mistä helsingistä akupunktiota?

seija68

voisiko joku suositella paikkaa mistä saisi asiantuntevaa akupunktio hoitoa helsingistä?

19

12829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hae Googlesta

      itsellesi sopiva. Myös www.klassinenakupunktio.org-sivustossa on hoitajarekisteri.

      T. terapeutti

    • Topias

      Tohtori Jiangi Liu on sekä kiinalaisen että länsimaalaisen lääketieteen tohtori.Asiantuntemusta ja kokemusta löytyy.
      Akupunktioasema
      malminkatu 5
      acupuncture.fi

      • eräs joka miettii akupuntio...

        Oletko itse käynyt Tohtori Jiangi Liun vastaanotolla? Mitä maksaa akupunktio? Saako hänelle helposti ajan?


      • topias
        eräs joka miettii akupuntio... kirjoitti:

        Oletko itse käynyt Tohtori Jiangi Liun vastaanotolla? Mitä maksaa akupunktio? Saako hänelle helposti ajan?

        Olen käynyt monesti.maksaa muistaakseni 40e kerta.soita ja varaa aika numero löytyy acupuncture.fi


    • Peppi

      Minä olen käynyt Topeliuksenkadulla, Prometheus Instituutissa. Hoitoja antava varsin mukava mies on pistellyt neuloja jo montakymmentä vuotta ja ainakin minä sain avun. Kokeile!

    • Santtu

      Olen itse saanut apua taitava lääkäri Liltä. Hänellä on Kiina-klinikka, sijaitsee Mannerheimintiellä, siinä yliopiston apteekin yläpuolellä.

    • Katsopas

      Käypäs katsomassa suomenyritykset.fi
      Sieltä hae hakusanalla: akupunktio, ja laita alueeksi Helsinki

      • erimieltä

        ainakin www.kiinaklinikka.com sivuilta löytyvien suositusten mukaan asiallinen ja apua antava paikka


      • huijatuksi tulin

        Todellakin puhdasta huijausta! En oo toipunut järkytyksestä ja vituttaa kun en kyennyt keskeyttämään touhua ja pulitin siitä 60€ , vaikka olisi pitänyt vaan nousta pukea ja lähteä. JO HETI ALUSSA !
        Pysykää kaukana !!!


      • oppilas ja asiakas 1
        huijatuksi tulin kirjoitti:

        Todellakin puhdasta huijausta! En oo toipunut järkytyksestä ja vituttaa kun en kyennyt keskeyttämään touhua ja pulitin siitä 60€ , vaikka olisi pitänyt vaan nousta pukea ja lähteä. JO HETI ALUSSA !
        Pysykää kaukana !!!

        http://www.akupunktioklinikka.fi

        Iso-Roobertinkatu 41 a.

        jos olet kiinnostunut asiantuntevasta ja jalat maanpinnalla olevasta akupunktiosta.


      • Minik
        huijatuksi tulin kirjoitti:

        Todellakin puhdasta huijausta! En oo toipunut järkytyksestä ja vituttaa kun en kyennyt keskeyttämään touhua ja pulitin siitä 60€ , vaikka olisi pitänyt vaan nousta pukea ja lähteä. JO HETI ALUSSA !
        Pysykää kaukana !!!

        Älkää ikinä menkö Kiina-klinikalle! Aivan järkyttävää! "Master Li" ei kertonut mitään tekemästään hoidosta vaan aloitti "raaputtamaan" selkääni jollain ihme luunpalasella. Lopputuloksena koko selkä ja niska tulipunainen ja näpyillä. Hän ei siis kertonut hoidosta mitään ennen kuin aloitti. Onneksi näin selkäni peilistä suht hyvissä ajoin ja laitoin stopin siihen paikkaan! Mielestäni tämän "masterin" harjoittama toiminta on erittäin kyseenalaista ja epäilyttävää. Hän meinasi soittaa vartijat paikalle, kun kieltäydyin maksamasta ja annoin ukon kuulla kunniansa. Lopulta oli pakko maksaa muutama kymppi, että pääsin koko ällöttävästä paikasta pois. Tohtori yritti änkyttää jotain, että oletti minun tietävän millaisesta hoidosta oli kyse. Tämä ilmeisesti sen perusteella, että olin sanonut pikaisesti vilaisseeni hänen kotisivujaan. Nyt harmittaa, ärsyttää ja ketuttaa tosi paljon! Pelkkä puoskari koko ukko!


