näin vaikeaa,nimittäin sydänsurut? minä erosin menne viikolla,,miesystävästäni,,jota rakastin hel,,,,,tisti,,mutta ei voin toiminut,,jätin hänet,,mutta silti ikävöin kovasti ,,olen surullien ,,ei tee ruokaa mieli kun ajattelenkin ruokaa ni etoo heti, jos suorastaan voin pahoin,,oksennus meinaa tulla,,´siis kyssäri kuuluu,,voiko sydänsurut viedä jopa ruokahalun,,,en olis uskonut olen 48 vee,,nainen,,tosin kyllä petetty,,kiitos,)
voiko
9
521
Vastaukset
- toipuu mä tiedän
itse eronnut useammastakin suhteesta eikä se sen kipeämpää ole kuin kyynärpään kolautus, tuntuu hetken ja unohtuu pian.
Suuri rakkaus joka loppuu, aiheuttaa suuren surun. Jos se ei olisi ollut mitään, niin ei miltään olisi tuntunut sen loppukaan.
- namisuku
...Viha ja suru kulkevat Käsi Kädessä.
Selvitä Itsellesi ensin, että oliko tarpeen erota??
SydänSurut voivat tuottaa, syömättömyyttä, Itkuisuutta ja Koko Ajan Ajattelet vain ja ainoastaan Häntä...
Etkö 48v vuoteen ole Sydänsuruja kokenut?
Jos et, niin olet Päässyt Helpolla, Rakkauden Suhteen=D- pääsyt helpolla
minulla on ollut huono onni rakkauden tähtien alla,minä olin hyvässää avioliitossa 20 vuotta ,mutta mieheni korjas joku meitä Suurempi pois minulta,11 vuotta sitten,,
tämän miehen oli pakko jättää jos ei halua olla narsimisessa suhteessa ja alkoholin vuoksi väkivaltaisessa suhteessa,mutta minä rakastin täysillä ja petyin yhtä täysillä..
- taas joku tällainen
surkuttelutapaus.
Usko jo, ei se ole sitä miltä näyttää, menee jo huomenna ohi.
Sanoo kohta kuusikymppinen usein eronnut.että sinä et mitenkään osoittanut myötäeläväsi kirjoituksesi perusteella. Eikä tuon tapaisia vastauksia kukaan surressaan kaipaa. Ei kannata halveksia kenenkään tunteita. Voit joku päivä kaivata kaunista sanaa itsekin. Pian kuusikymmentä. Osalle meistä kertyvät vuodet tuovat vain kärtyn olemuksen. Osalle vanhemman ihmisen viisauden ja ymmärryksen.
- näyttää
olevan Sinulle helpompaa kuin auton vaihtaminen minulle.
- koita sinä
näyttää kirjoitti:
olevan Sinulle helpompaa kuin auton vaihtaminen minulle.
niinku minä olen koittanut,,,olin 4vuotta täysin sinkkuna, ei ainuttakaan suhdetta ja olin onnellinen ,toki halipula yllätti joskus ,meni ohikun ei ollut ketä halia,sitten uskallan antaa luvan rakastua, ni vedettiin matto jalkojen alta ni että en ees vaihda autoa 4 vuoden välein saatika ihmis´suhteita keräisin,,olen siihen jo liian iällä..keräämiseen,,
- surkeus..
Minäkin jätin miesystäväni, jonka kanssa olimme yhdessä kolmisen vuotta. Vaikka rakastan häntä edelleen, niin näin on kuitenkin parempi...meidänkään suhteemme ei toiminut...
Hän on kuitenkin koko ajan mielessäni sekä öisin unissani ja minunkin ruokahaluni ovat kadonneet tyystin...
Ikä ei merkitse näissä asioissa mitään, minäkin olen jo 55 vuotias, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa..
Tsemppiä sulle...kyllä se ehkä siitä joskus iloksi muuttuu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684