Apua lumilautailun oppimiseen

lumilautailia00.

Mulla on ongelmia oikealle kääntymisessä. Lasken siis vasenjalka edellä. Vasemmalle kääntyy ihan hyvin muuta kun koittaa oikealle niin ei. Kttelin rinteessä kun muut kääntyili niin helpon näkösesti ja nopeesti. Mulla menee kääntymiseen paljon aikaa ja vauhti kiihtyy liian kovaksi jos koitan kääntyillä liian nopeasti. Olisiko vinkkejä että miten voisin oppia kääntyilemään kunnolla? Oon siis laskenu laudalla 3 kertaa ja ens viikolla menossa taas. Eikös kääntyminen tapahdu niin että edessä olevalle jalalle paino ja takana olevaa käännetään niin että lauta menee melkein vaakaasentoon? Nyt kelpaisi hyvät neuvot ;)

2

973

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lautalija-95

No, sähän oot kumma tapaus. Yleensä just oikealle kääntyminen on helpompi. Ensiksi; se paino ensin eteen ja sitten takajalalle on kantilla laskua varten, eli sitä ei kannata yrittää vielä. Mene loivaan rinteeseen (tai tasamaalle) ja harjoittele painonsiirtoa. Sitten vaan opettelet sen menemään sujuvasti.

• gfhfghfgh

Mulla oli sama ongelma, mutta vasemmalle kääntymisessä. Luultavasti painoa siirrät oikealle jalalle ihan oikein, mutta et siirrä painoa tarpeeksi etukantille. Eli painat varpailla etukanttia ja kallistut eteenpäin. Vähän vaikea selittää, mutta itse kun tajusin vasemalle kääntyessä laittaa painon kunnolla kantapäille tuli kääntymisestä helppoa.

Tällä hetkellä harjoittelen kääntymään leikkaavammin, eli painon siirroilla kikkaillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1389
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      781
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      725
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      714
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      648
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      144
      646
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51