyy. Tämän takia suosin tossuja missä ei ole niin huonoja pohjia kun näissä "halpis-tennareissa". "

mä repesin ku luin ton et huonoista kengistä selkä kipeytyy.... :D et oo tosissas?

Itse asiassa kyllä. Jos kengät ovat huonot, kaikki virheasennot korostuvat ja kävellessäsi saat esimerkiksi selkäsi totaalisen jumiin ja sitä kautta revähtämään jossain arjen askareissa. Tai sitten menee selän lihakset epätasapainoon, vetävät selkärangan vinoon ja se vasta tekeekin kipeetä.

Ja tietty jos jalat kipeytyy, niin rupee kävelemään varoen -> selkävaivoja.

Kyllä kengät vaikuttavat selän(kin) terveyteen.

• no sweat
      • Näsänpoikanen

Itse ostin eilen Knoxin tennarit. Päätin että turhaa ruveta maksamaan 65e aidoista Converseista, kun Knoxin tennarit maksoivat neljäkymppiä vähemmän. Nämä ovat paljon hienomman näköisetkin. Varsinkaan, kun 14-vuotiaan budjetilla ei mitään Converseja kannata ruveta ostamaan. Kesätyöpalkasta olisi mennyt yli 1/4 jos olisin aidot Converset ostanut. Että sikälikin oli parempi vaihtoehto ostaa 25e maksavat Knoxin tennarit.

• Converse All Star

Aidot Converset tunnistat siitä että pohjassa lukee All Star/ Converse, ja kantapäässä on teksti All Star ja sivussa on converse logo

• 89897

joo, se merkki siinä sivussa ei aina tarkota että kyseessä ois aito, vaan kannattaa kattoa kenkää muutenkin, että varmistuu. :)

itse en osta enää koskaan epäaitoja converseja, huonolaatuiset, rupesi "tuki" pettämään, rupesin astumaan kenkiä linttaan yms. hajosivat suht. korkeasta hinnasta ollakseen feikit, huolimatta yhdessä kesässä... ja muutenki itseä häiritsis jos se ois ei-aidot kengät jalassa:D

• jkhjhg
        89897 kirjoitti:

joo, se merkki siinä sivussa ei aina tarkota että kyseessä ois aito, vaan kannattaa kattoa kenkää muutenkin, että varmistuu. :)

itse en osta enää koskaan epäaitoja converseja, huonolaatuiset, rupesi "tuki" pettämään, rupesin astumaan kenkiä linttaan yms. hajosivat suht. korkeasta hinnasta ollakseen feikit, huolimatta yhdessä kesässä... ja muutenki itseä häiritsis jos se ois ei-aidot kengät jalassa:D

Tietääkö joku saako jostain sellasia jenkkilippu kuvioisia converseja:)?

• tossa ois

• miehinen mies

• ärsyyntynyt
        miehinen mies kirjoitti:

onks toi stayhard luotettava sivusto

Onko Converse all starin kengät jotenki parempia? Mulla on turkoosin väriset tennarit (ei kylläkään conversen) ja niissä lukee sisä puolella et ''no sense''. Niissä kengissä, vasemmanpuoleisen kengän toinen sivu on lyhyempi kuin toinen!!! >:( Arvatkaa vaan ärsyttääkö ku kävelee? Ja ne sitäpaitsi ne erot näkyy ku kattoo ylhäältäpäin... Hitto, ois pitäny ottaa converset...

• ei hyvä
        ärsyyntynyt kirjoitti:

Onko Converse all starin kengät jotenki parempia? Mulla on turkoosin väriset tennarit (ei kylläkään conversen) ja niissä lukee sisä puolella et ''no sense''. Niissä kengissä, vasemmanpuoleisen kengän toinen sivu on lyhyempi kuin toinen!!! >:( Arvatkaa vaan ärsyttääkö ku kävelee? Ja ne sitäpaitsi ne erot näkyy ku kattoo ylhäältäpäin... Hitto, ois pitäny ottaa converset...

Mä ostin semmoset ruskeet tennarit 1e, niissä vasemman puolen tennarin toinen sivu on pitempi kuin oikean puolimmaisen, ero näkyy ylhäältä päin, eikä tunnu kivalle, kun toinen on erilainen, harmillista.

• Loll
        jkhjhg kirjoitti:

Tietääkö joku saako jostain sellasia jenkkilippu kuvioisia converseja:)?

Ainki emp:s pitäs olla. :)

• Jenttu1410

Musta aidot on sellaset jossa on ulkopuolella sellanen merkki josta tulee saumat ulos!