      • Joogineito
        oppilas ja asiakas 1 kirjoitti:

        http://www.akupunktioklinikka.fi

        Iso-Roobertinkatu 41 a.

        jos olet kiinnostunut asiantuntevasta ja jalat maanpinnalla olevasta akupunktiosta.

        Tää on myös minun valintani, Tero Inkeri. Asiantuntevaa akupunktiota, pitkällä kokemuksella, sillä itsekin olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuodesta 2005. Joogan ohella tärkein keinoni ylläpitää terveyttä.

        Avun olen saanut selkävaivaan, virtsatientulehdukseen ja kuukautiskipuihin. Parhaan ystäväni päänsärky lähti akupunktiolla ko. klinikalla.


      • Selekä
        Joogineito kirjoitti:

        Tää on myös minun valintani, Tero Inkeri. Asiantuntevaa akupunktiota, pitkällä kokemuksella, sillä itsekin olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuodesta 2005. Joogan ohella tärkein keinoni ylläpitää terveyttä.

        Avun olen saanut selkävaivaan, virtsatientulehdukseen ja kuukautiskipuihin. Parhaan ystäväni päänsärky lähti akupunktiolla ko. klinikalla.

        Hei,

        minäki olen käynyt tulla robertinkadulla. Lähinnä tuon edullisen hinnan takia mutta myös http://www.tcm.fi olivat vakuuttivat.
        Tekijä on aika persoonallinen tyyppi mutta tuntuu osaavansa asian hyvin. Menen vielä ainakin kerran hoitoon vaikka selkä on jo huomattavasti parempi. Kiitos siitä!


      • Näkipunaista
        Minik kirjoitti:

        Älkää ikinä menkö Kiina-klinikalle! Aivan järkyttävää! "Master Li" ei kertonut mitään tekemästään hoidosta vaan aloitti "raaputtamaan" selkääni jollain ihme luunpalasella. Lopputuloksena koko selkä ja niska tulipunainen ja näpyillä. Hän ei siis kertonut hoidosta mitään ennen kuin aloitti. Onneksi näin selkäni peilistä suht hyvissä ajoin ja laitoin stopin siihen paikkaan! Mielestäni tämän "masterin" harjoittama toiminta on erittäin kyseenalaista ja epäilyttävää. Hän meinasi soittaa vartijat paikalle, kun kieltäydyin maksamasta ja annoin ukon kuulla kunniansa. Lopulta oli pakko maksaa muutama kymppi, että pääsin koko ällöttävästä paikasta pois. Tohtori yritti änkyttää jotain, että oletti minun tietävän millaisesta hoidosta oli kyse. Tämä ilmeisesti sen perusteella, että olin sanonut pikaisesti vilaisseeni hänen kotisivujaan. Nyt harmittaa, ärsyttää ja ketuttaa tosi paljon! Pelkkä puoskari koko ukko!

        > Onneksi näin selkäni peilistä suht hyvissä ajoin ja laitoin stopin siihen paikkaan!...

        Onneksi lähdit käpälämäkeen, kun hoitto alkoi vaikuttaa. Tuo "luunpalasella raaputtaminen" mm. vilkastuttaa verenkiertoa, jolloin selkä tulee punaiseksi, jonka huomasit peilista, sait sätkyn ja lähdit käpälämäkeen!


    • Jone4

      Mulla on ollu asentohuimausta ja unettomuutta.
      Sain hyvää apua. Neulat vähä pelotti aluksi ja pikkuse sattu, mutta
      sitte rentoutu paljon keho ja vaivat helpotti muutaman kerran jälkeen.
      Hoitajan sivut löytyy www.irinahavaste.fi/akupunktio

      • pistellen puhtiin

    • LiaoKlinikka

      Voin suositella Liao klinikkaa Vetehisenkujalla. Olen käynyt usealla akupunktioklinikalla hakemassa apua migreeniin ja Liao klinikalta saatu akupunktiohoito toimii parhaiten.

    • tyytyväinen-67

      Käpylän fysikaalinenhoitolaitos, Juhan Herttuan tiellä Koskelassa. Saa akupunktiota sekä hierontaa tai molempia vaivan/kokemuksien mukaan. Suomalainen yhden miehen yritys, ajat on tiukassa. Kannattaa kokeilla, itsellä kokemusta jo 90-luvulta.

    • Anonyymi

      Hoitajarekisteri: akupunktioammattilaiset.fi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe