Kuka esittää lyhimmän ja ytimekkäimmän ladaa kuvaavan ilmaisun?
Kilpailu
6
343
Vastaukset
Vitunpaska
- Mää Vaa
Tästä ei paljon voi paremmaksi pistää.
- Ehdottaja
Hupaisa laitos.
Tuo jo ehdotettu ”vitun paska” on lyhyempi, mutta sattuvuudesta en niin tiedä.
Olen omistanut kaksi Ajoneuvostoliitossa valmistettua kulkupeliä. Ensimmäinen oli 1960-luvun Jalta eli Zaporožets 965. Omistin laitteen joskus 1970-1971 ja jopa ajoin sillä yleisessä liikenteessä!
Olisihan siitäkin kerrottavaa, paljonkin, mutta jätettäköön.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Запорожец
Ladan (1200L vm. 1985) toi joulupukki vähän toista vuotta sitten. Poikani virnuili siihen malliin, että hän saattoi tietää asiasta jotakin.
Lada on tiettävästi talvehtinut hyvin jossakin kaukana kuusten katveessa. Ehdin minä sitä ennen ajaa sillä lähemmäs 1000 kilometriä. Ihan oikeesti! Ja ihan nautinnokseni – huumorimielellä liikkeellä kun ollaan. Lada:
Siellä missä miehet ratsastaa..- Exladaisti
"Koska Ladalla ei matka joudu"
- paha kurk"
Exladaisti kirjoitti:
"Koska Ladalla ei matka joudu"
Ann mää kans! Tuotanuin.... mitenseny ol... ööö .Lada combi istu ja pompi....olik mä hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141