Onkos kellää sattunu koskaan et hame kävelessä putoaa nilkkoihin?Ja kaupungissa vielä keskellä päivää!! Mullapa sattui kerran niin mut onneks oli takki päällä
Hävettävää
15
953
Vastaukset
- Hame nilkoissa
tää kysymys oli siis naisille... ja onko kenekään vaimolle käynyt niin?
- e-s
jolla oli unohtunut hame kotiin, aivan viime viikolla.
kun uskalsin kysyä, hän pyysi heti minulta takia.
oli kuulemma soitettu ja hän meni naapuritaloon avaamaan ovea ambulanssille,
kun lupasi päivystää 15 min.
hänen isänsä on varsinainen huoltomies. - O - O
e-s kirjoitti:
jolla oli unohtunut hame kotiin, aivan viime viikolla.
kun uskalsin kysyä, hän pyysi heti minulta takia.
oli kuulemma soitettu ja hän meni naapuritaloon avaamaan ovea ambulanssille,
kun lupasi päivystää 15 min.
hänen isänsä on varsinainen huoltomies.kävellä alasti uimahallissa pesuhuoneesta hallin puolelle. Onneksi sattui olemaan ystävä mukana, joka kysyi, mihin olen menossa. Kesti hetken ennenkuin tajusin, mitä olin tekemässä. Uin maalla yleensä alasti samoin kuin välillä työpäivän jälkeen Yrjönkadun uimahallissa, enkä ollut pitkiin aikoihin käynyt muualla.
Naureskeltiin jälkikäteen, että miten ihmeessä olisin päässyt altaasta pois, jos olisin ehtinyt sinne asti - varsinkin jos olisin sattunut olemaan yksin uimassa. Onneksi ystävä pelasti siltä kokemukselta.;)) - Pirre*
O - O kirjoitti:
kävellä alasti uimahallissa pesuhuoneesta hallin puolelle. Onneksi sattui olemaan ystävä mukana, joka kysyi, mihin olen menossa. Kesti hetken ennenkuin tajusin, mitä olin tekemässä. Uin maalla yleensä alasti samoin kuin välillä työpäivän jälkeen Yrjönkadun uimahallissa, enkä ollut pitkiin aikoihin käynyt muualla.
Naureskeltiin jälkikäteen, että miten ihmeessä olisin päässyt altaasta pois, jos olisin ehtinyt sinne asti - varsinkin jos olisin sattunut olemaan yksin uimassa. Onneksi ystävä pelasti siltä kokemukselta.;))mie olen aina pelännyt että ajatuksissani kävelen ilkosillani altaalle, - pelkkä ajatuskin ja punastuttas..:)
- O - O
ihaillen tositarinaa, kuinka häneltä oli pudonnut Helsingin rautatieasemalla pikkuhousut nilkkoihin kuminauhan katkeamisen vuoksi. Täti oli näppärästi yhdellä jalkaliikkeellä heilauttanut housut ylös, napannut ne käteensä ja laittanut laukkuun niin nopeasti, ettei varmaan moni ehtinyt tapahtumaa huomata. Ko. täti oli muutenkin reipas ja iloinen ihminen, joka naureskeli itsekin mielellään tapahtumalle.
Luen hänet niiden ihailemieni ihmisten joukkoon, joilta jo nuorena opin, ettei elämään ja itseensä tarvitse aina niin vakavasti suhtautua. Iloinen nauru on paljon mukavampaa kuin turhien murehtiminen ja itselleen tapahtuneiden kommellusten häpeäminen.;))Hyvää sunnuntaipäivää vaan kaikille!
Muistan ku itte oliin sellaanen vähänmoonen poika, se oli alakusyksyä ku oltihin kouluus ja siinä koulurakennuksen pääryys oli korkeushyppy telinehet.
Välitunnilla laitettihin rima tenavaporukas siihen paikoolensa, eisunkahan se ny korkialla ollu ku hypättihin tai kilipaaltihin notta kuka paikooltansa sillälaalla tasajalakaa hyppää sen riman ylitte korkiammalta. Siinä oli sitten sakiis sellaasia pitkäsäärisiä poikia ja likkojaki jokka hypätä poukahruutti jo koko korkialta. Muistan ku äiti oli ostanu ittelleni sellaaset kuminauhalla vaan ylähällä pysyvät veryyttelyhousut ja tottahan ne siihen aikahan hankittihin vielä reiluun kokooset, jotta on sitten sitä kasvun varaa ja hommattu silläsilimäällä jotta kyllä ne ny sen varmahan viisvuotta pojalla menöö.
Ny ihan vissihin en enää muista johoriinko mä sitä kilipaalua, kyllä varmahan se niin tais olla ku siinä porukas kerran se häviön karvas kalakki alakas nostamahan päätänsä ja toisia tenavia aharistamahan se mun jalakavuuteni siinä hommas.
Justihin kuitenkin siinä ku oliin lyömäs viimeestä naulaa sen oman voittoni etehen, hyppäämäs viimeestä hyppyäni niin naapurin likka tuloo siinä ponnistusvaihees mun selekäni taakse ja nykäsöö housuun puntuusta mun uurehkot ne välijän malliset veryyttelyhousuni klinkkoohin. No se hyppyhän meni ihan sitte pielehen ja mä putoosin polovilleni siihen riman selekähän ja siitä maahan takapuoli palijaas, perä päiväännousuhun päin.
Tierä mikä siihen Annelihin meni ku sellaasta alakas tekemähän.
Aina oltihin parhaata kampraatteja ja yhtäälle pään ku sianjalaat. Oli se nolo tilanne ja kävi mun luonnolle niin totta j.........ta.
Kaikki nauroo siinä vierees ja huusivat jotta yritä ny Halamehen pitkäpoika vaan uurestansa.
Kyllä mä sille Annelille puhuttelun piriin ku tultihin kouluusta kotihin ja uhkasin notta jos et naapurinlikka oliis ja jos ei aina oltaasihin oltu kavereita niin hakoorauralla eroottaasin pään ruumiistas. Kaikkia sitä on sattunukki.
terv. nolojen tilanteiren seppä ja Tiitu pikkuunen.
kerran kesällä uusi turkoosi Marimekon puolihame kuminauhavyötäröllä. Jalassa uudet remmikorkokengät ja lähdin fillarilla lähikauppaan. Siinä sitten risteyksessä pysähdyin ja otti korko kiinni helman saumaan. Pysähdyttyäni ja hypätessä fillarin selästä, repi korkokengän korko sen hienon hameeni nilkkoihin. Äkkiä sain sen ylöskin mutta kyllä hävetti. Muistan sen vieläkin että kuinka ihana tunne oli fillaroidessa ja uusien vaatteiden tuoma koppavuus ja sitten kaiken nolo loppu.
Eihän vahingolle mitään mahara sattuu ku on sattuakseen, vaikka tottahan se siinä korpeaa ja käy luonnoolle. Tuallaasees tilantehes ku sinullekki satumaa sattui saa olla mielissänsä jotta ei loukannu ittiänsä. Vielä pyörän kans ja sellaaset korkiakorkooset kengät jaloos.
Tuas mun tapaukses otti päähän ku se naapurin aina niin kovasti kiltti Anneli teki sen tahallansa, varmahan sellaasesta hetken mielijohteesta. Vielä silloon keväällä se haki minulta kissinpennun, ja mä uhkaasinkin notta se kissi haitahan pois jos ei hullutukset rupia loppumahan. Eikä se Anneli ollu erees tunnonvaivoos nauroo vain jotta tottahan mun ny pitää leikki ymmärtää. Mä sannoon sille että mun mielestäni tuallaanen on sellaasta niinkuun sanotahan hevoosenleikkiä.
Pian se kuitenkin unohrettihin ja taas touhuttihin ylimpinä ystävyksinä, vaikka se tyttö oliki.
