Kuunneltuani Hanoi Rocksin uuden levyn ja vertaillessani sitä vanhaan hyppäsi eräs seikka muita selvemmin esille: Uuden Hanoin rumpali on todella rautaa!
Asiasta innostuneena kuuntelin Michael Monroen soololevyn jolla mies myös soittaa, ja biiseissä kuten Do Anything you wanna do sekä Jimmy Brown komppi on tahdin tuhannesosalleen kohdillaan ja vieläpä ääimmäisen monipuolista..Hihat ja Crash osuudet ovat upeita kuunnella ja tomit ovat järkyttävän miehekkään matalalle viritetyt.
En siis ollenkaan ihmettele että Michael Monroe on todennut ulkomaiselle lehdistölle Hanoilla olevan joukoissaan "a world class drummer"
Ja huumoriakin mihellä on.."Viimeksi kun Hanoi skulas mä keskityin taputtelemaan kakkaa ja kuuntelin eurodancea" Reheellinenkin vielä..
Lacu Lahtinen Suomen paras rumpali
7
507
Vastaukset
- Tane
Pitää täysin paikkansa. Lacu on todella taitava rumpali. Livenä huippuhyvä ja ehtii vielä heittämään omaa showtaan soittamisen ohessa(kuten rumpukapulan pyörittelyä)!!
- Ronna
Kyllä, totta turiset!!!
Hiano ja hauska mies ja totta kai, rumpuja paukuttaa mitä mahtavimmin.- Rumpali itsekin
Vähän kornia väittää että joku ois paras. Miten se tsekataan ? Jos nyt aivan esimerkkinä heitän niin väitän että esim. Nykäsen Anssi soittaa nuo jutut aivan yhtä hyvin mutta se soittaa myös jazzia, humppaa ja huttua eli on monipuolisempi.
Rockrumpaleista tulee mieleen pari tosi äijää eli
Erkinharju ja Takalan Matti. - jouman
Rumpali itsekin kirjoitti:
Vähän kornia väittää että joku ois paras. Miten se tsekataan ? Jos nyt aivan esimerkkinä heitän niin väitän että esim. Nykäsen Anssi soittaa nuo jutut aivan yhtä hyvin mutta se soittaa myös jazzia, humppaa ja huttua eli on monipuolisempi.
Rockrumpaleista tulee mieleen pari tosi äijää eli
Erkinharju ja Takalan Matti.Piti pistää tohon otsikon lopuksi kysymysmerkki, mutta ei mahtunut, joten en ihan tosissani sitä parhaaksi tituleerannu.. (Ainoa mistä voi olla varma, ovat suomen kaksi parasta rock kitaristia, eli McCoy&Järvinen =)
- Anonyymi
Paras Severi Sorjonen, ei kahta sanaa.
- Anonyymi
kylläpä se taitaa olla Kuoppamäen sami joka on Suamen paras rumpali. Lacu tietenki tosi huippuhyvä myös että kuuluu mun top10;iin ainaki. Wigwamin Ronnie Österberg(edesmennyT) oli myös kova luu rumpalina sekä stone metalliyhtyeen rumpali ja Juice leskinen coitus intin heikki Jokela.
- Anonyymi
Thomas Runqvist on paras rumpali ja kitaristi.
Veljensä Johnny on maailman paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983