Siis oltais lähdössä ensimmäistä kertaa kaverin kanssa Yhdysvaltoihin 16.4 ja määränpää on St. Louis, Missouri.
Lennot menee reittiä Vaasa-Arlanda-Newark (new york)ja St. Louis.
Onko kokemusta Newarkin kentästä? Millainen on tuo maahantulo tarkastus?
Matkalaukut pitää kuulemma kannella ite siellä New Yorkin kentällä.
Ja muutenkin käytännön asioita, kokemuksia
Mitä lappusia pitää lennolla täytellä jne...
Olisin kiitollinen kaikesta informaatiosta.
Kenties jotain muitakin menossa samalla lennolla??
16.4 yhdysvaltoihin ekaa kertaa
5
2193
Vastaukset
- Ruuhkakivi
Tuu moikkaamaan...ollaan paikassa nimeltä "The Taproom" n. 18-19.3
- LarrytheBarry
Turhan ressauksen voi jättää poies. Kyllä se siinä menee omalla painollaan kun seurailee muita. Itse menin viime syksynä yksin New Yorkiin ja saavuin nimenomaan tuolle Newarkin kentälle. Ne ottavat sormesta näytteen ja silmästä myös. Kyselivät että missä yövyin ja onko rahaa maassa oloon ja mikä on matkan tarkoitus. Kaveri joka meni minua ennen kyselyyn joutui tosin menemään kahden poliisin kuulusteltavaksi.
- Anonyymi
kyrpää on kiva saada rajusti persereikään
- Anonyymi
Kari Linna imee kyrpää usein nykyään mutta kysymys kuuluukin että kuka Kari imee usein nykyään kyrpää kun se Kari Linna on yleinen nimi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030