Kertokaa lempi pokenne. Minun ovat Deoxys ja Giratina.
Lempi pokes?
11
621
Vastaukset
- Juuh mä oon
Ehdottomasti Sandshrew! :DD
- shelgon
Legendaarisista Rayquaza, tavallisista lähes-über Garchomp.
- mii-
Mawile ehdottomasti! X3
- kettunen11111
Katselin kaikkia pelejäni pelejäni (pearl, ruby, fire red, emerald, crystal, silver ja yellow) ja jostain syystä kaikissa oli alakazam niin jotenkin voitte päätellä mikä on lempi pokeni on.
ja niile tyh... anteeksi siis niille jotka eivät ymmärtäneet niin vastaukseni on alakazam - lucario
weavile,carchomp ja froslass
- jamin10
Pokémoneja on 493. Minusta on vähän outoa valita niiden kaikkien joukosta vai yksi lempi Poké. No tässä minun:
Pikachu, Gengar, Cyndaquil, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Garchomp, Magmotar, Electivire, Dusknoir, Dialga, Palkia ja Giratina. - Scizor
Olisi varmaankin Blaziken. :)
- Latias&Latios
flareon85 kirjoitti:
lemppari pokemon on Pikachu. Pikachu on yks söpöimmistä pokemoneista.
Eevee ja sen kehitysmuodot,Bulbasaur,Gardevoir ja Milotic
- poke-tyyppi
Salamence ja Charizard ;D
- Eevee96
...RIOLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576