• mminä

Itselleni on merkitystä, joten niitä 20e halpistennareita en oo jalkaani laittamassa.
      Mulle on tullut vastaan ihmisiä jotka on sanonu että "no lol onko mitään väliä onko merkki vai ei??!" mutta mulle on väliä. Ensinnäki mulla halpis tennarit hajos alle vuodessa ja omistan 2kpl converseja ja edelleen on ensimmäiset converseni 2v käytön jälkeen hyvässä kunnossa=) Ja mä kyllä mieluusti maksan laadusta, koska loppujen lopuksi onko järkeä maksaa 20e monta kertaa koska todennäköisesti tennarit menee rikki vai kerralla 60e tennareista jotka kestää monta vuotta? Jokainen valitsekoon siitä. Tiedän, yleistän koska eihän ne halpistennarit välttämättä mee rikki mutta oman kokemuksen perusteella menee helpommin rikki. Ja toinen asia että mielestäni converseissa on parempi pohja ja mielestäni on mukavampi kävellä niillä=)

tää on sitte mun mielipide ja kaikilla on oikeus mielipiteeseen=)

• Conversetyttö

Ostin just kirpputorilta sellaset vaaleenvihreet Conversen tennarit aikas halvalla. Mietin vaan että kun tosiaan oli niin halvat, että mahtoiko olla aidot? Kantapäässä lukee kyll "All Stars" ja se merkkikki sisäsytjässä ja sisäpuolella siinä läpän kohalla lukee converse. Siitä pyöreestä merkistä ei kyllä tuu saumoja ulos niinku joku sano? Mutta hyvät nää ainaki on! :D

• conversehullu

jos ostaa converset uutena, mukana pitäis olla kenkälaatikko joka näyttää ihan tennarilta, et sen pohja on tehty tennarien pohjien näköseks ja sivussa on converse-merkki ja siinä on muistaakseeni tarra jossa lukee malli, väri ja koko ja kuva kyseisestä kengästä. Ja kenkien pohjassa lukee converse all start ja koko amerikkalaisella(vai englantilaisella? Esim 42 on jotain 9 jne) mittataulukolla. Lisäksi huomasin et yks pieni ero on että se edessä oleva kuvioitu kohta jatkuu pidemmälle kuin se kärjen päällä oleva kumikärki. Ja edessä olevassa nauhojen alla olevassa läpässä lukee siinä valkoisessa kangaspalassa made in indonesia.

• indiaaa

Mutta onhan niitä converseja joissa lukee made in india, onkohan aitoja?

• kkabumm

Ittellä on kopioita sekä aidot :D

Ja kyllähän mun converset on lyhytvartiset, sekä one starit, joten niit ei oo sitä palluraa, mut silti ne on aidot C:

• mietin vaa...

Oon just miettiny onko ne one starit aitoja? Kaveri sanoo että on ja toinen että ei ole. Kumpaanhan uskois? xd

• Amatööri

Millä tavalla conversit pitäis sitoa? Rusetti siihen päälle ja tunkea nauhat kengät sisään?

• Kyseliä

Näin yhdessä Laatu Outletissa converset joiden nimi oli (käynnkällä piti ottaa kuva että muistaa) CT SPEC HI 113953 black/white sit lukee www.converse.com ja made in china
      tosiaan mietin olivatko ihan aidot? sivussa oli logo, takana oli all stars teksti ja pohjassa luke converse ja all stars. Hintaa oli n.70e Jos googleen pistää kuvahakuun tuon ct jutun ni löytyy kaks tai kolme kuvaa. Ne on mustat joissa on jotai tikkikuvioo tai jotain.

Toivottavasti joku osaa auttaa, koska ne oli niin hyvännäköiset, mutta se aitous jäi kaivelemaan.

• "epäaitoja"

l l
      l _ l
      l l_l l
      l l
      l l
      l l
      l l--------------------l
      l l

• convers fani

upsista ..eine näyttäny oikein noita conversseja ..

• marimekkotennari

Aidon Conversen tunnistaa tuosta lätkästä, kantapäässä olevasta All Star -tekstistä ja pohjallisen Converse -tekstistä.

