Minä kiitän sinua siitä
ei se mitään
on satanut yöllä lunta
ja pihatiellä
nämä jäljet peittyneet
jos maailma olisi lapseni
antaisin hänen jo mennä
sulkisin verhot ja surisin itseni uneen
Näissä aamuissa ei ole mitään
7
330
Vastaukset
- "iltaan hiljaiseen......
Sinun sisälläsi on vahva sielu
oikeudenmukainen, sen vaistoaa.
Kirjoitat joskus niin erilaista,
niin persoonallista, että ihmettelen.
Minä arvostan sinun sanojasi
"enemmän-kuin" osaan kertoa, kiitos.
Kaunista sunnutaita sinullekkin !- Flau
Aimo Roima oli tuolla alempana kirjoittanut Saritista. Tässä on mielestäni hänen kaunein laulunsa.
http://www.youtube.com/watch?v=Wro6mVXvJUI&feature=related - Flau
Flau kirjoitti:
Aimo Roima oli tuolla alempana kirjoittanut Saritista. Tässä on mielestäni hänen kaunein laulunsa.
http://www.youtube.com/watch?v=Wro6mVXvJUI&feature=relatedMitäköhän tämä tässä ketjussa tekee? Piti olla aivan muualla.
Olenko hereillä vai näenkö yhä unta? Etsi neula ja pistä itseäsi... Alecha ve alay
Tässä kohtaa piti olla jonkinlainen tunnustus kommentoijille siitä, että he ovat piirtäneet väriliidulla seinääni auringon.
Kiitän kaikkia sydämellisesti.
- lindalinda1
Sinun runosi ei koskettaisi, se olisikin maailman
ihme. Teit sen taas, jessus sentään että teit ! - AmandaK
Tää on kaunis!
Mä murenin tän edessä, täysin. Kiitos. Minun olisi pitänyt vielä tänään tehdä
jotain, mutta, nyt en taida pystyä,
jyräytit minulta varmaan tajun..............- padme_amidala
piristävä poikkeus siirapille ovat nämä runosi. Näissä aamuissa, jolloin runosi ilmaantuu tänne on paljon. Taidetta ilmaiseksi, voi pyhä runopläjäys sentään.
Kiitos lukuhetkestä : )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634