Miten on, toimiiko Skype ( ja jos niin mikä versio) Vistassa, entä web-kamera.
Koetin imuroida Skypen, onnistumatta, ei tunnista mikkiä.
Skype Vistassa
4
813
Vastaukset
- hyvin..
Kyllä toimii aivan virheettä skype ja web kamera.
ps. puhun kokemuksesta - Poro1
ääniasetuksissa mikrofoni mykistetty? Eli klikkaa sitä kaiuttimen kuvaa alapalkissa ja tutki asia. Jos et osaa kirjoita winukan ohjeeseen "mikrofoni" ja saat infoa...
:) - SKype
minulla ei toimi skype.... Siihen Skype koti juttuu:
Skype Home ei ole käytettävissä
Skype Home ei ole käytettävissä juuri nyt. Tarkista uutisesi ja hälytyksesi myöhemmin.
Keskustelun aloittaminen on helppoa Skypessä:
Valitse kontakti ja ala jutella
Soittonäppäinten avulla voit soittaa puhelimeen tai kännykkään tai lähettää tekstarin.
Mitä pitäisi tehdä?
En pysty soitamaan kenellekään eikä ketään pysty soitamaan minulle. Käytän vistaa. Ja olen koitanut asentaa skype uusiksi... mutta ei auta.
MIKÄ NEUVOKSI? - peratönkö
Joo ei toimi ei, jumittaa koko koneen viimeistään sisäänkirjautumis vaiheessa..tää on ollu nyt tämmönen jo melkeen 2 vuotta, välillä pääsin sisälle vanhalla 3, jotain versiolla mutta siinäkin oli kuuluvuusongelma, ja ei sekään pelittäny ku pari kk.huono on tää värkki....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391