Olen huomannut valtavan eron aitojen ja halpistennareiden välillä. Aidon Conversen pohja on muotoiltu jalalle mukavaksi ja kenkä kestää pidempään hajoamatta. Yhdysvalloissa käydessä olen converseja ostanut, viimeisin löytö oli kaksi paria marimekkokuosisia converseja yhteishintaan 55 dollaria :D

Feikkitennarini todella kipeyttävät jalkapohjani ja polveni, eivätkä kestä viikkoakaan ennen kuin kumi alkaa jo halkeilla ja repsottaa. Ostin kuitenkin K-kengästä, eli ihan hyvät pitäisi olla, ei mitään tarjoustalokamaa.

Itse käytän nykyään vain aitoja tennareita erityisesti yllä mainitun kipeytymisongelman vuoksi. Toki pitkään seisoessa jalat kipeytyvät missä tahansa kengissä, mutta ainakin alaraajalinjaukseni menee converseissa oikein.

Suomessa ja muualla Euroopassa lyhytvartisetkin tuppaavat maksamaan kuuteisenkymppiä ja pitkävartiset ainakin tuon 70€. Kerran tosin sain pastellinsiniset pitkävartiset kolmellakympillä jostain superalesta.

• Juhuu<!>

Mooij ;)
      edelleenkin kuka tietää mistä saa conversin näkösiä(pitkävartisina) tennareita ?
      et kertokaa jos tiiätte ;)) et ne on just niinku conversit mutta niissä ei lue niit all stars,convers jne. vaan ne o sellaset halppis kengät!

• wempulaineen

se conversen merkki on sitäpaitsi ruma.

• lollipop1111

HALUUN TIETÄÄÄÄ MISTÄ SAA EDULLISESTI CONVERSSIT OLKOOT VAIKKA EPÄAIDOT

• vittu

mo

• freed0mö

ite en ainakaan rahojani pistä aitoihin converseihin. mitä väliä sillä muka on, onko aidot vai ei? yhtä hyvältä näyttää jotkut halpisversiot, ei-merkkikengät. vaan rikkaat pellet välittää siitä merkistä

• :D

Juu ja rikkaat pellet ainoastaa välittää terveydestään. ;)

• turhautunutmaija

Aidot converset ja halvemmat "kopiot" on hajonnu mulla aina yhtä nopeasti, eli parissa kuukaudessa alkaa kangas repeilemään pohjasta kantapään sisäsyrjän kohdalta. Sille ei mahda mitään, niitä ei oo luotu kestokengiksi.

Mutta siis, nää halvemmat ei oo mun mielestä niin hienon näkösiä, ei sillä merkillä mitään, mutta ne vaan näyttää niin oudoilta. :D Plus, yleensä sellasten kahenkympin sittarista (ja joissain dinskossa, kookengässä jne.) ostetuissa pohja on selvästi virheellinen, saattaa huomata miten muovit on liitetty väärin yhteen. Eli se kannattaa tarkistaa ennen ku ostaa.

Mitäpä se mua kiinnostaa, mitä kelläkin on jalassa, ite vaan tiiän että pari kaapissa olevaa converseparia tulee jäämään elämäni viimeittimmäks.

• Luuletteko te pöljät ettei Conversella ole muita malleja valikoimissaan kuin tuo Chuck Taylor All Star.. Pöllöt.

• Ratsuponi

Mulla on aidot converset
      Ne makso yli 600 kruunuu
      Hyvät on

• Taikakalu

Kokeilkaa

Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

• Aika ebun juttu

Aivan uskomattoman hyvä juttu!
        Varsinkin kun toi 9. kohta .. . kertoo luonteestani - Diktaattorimies.
        Ja myös tuo 10. kohta - Hanat auki.
        Oli kyllä melkeen kaikki oikein :DD.

• Converse problem

Mulla ja kavereilla oli tänään koulussa kauhee väittely siitä, että onko aidoissa Converseissa siinä kielessä se merkki, jossa lukee "all *star", sellanen kangas joka on ommeltu siihen kiinni. Itellä on ollu varmaan neljät tai viidet Converset joista ainaki kolmet oli vatmasti aidot. Ostin toissa kesänä hesasta ihan niinku isosta kenkäkaupasta sellaset nahkaset (makso niinku varmaan 100€) ja niissä ei ollu sellasta. Sitte mulla on sellaset kokonaan mustat outletista ulkomailta (Saksasta tai jostain...) ihan Converse kaupasta joka myi vaan Converse tuotteita. No, niissä sitte oli se lappu. Hiihto lomalla oltiin Singaporessa ja taas ostin Converse kaupasta Converse kangät joissa oli lappu. Kauhee ongelma siis onko aidois converseis lappu jossa lukee "all * star" siinä kilessä? Help me!

