Kuka esittää lyhimmän ja ytimekkäimmän ladaa kuvaavan ilmaisun?
Kilpailu
6
351
Vastaukset
Vitunpaska
- Mää Vaa
Tästä ei paljon voi paremmaksi pistää.
- Ehdottaja
Hupaisa laitos.
Tuo jo ehdotettu ”vitun paska” on lyhyempi, mutta sattuvuudesta en niin tiedä.
Olen omistanut kaksi Ajoneuvostoliitossa valmistettua kulkupeliä. Ensimmäinen oli 1960-luvun Jalta eli Zaporožets 965. Omistin laitteen joskus 1970-1971 ja jopa ajoin sillä yleisessä liikenteessä!
Olisihan siitäkin kerrottavaa, paljonkin, mutta jätettäköön.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Запорожец
Ladan (1200L vm. 1985) toi joulupukki vähän toista vuotta sitten. Poikani virnuili siihen malliin, että hän saattoi tietää asiasta jotakin.
Lada on tiettävästi talvehtinut hyvin jossakin kaukana kuusten katveessa. Ehdin minä sitä ennen ajaa sillä lähemmäs 1000 kilometriä. Ihan oikeesti! Ja ihan nautinnokseni – huumorimielellä liikkeellä kun ollaan. Lada:
Siellä missä miehet ratsastaa..- Exladaisti
"Koska Ladalla ei matka joudu"
- paha kurk"
Exladaisti kirjoitti:
"Koska Ladalla ei matka joudu"
Ann mää kans! Tuotanuin.... mitenseny ol... ööö .Lada combi istu ja pompi....olik mä hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522834865Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003596Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672380Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022299TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 69999