2-4 kertaa päivässä.
Onko muilla samoja ongelmia?
Safari kaatuu
6
808
Vastaukset
- vesku_orig
ei ainakaan mulla...
- Yikes
kompastelut vaivanneet Safaria mulla, jospa sä et vaan osaa.......
- Nimetön
Kaatuu korkeintaan kerran päivässä. Eikä edes joka päivä. Riippuu tietenkin kuinka paljon tietokonetta käyttää...
ongelmia, kaatuu ehkä pari kertaa viikossa ja käyttö on kovaa.
- mika2
... mulla ihan noin usein ole kaatunut, mutta joskus männäviikolla tjsp. safari keikahti useamman kerran nurin Tietokone lehden sivuilla. Silloin virheilmoituksessa mainittiin flashblugin aiheuttaneen kaatumisen. Muilla sivustoilla kaatuilua ei esiintynyt joten oletin ongelman olevan huonosti koodatuissa sivuissa. Taisin ratkaista ongelman kytkemällä koko flashblugin pois käytöstä eikä sen koommin kaatunut. En ole vielä tarvinnut sitä ottaa käyttöön, koska en oikein muutenkaan osaa arvostaa noita ylimääräisiä kikkareita sivuilla joista usein on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ehkä sen otan taas käyttöön kunhan keksin mihin sitä tarvitaan.
- jason-blue
Mulla kaatu 4 kertaa vartin aikana ja homma korjaantu sillä että poistin Safarin .plist-tiedoston (asetukset).
Koti -> Kirjasto -> Preferences -> eti Spotlightilla Safari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239439Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861928Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3631922- 941638
- 4321635
- 61355
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998