mistä helsingistä akupunktiota?

seija68

voisiko joku suositella paikkaa mistä saisi asiantuntevaa akupunktio hoitoa helsingistä?

19

13723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hae Googlesta

itsellesi sopiva. Myös www.klassinenakupunktio.org-sivustossa on hoitajarekisteri.

T. terapeutti

• Topias

Tohtori Jiangi Liu on sekä kiinalaisen että länsimaalaisen lääketieteen tohtori.Asiantuntemusta ja kokemusta löytyy.
      Akupunktioasema
      malminkatu 5
      acupuncture.fi

• eräs joka miettii akupuntio...

Oletko itse käynyt Tohtori Jiangi Liun vastaanotolla? Mitä maksaa akupunktio? Saako hänelle helposti ajan?

• topias
        eräs joka miettii akupuntio... kirjoitti:

Oletko itse käynyt Tohtori Jiangi Liun vastaanotolla? Mitä maksaa akupunktio? Saako hänelle helposti ajan?

Olen käynyt monesti.maksaa muistaakseni 40e kerta.soita ja varaa aika numero löytyy acupuncture.fi

• Peppi

Minä olen käynyt Topeliuksenkadulla, Prometheus Instituutissa. Hoitoja antava varsin mukava mies on pistellyt neuloja jo montakymmentä vuotta ja ainakin minä sain avun. Kokeile!

• Santtu

Olen itse saanut apua taitava lääkäri Liltä. Hänellä on Kiina-klinikka, sijaitsee Mannerheimintiellä, siinä yliopiston apteekin yläpuolellä.

• Katsopas

Käypäs katsomassa suomenyritykset.fi
      Sieltä hae hakusanalla: akupunktio, ja laita alueeksi Helsinki

• erimieltä

ainakin www.kiinaklinikka.com sivuilta löytyvien suositusten mukaan asiallinen ja apua antava paikka

• huijatuksi tulin

Todellakin puhdasta huijausta! En oo toipunut järkytyksestä ja vituttaa kun en kyennyt keskeyttämään touhua ja pulitin siitä 60€ , vaikka olisi pitänyt vaan nousta pukea ja lähteä. JO HETI ALUSSA !
        Pysykää kaukana !!!

• oppilas ja asiakas 1
        huijatuksi tulin kirjoitti:

Todellakin puhdasta huijausta! En oo toipunut järkytyksestä ja vituttaa kun en kyennyt keskeyttämään touhua ja pulitin siitä 60€ , vaikka olisi pitänyt vaan nousta pukea ja lähteä. JO HETI ALUSSA !
        Pysykää kaukana !!!

http://www.akupunktioklinikka.fi

Iso-Roobertinkatu 41 a.

jos olet kiinnostunut asiantuntevasta ja jalat maanpinnalla olevasta akupunktiosta.

• Minik
        huijatuksi tulin kirjoitti:

Pysykää kaukana !!!

Älkää ikinä menkö Kiina-klinikalle! Aivan järkyttävää! "Master Li" ei kertonut mitään tekemästään hoidosta vaan aloitti "raaputtamaan" selkääni jollain ihme luunpalasella. Lopputuloksena koko selkä ja niska tulipunainen ja näpyillä. Hän ei siis kertonut hoidosta mitään ennen kuin aloitti. Onneksi näin selkäni peilistä suht hyvissä ajoin ja laitoin stopin siihen paikkaan! Mielestäni tämän "masterin" harjoittama toiminta on erittäin kyseenalaista ja epäilyttävää. Hän meinasi soittaa vartijat paikalle, kun kieltäydyin maksamasta ja annoin ukon kuulla kunniansa. Lopulta oli pakko maksaa muutama kymppi, että pääsin koko ällöttävästä paikasta pois. Tohtori yritti änkyttää jotain, että oletti minun tietävän millaisesta hoidosta oli kyse. Tämä ilmeisesti sen perusteella, että olin sanonut pikaisesti vilaisseeni hänen kotisivujaan. Nyt harmittaa, ärsyttää ja ketuttaa tosi paljon! Pelkkä puoskari koko ukko!