• ihmettelevät

Miksi toisissa converseissa on merkissä (R) ja toisissa ei? Jostain luin et vain ne ois aidot jossa ei ole tuota (R) merkkiä, mutta kun sama nettikauppa myy molempia samaan hintaan??!

• milla35

Juuri tuosta r kirjaimesta tunnistaa helposti. Jos tähden sakaran välissä on ympyröity r-kirjain, ne eivät ole aidot. Siitä kaikki tunnistavat jos käytät piraatti tuotetta. Kukapa ei aitoja mieluummin käyttäisi.

• nooraaan

niii toi (R) on ongelma

• peg

Tuo (R) on osassa kengistä, ei siis kaikissa (ks conversen omilta sivuilta vaikka niin huomaatte, että joissain on se (R) ja joissain ei) Mutta tosiaan, itse ostin omat converseni alle kuukausi sitten ihan kenkäkaupasta ja maksoivat 75e, alkoivat hajoamaan 2vk käytön jälkeen... sivuilta se kuminen osa alkoi repsottamaan todella pahasti ja olin vain kävellyt niillä. En saanut minkäänlaista aitoustodistustakaan mukana.... Tuntuu olevan ihan sama mistä kengät ostaa kun ei voi olla varma onko kyseessä aidot vai ei....

• nuranura

Mä säälin jokaista ihmistä, joka ei kehtais laittaa jalkaansa muita kuin merkkikenkiä. Jos siis laatu-kysymystä ei mietitä. Oikeesti. Miten te voitte olla niin pinnallisia :/ Eikö teidän elämässä ole muuta sisältöä kuin materialismi ja ulkonäkökysymykset? Noh, jotenkin mä ymmärrän tommosen lammas-käytöksen tässä sosiaalisten paineiden maailmassa. Surullista.. :(

• Kyllä ja ei

Sama pätee niihin, joilla on pakko olla ne muodikkaimmat kuteet kun ei edellisen sesongin vaatteissa kehtaa enää kulkea. Voi huoh jos pitää ainakin neljästi vuodessa vaatekaappi uusia.

Mutta älä leimaa kaikkia merkkikenkien käyttäjiä, monet tosiaan päätyvät niihin juurikin laatukysymyksen vuoksi. En tosin itsekään ymmärrä sitä merkkien perässä juoksemista (iPhon, iPhone, iPhone!!! Se omena persuksissa maksaa ainakin satasen).

• ConversetRules

Mä tilasin netistä. Makso n. 60e. Hyvin on kestäny 1,5 vuotta rankkaa käyttöä :') Ja mä kyl ostin ne siks et ne oli (ja on yhä) heinot, ei siks että "kaikilla muillaki on". Kyllä mä voin jalkaani pistää myös 15 euron tennarit, ihan hyvin, mut ne hajoo nopeesti. Mua vaan ärsyttää se ku joku tulee 10 euron tennarit jalassaan kouluun ja ilmottaa kaikille: "Hei mä sain uudet converset!"

• vivalarevolucion69

Kuulkaas.. Aidot Converset on tehty ENNEN vuotta. 2003, jolloin Nike osti konkurssiin menneen Conversen. Nike vei tuotantopaikan Anerikasta Aasiaan ja muutti halvemmaksi materiaalit. Siksi niissä ns "Converseissa" ei lue et "made in USA"

• Anonyymi

Aivan. juuri näin Ihka Aidot ja alkuperäiset Converse All Star Tennarit on valmistettu Yhdysvalloissa ja ennen vuotta 2003 kunnes sittemmin Nike osti Conversen ja siirsi tuotannon Aasiaan ja näin ollen Tennareista poistui samalla
        Made in U.S.A merkintä. Halvemmat materiaalit, mutta laadunvalvonta on yhä pysynyt Converseissa samana, että siinä mielessä ei ole syytä huoleen siitä että, repsahtaisi heti parinviikon jälkeen saumoistaan. Kiinalaiset jäljitelmät on sitten ihan eriasia, ne ratkeaa kyllä melkein heti tyystin, mutta Converset Ei!

• Anonyymi

Omat AIDOT kesti alle neljä viikkoa ja oli pohja puhki, ei ne kävelyä kestä. Varmaan paremmat lautauluun tai pieniin matkoihin. Eikä tollaset vetelät kangaskengät oo ees hyvät jalalle. Kopio tai aito, saman ajan ne kestää. Ei hyvä🤢.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3462
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2119
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      77
      1971
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1358
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1326
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1287
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe