heippa.ajattelin tehdä itse itämaiseen tanssiin soveltuvan lannevaatteen, vaan empä tiedä mistä saisi hankittua ommeltavia kolikoita ?(tai muutakaan ko tarkoitukseen soveltuvaa krääsää)
kolikkovyö
9
1421
Vastaukset
- kangaskaupat,
käsityöliikkeet ja itämaisen tanssin asuja yms muuta rekvisiittaa myyvät liikkeet.
Itse olen löytänyt vaihtelevalla menestyksellä yllä mainituista ja lisäksi olen ostellut reissuillani Egyptissä ja Turkissa.- päpä
asun hämeenlinnassa ja täällä ei kaupoista löydy kuin eioota. verkkokaupoistakin voisi koettaa, vaan kun en googlettamalla löytänyt
- löysin
päpä kirjoitti:
asun hämeenlinnassa ja täällä ei kaupoista löydy kuin eioota. verkkokaupoistakin voisi koettaa, vaan kun en googlettamalla löytänyt
Hyvinkäältä askarteluliikkeestä nimeltään Ann-Liis Arte. Siellä oli myynnissä sellaista nauhaa, johon kolikot oli ommeltu tasaisin välein riippumaan.
Helsingistä löytyy useampikin itämaisia tanssitarvikkeita myyvä liike, joista kannattaa kysellä. Valikoimat vaihtelevat. - päpä
löysin kirjoitti:
Hyvinkäältä askarteluliikkeestä nimeltään Ann-Liis Arte. Siellä oli myynnissä sellaista nauhaa, johon kolikot oli ommeltu tasaisin välein riippumaan.
Helsingistä löytyy useampikin itämaisia tanssitarvikkeita myyvä liike, joista kannattaa kysellä. Valikoimat vaihtelevat.kiitos tosi paljon.soitampa sinne huomenna josko postittaisivat
- askarellen
Katso sivuja WWW.vatsatanssi .fi sieltä löytyy basaareja ainakin Hennan Basaarissa on ollut kolikoita huiveihin .Sivustot on muutenkin kiva jos olet kiinnostunut itämaisesta tanssista.Ja sieltä löytyy linkkejä moneen paikkaan ja on kivat keskustelusivut sekä myöskin kirppari osio tanssi tarvikkeille sieltäkin voisi kysäistä jos joku myisi kolikoita .Aika arvokkaita on nämä kolikko nauhat joista tässä joku mainitsi kun sitä tarvitsee olla aika paljon melkeimpä sanoisin ,että löydät valmiin huivin basaarista edullisemmin.Siellä sivulla on myös tapahtuma osio ja niissä on yleensä basaarit näytösten yhteydessä.Hämeenlinnassa on kanssa varmasti itämaisen tanssin tapahtumia.Ja Tampereella on myöskin aika usein näytöksiä ja nyt juuri on avautumassa Tamperelaisen Asad basaarin netti sivut katsoin juuri siellä on tulossa ompelutarvikkeita osuus mutta ei ollut vielä mitään.Heille voi soittaa ja kysellä kolikoista.
Toivotaan ,että löydät jostakin.Minäkin tein joskus yli kymmenenv.sitten ensimmäisen huivini itse ei siinä montaa kolikkoa ollut mutta aivan ihana oli silti.- päpä
kiitos. soitampa studio hennaankin.voipi olla että valmiina saisi huomattavasti edullisemmin, mutta josko kuitenkin taitonsa koittaisi ja yrittäisi mieleisensä kokoonkyhätä .mukavaa kevätaikaa!!
- kolikot
Intian Basaareissa ja muutamissa muissa kolikoita myyvissä paikoissa hinnat hipovat taivaita: 20 senttiä per kolikko tekee vyöprojektista kannattamattoman.
Minä halusin tehdä ikioman vyön, joten etsin käsiini kaksi halvinta, repaleisinta ja ruminta valmisvyötä ja tingin niiden hinnasta osan pois. Sitten kolikot irti ja omaa ompelemaan. Pohjan nykyiseen vyöhöni olen tehnyt kirkkaanpunaisesta doupion-silkistä, koristeena on 440 kultakolikkoa ja pari purkillista kultaisia, punaisia ja mustia pikkuhelmiä. Ihana! :)- päpä
onpa hintaa kerrakseen.
voi vaan kuvitella kuinka upea tekemästäsi huivista on tullut ja tunnearvo on varmasti uskomaton.joltain egyptiläisen kaupan sivuilta löysin kolikoita 1000kpl /32€.pitänee kysellä josko joku tuttava maassa käydessään pussillisen toisi
mukavaa kevätaikaa - askarellen
päpä kirjoitti:
onpa hintaa kerrakseen.
voi vaan kuvitella kuinka upea tekemästäsi huivista on tullut ja tunnearvo on varmasti uskomaton.joltain egyptiläisen kaupan sivuilta löysin kolikoita 1000kpl /32€.pitänee kysellä josko joku tuttava maassa käydessään pussillisen toisi
mukavaa kevätaikaaSe on kyllä viisainta jos saa jonkun tuomaan Egyptistä tullessaan.Hennan Basaari itämaisen tanssin tarvikkeita pelkästään myyvä myy myös suurissa pusseissa paljetteja joita käytetään tanssi huiveissa (kevyitä paljetteja) ja ainakin ennen on painon mukaan maksu ollut.1 kg alaspäin on ollut pusseja saatavilla .Intian basaarista en ole ostanut koskaan yksittäin on liian kalliita jos tarvitsee paljon.Kannattaa kysyä niiltä jotka myyvät itämaisen tanssin tarvikkeita (siis vatsatanssin tarvikkeita)
Katselin juuri Kirppistä joka tulee lauantaisin tv stä ja siinä heillä oli käsissä vatsatanssi huivi jota katselivat ,että, kun sen purkaisi siitä saisi paljon tarvikkeita näinkin voisi tehdä ja varsinkin jos on sellainen huivi josta on kolikoita jo lennellyt tanssiessa.(se ohjelman huivi näytti kyllä liian hyvältä rikottavaksi ajattelinkin että älkää nyt rikkoko joku ostaisi sen ilomielin. Tietenkin mitä kukin pitää tärkeänä.)Kannattaa mennä tanssi tapahtumiin näihin itämaisen tanssin (se on nimitys jota yleisesti harrastelijat ja ammattilaiset käyttävät ei siis napatanssi jota myöskin kuulee vielä käytettävän)Niissä on myöskin usein kirppari pöydät joista voi tehdä löytöjä kolikoita,huiveja ,pukuja ja kaikkea siltä väliltä.Kaikissa Suomen isoimmissa kaupungeissa näitä järjestetään ja pienemmissäkin myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361