Sellaasella lämmöllä minä häntä muistelen, harvoon enää nykyysin rookatahan ja sitten ku nähärähän niin kyllä siinä halatahan ja se juttu menöö niihin lapsuuren kultaasihin päivihin.
terv. seppä ja Tiitu-kani täältä auringonpaisteeselta lakeurelta.seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Eihän vahingolle mitään mahara sattuu ku on sattuakseen, vaikka tottahan se siinä korpeaa ja käy luonnoolle. Tuallaasees tilantehes ku sinullekki satumaa sattui saa olla mielissänsä jotta ei loukannu ittiänsä. Vielä pyörän kans ja sellaaset korkiakorkooset kengät jaloos.
Tuas mun tapaukses otti päähän ku se naapurin aina niin kovasti kiltti Anneli teki sen tahallansa, varmahan sellaasesta hetken mielijohteesta. Vielä silloon keväällä se haki minulta kissinpennun, ja mä uhkaasinkin notta se kissi haitahan pois jos ei hullutukset rupia loppumahan. Eikä se Anneli ollu erees tunnonvaivoos nauroo vain jotta tottahan mun ny pitää leikki ymmärtää. Mä sannoon sille että mun mielestäni tuallaanen on sellaasta niinkuun sanotahan hevoosenleikkiä.
Pian se kuitenkin unohrettihin ja taas touhuttihin ylimpinä ystävyksinä, vaikka se tyttö oliki.
Sellaasella lämmöllä minä häntä muistelen, harvoon enää nykyysin rookatahan ja sitten ku nähärähän niin kyllä siinä halatahan ja se juttu menöö niihin lapsuuren kultaasihin päivihin.
terv. seppä ja Tiitu-kani täältä auringonpaisteeselta lakeurelta.nosti päätään ja piti uurestansa lukia seppä pohojanmaalaisen surullinen tarina. Kyllä siinä vesi noroina valui pitkin pulleita poskiani enkä yrittänytkään pidätellä nauruani. Tekstisi on niin ihanaa luettavaa ja tapasi kertoa osuu minun syrämmeeni. voi voi. Toki ymmärrän tapauksen traumatisoivan luonteen mutta kun niin sieluni silmillä näin tapahtuneen ja pääsin vielä päähenkilön tunteisiin mukaan... Olen siis pahoillani että olet tuommostakin joutunut kokemaan voi sinnuu. Niin minun piti sanoa. Buahahhahhaa
- kerran...
Mutta se oli erään oppilaitoksen näytelmässä n. 200 ihmisen edessä. Eikä kuulunut jutun juoneen, mutta hauskaa näytti yleisöllä olevan. Etteivätkö ihmiset yleensä ole vahingoniloisia?
Laivan yökerhossa tuli mies hakemaan tanssimaan ja toinen sukka tipahti nilkkoihin.
Se oli kamala tilanne kun ei siinä voinut nostaa sitä edes takaisin ylös, hui- Sinimarjanen
roikkui kerran henkari selän puolella hupussa
kun hän tuli töihin.
Ihmettelin kyllä miten hän sitä ei ollut
huomannut, kun autolla vielä tuli, mutta
hyvin se siinä pysyi. Hupussa kulki nyöritys
ja reijitys ympäriinsä. Henkari oli tarttunut
nyörin reikään kiinni.:) - HTZA
on joutunut häpeämään, aina ennen toimitusta, ja usein jo aloituksessa.
Mutta muuten toimii hyvin, pystyn vieläkin kirjoittamaan nimeni yhtäjaksoisesti.- HTZA
Cami.S kirjoitti:
Tee se housut jalassa niin ei tarvitse hävetä
sinnehän se silloin meni. Ja taas nolotti.
Piti sanoa että poikkeaa kioskille, kun unohtui.
Ja katosi yöhön.
Aamulla sitten koulussa, taas, tirskuivat minulle. Kiinnostuneena kyllä, oli tiukat farkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141