Skype Vistassa

tomiiiko???

Miten on, toimiiko Skype ( ja jos niin mikä versio) Vistassa, entä web-kamera.
Koetin imuroida Skypen, onnistumatta, ei tunnista mikkiä.

4

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin..

      Kyllä toimii aivan virheettä skype ja web kamera.
      ps. puhun kokemuksesta

    • Poro1

      ääniasetuksissa mikrofoni mykistetty? Eli klikkaa sitä kaiuttimen kuvaa alapalkissa ja tutki asia. Jos et osaa kirjoita winukan ohjeeseen "mikrofoni" ja saat infoa...

      :)

    • SKype

      minulla ei toimi skype.... Siihen Skype koti juttuu:

      Skype Home ei ole käytettävissä
      Skype Home ei ole käytettävissä juuri nyt. Tarkista uutisesi ja hälytyksesi myöhemmin.

      Keskustelun aloittaminen on helppoa Skypessä:

      Valitse kontakti ja ala jutella
      Soittonäppäinten avulla voit soittaa puhelimeen tai kännykkään tai lähettää tekstarin.

      Mitä pitäisi tehdä?
      En pysty soitamaan kenellekään eikä ketään pysty soitamaan minulle. Käytän vistaa. Ja olen koitanut asentaa skype uusiksi... mutta ei auta.
      MIKÄ NEUVOKSI?

    • peratönkö

      Joo ei toimi ei, jumittaa koko koneen viimeistään sisäänkirjautumis vaiheessa..tää on ollu nyt tämmönen jo melkeen 2 vuotta, välillä pääsin sisälle vanhalla 3, jotain versiolla mutta siinäkin oli kuuluvuusongelma, ja ei sekään pelittäny ku pari kk.huono on tää värkki....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe