näin vaikeaa,nimittäin sydänsurut? minä erosin menne viikolla,,miesystävästäni,,jota rakastin hel,,,,,tisti,,mutta ei voin toiminut,,jätin hänet,,mutta silti ikävöin kovasti ,,olen surullien ,,ei tee ruokaa mieli kun ajattelenkin ruokaa ni etoo heti, jos suorastaan voin pahoin,,oksennus meinaa tulla,,´siis kyssäri kuuluu,,voiko sydänsurut viedä jopa ruokahalun,,,en olis uskonut olen 48 vee,,nainen,,tosin kyllä petetty,,kiitos,)
voiko
9
546
Vastaukset
- toipuu mä tiedän
itse eronnut useammastakin suhteesta eikä se sen kipeämpää ole kuin kyynärpään kolautus, tuntuu hetken ja unohtuu pian.
Suuri rakkaus joka loppuu, aiheuttaa suuren surun. Jos se ei olisi ollut mitään, niin ei miltään olisi tuntunut sen loppukaan.
- namisuku
...Viha ja suru kulkevat Käsi Kädessä.
Selvitä Itsellesi ensin, että oliko tarpeen erota??
SydänSurut voivat tuottaa, syömättömyyttä, Itkuisuutta ja Koko Ajan Ajattelet vain ja ainoastaan Häntä...
Etkö 48v vuoteen ole Sydänsuruja kokenut?
Jos et, niin olet Päässyt Helpolla, Rakkauden Suhteen=D- pääsyt helpolla
minulla on ollut huono onni rakkauden tähtien alla,minä olin hyvässää avioliitossa 20 vuotta ,mutta mieheni korjas joku meitä Suurempi pois minulta,11 vuotta sitten,,
tämän miehen oli pakko jättää jos ei halua olla narsimisessa suhteessa ja alkoholin vuoksi väkivaltaisessa suhteessa,mutta minä rakastin täysillä ja petyin yhtä täysillä..
- taas joku tällainen
surkuttelutapaus.
Usko jo, ei se ole sitä miltä näyttää, menee jo huomenna ohi.
Sanoo kohta kuusikymppinen usein eronnut.että sinä et mitenkään osoittanut myötäeläväsi kirjoituksesi perusteella. Eikä tuon tapaisia vastauksia kukaan surressaan kaipaa. Ei kannata halveksia kenenkään tunteita. Voit joku päivä kaivata kaunista sanaa itsekin. Pian kuusikymmentä. Osalle meistä kertyvät vuodet tuovat vain kärtyn olemuksen. Osalle vanhemman ihmisen viisauden ja ymmärryksen.
- näyttää
olevan Sinulle helpompaa kuin auton vaihtaminen minulle.
- koita sinä
näyttää kirjoitti:
olevan Sinulle helpompaa kuin auton vaihtaminen minulle.
niinku minä olen koittanut,,,olin 4vuotta täysin sinkkuna, ei ainuttakaan suhdetta ja olin onnellinen ,toki halipula yllätti joskus ,meni ohikun ei ollut ketä halia,sitten uskallan antaa luvan rakastua, ni vedettiin matto jalkojen alta ni että en ees vaihda autoa 4 vuoden välein saatika ihmis´suhteita keräisin,,olen siihen jo liian iällä..keräämiseen,,
- surkeus..
Minäkin jätin miesystäväni, jonka kanssa olimme yhdessä kolmisen vuotta. Vaikka rakastan häntä edelleen, niin näin on kuitenkin parempi...meidänkään suhteemme ei toiminut...
Hän on kuitenkin koko ajan mielessäni sekä öisin unissani ja minunkin ruokahaluni ovat kadonneet tyystin...
Ikä ei merkitse näissä asioissa mitään, minäkin olen jo 55 vuotias, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa..
Tsemppiä sulle...kyllä se ehkä siitä joskus iloksi muuttuu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673