• Joogineito
        oppilas ja asiakas 1 kirjoitti:

http://www.akupunktioklinikka.fi

Iso-Roobertinkatu 41 a.

jos olet kiinnostunut asiantuntevasta ja jalat maanpinnalla olevasta akupunktiosta.

Tää on myös minun valintani, Tero Inkeri. Asiantuntevaa akupunktiota, pitkällä kokemuksella, sillä itsekin olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuodesta 2005. Joogan ohella tärkein keinoni ylläpitää terveyttä.

Avun olen saanut selkävaivaan, virtsatientulehdukseen ja kuukautiskipuihin. Parhaan ystäväni päänsärky lähti akupunktiolla ko. klinikalla.

• Selekä
        Joogineito kirjoitti:

Tää on myös minun valintani, Tero Inkeri. Asiantuntevaa akupunktiota, pitkällä kokemuksella, sillä itsekin olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuodesta 2005. Joogan ohella tärkein keinoni ylläpitää terveyttä.

Avun olen saanut selkävaivaan, virtsatientulehdukseen ja kuukautiskipuihin. Parhaan ystäväni päänsärky lähti akupunktiolla ko. klinikalla.

Hei,

minäki olen käynyt tulla robertinkadulla. Lähinnä tuon edullisen hinnan takia mutta myös http://www.tcm.fi olivat vakuuttivat.
        Tekijä on aika persoonallinen tyyppi mutta tuntuu osaavansa asian hyvin. Menen vielä ainakin kerran hoitoon vaikka selkä on jo huomattavasti parempi. Kiitos siitä!

• Näkipunaista
        Minik kirjoitti:

Älkää ikinä menkö Kiina-klinikalle! Aivan järkyttävää! "Master Li" ei kertonut mitään tekemästään hoidosta vaan aloitti "raaputtamaan" selkääni jollain ihme luunpalasella. Lopputuloksena koko selkä ja niska tulipunainen ja näpyillä. Hän ei siis kertonut hoidosta mitään ennen kuin aloitti. Onneksi näin selkäni peilistä suht hyvissä ajoin ja laitoin stopin siihen paikkaan! Mielestäni tämän "masterin" harjoittama toiminta on erittäin kyseenalaista ja epäilyttävää. Hän meinasi soittaa vartijat paikalle, kun kieltäydyin maksamasta ja annoin ukon kuulla kunniansa. Lopulta oli pakko maksaa muutama kymppi, että pääsin koko ällöttävästä paikasta pois. Tohtori yritti änkyttää jotain, että oletti minun tietävän millaisesta hoidosta oli kyse. Tämä ilmeisesti sen perusteella, että olin sanonut pikaisesti vilaisseeni hänen kotisivujaan. Nyt harmittaa, ärsyttää ja ketuttaa tosi paljon! Pelkkä puoskari koko ukko!

> Onneksi näin selkäni peilistä suht hyvissä ajoin ja laitoin stopin siihen paikkaan!...

Onneksi lähdit käpälämäkeen, kun hoitto alkoi vaikuttaa. Tuo "luunpalasella raaputtaminen" mm. vilkastuttaa verenkiertoa, jolloin selkä tulee punaiseksi, jonka huomasit peilista, sait sätkyn ja lähdit käpälämäkeen!

• Jone4

Mulla on ollu asentohuimausta ja unettomuutta.
      Sain hyvää apua. Neulat vähä pelotti aluksi ja pikkuse sattu, mutta
      sitte rentoutu paljon keho ja vaivat helpotti muutaman kerran jälkeen.
      Hoitajan sivut löytyy www.irinahavaste.fi/akupunktio

• pistellen puhtiin

• LiaoKlinikka

Voin suositella Liao klinikkaa Vetehisenkujalla. Olen käynyt usealla akupunktioklinikalla hakemassa apua migreeniin ja Liao klinikalta saatu akupunktiohoito toimii parhaiten.

• tyytyväinen-67

Käpylän fysikaalinenhoitolaitos, Juhan Herttuan tiellä Koskelassa. Saa akupunktiota sekä hierontaa tai molempia vaivan/kokemuksien mukaan. Suomalainen yhden miehen yritys, ajat on tiukassa. Kannattaa kokeilla, itsellä kokemusta jo 90-luvulta.

• Anonyymi

Hoitajarekisteri: akupunktioammattilaiset.fi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe