Missäpäin Varnaa on Varnan Kultahietikko ?
Kuinka kaukana ovar rannat?
Missäpäin Varnaa
5
1084
Vastaukset
- masss
kannattais varmaan tutkia matkanjäjestäjien sivuja tai opuksia ... niissä tarkat tiedot .
- että se ei ole
Varnassa ollenkaan !
Sitä vaan sanotaan Varnan Kultahietikoksi.
- vastauksia
Kultahietikko on 18 km päässä Varnan kaupungista. Kultahietikon ranta on n. 4 km pitkä ja sieltä löytyy paljon hotelleja, jotka ovat ihan rannalla.
- bulkku
aivan... siis jos kultahietikolle matkasi olet varannut, niin ranta on luultavimmin aivan hotellisi lähellä, varna on sitten kauempana! :) varna on hieman kauempana, aivan kuten edellisessä viestissä sanottiin, n. 20 km kultahietikosta. Mutta lento saapuu varnaan josta sitten teidät kultahietikolle viedään/itse menette:)
- vakaa sti
bulkku kirjoitti:
aivan... siis jos kultahietikolle matkasi olet varannut, niin ranta on luultavimmin aivan hotellisi lähellä, varna on sitten kauempana! :) varna on hieman kauempana, aivan kuten edellisessä viestissä sanottiin, n. 20 km kultahietikosta. Mutta lento saapuu varnaan josta sitten teidät kultahietikolle viedään/itse menette:)
että täällä pelleillään tietämättömyydellä! jos käynyt koulua, osaa lukea, ei sokea, käyttää tietokonetta, niin kyllä tietää esim, bulgariasta ja yleensä maantiedosta enempi. Siksipä immeiset älkää tarttuko tämänkään tason aloituksiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037