Todella monipuoliset

ihmeellistä

ruoka ja juoma palstat suomi24.fi keskustelijoiden käytössä ja silti tänne tungetaan jopa ruokaohjeita ihan kyllästymiseen asti.

25

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttuu Suomi24:lta?

      Se on VALITUSPALSTA, koska sinunkin täytyy täällä tehdä vali-vali-aloitus kyseisestä asiasta.

      • laajennetaan sitä paheksumis osiolla,pidettäis oikein kunnolla ikävää.


      • hyvä mies
        koti-kiusattu kirjoitti:

        laajennetaan sitä paheksumis osiolla,pidettäis oikein kunnolla ikävää.

        enää ikävää tänne lisää. Ajattelin, kun nuo aiheet on niin tiukassa, tuolla muualla on niin paljon, ettei tänne jää juuri mitään. Niin olisiko siinä mitään järkeä, että joka päivälle olisi yksi aihe, jossa ei olisi mitään aihetta, jonne voisi mennä esim. minulla on kaksi tuntia aikaa onko täällä muita.Tiedän, että on sattikin.


      • hyvä mies kirjoitti:

        enää ikävää tänne lisää. Ajattelin, kun nuo aiheet on niin tiukassa, tuolla muualla on niin paljon, ettei tänne jää juuri mitään. Niin olisiko siinä mitään järkeä, että joka päivälle olisi yksi aihe, jossa ei olisi mitään aihetta, jonne voisi mennä esim. minulla on kaksi tuntia aikaa onko täällä muita.Tiedän, että on sattikin.

        ilot ja surut koko elämän kirjo samal kertaa.
        mul sopis oikke hyvi sellane alotus.


      • Sinä vanhana
        koti-kiusattu kirjoitti:

        ilot ja surut koko elämän kirjo samal kertaa.
        mul sopis oikke hyvi sellane alotus.

        tekijänä. Olen vaan huomannut, että aiheet on monesti niin haudanvakavia, ettei niihin voi kevyellä mielellä mennä. Piristystä pitäisi saada, mutta mistä sitä saa, kun aiheet on karsittu etukäteen jo niin vähiin.


    • Nimetön

      kun akat istuu kokopäivän koneella.
      Minäkin nyt olen koneella ollut kokopäivän kun olen senverran kuumeessa ollut etten minnekkään ole viitsinyt lähteä ja olen nyt surannu kun samat akat on kokopäivän herkiämättä tänne kirjoitelleet.
      Miten ihmeessä he joutavat, eikö heillä ole muuta hommaa.

      • annetaa naisten kirjottaa,ja ollaan niinkuin ei oltaiskaa.
        Olen mailmal oppinu et ,ainostaa semmone mies kinaa naisten kans jolta puuttu ittesuojelu vaisto.


      • Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

        annetaa naisten kirjottaa,ja ollaan niinkuin ei oltaiskaa.
        Olen mailmal oppinu et ,ainostaa semmone mies kinaa naisten kans jolta puuttu ittesuojelu vaisto.

        puuttuu kun uskallan akkojen kanssa inttää:))


      • nää palstan

        Serlokki Solomu, joka vakkoilee täälä käyntejä?
        Pelekääkkö nää, että ne tullee pyytämään sua siivuammaan?


      • Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

        annetaa naisten kirjottaa,ja ollaan niinkuin ei oltaiskaa.
        Olen mailmal oppinu et ,ainostaa semmone mies kinaa naisten kans jolta puuttu ittesuojelu vaisto.

        kuuluu?
        Tuli tuossa mieleen että olin työreissulla siellä Kaarinassa 26v,sitten.
        Turun tytöt ei meistä peräpohjolan pojista oikein välittäneet, mistähän mahtoi johtua, meillä ei oikein hyvä maine siellä ollut.


      • Nimetön kirjoitti:

        kuuluu?
        Tuli tuossa mieleen että olin työreissulla siellä Kaarinassa 26v,sitten.
        Turun tytöt ei meistä peräpohjolan pojista oikein välittäneet, mistähän mahtoi johtua, meillä ei oikein hyvä maine siellä ollut.

        jakku levällään ja leukut vyöllä,meiän puolen tytöt pelkää sellast jumalatont menoo,täyty ol fiksust.


      • Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

        jakku levällään ja leukut vyöllä,meiän puolen tytöt pelkää sellast jumalatont menoo,täyty ol fiksust.

        oltiin mutta kun ne"pojat"jotka oli siellä ennen meitä käyneet niin kait ne oli jotain siellä saaneet sellaista aikaan että se meidän "mahikset"pilasi:))


      • Nimetön kirjoitti:

        oltiin mutta kun ne"pojat"jotka oli siellä ennen meitä käyneet niin kait ne oli jotain siellä saaneet sellaista aikaan että se meidän "mahikset"pilasi:))

        Kaarina oli pien paikka,oliko eres liikennevaloi?
        Eihä se iso ol nytkään ,onneks Piikkiö liittyy siihen niin Kaarinaki on vähä parempi paikka asua.


      • Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kaarina oli pien paikka,oliko eres liikennevaloi?
        Eihä se iso ol nytkään ,onneks Piikkiö liittyy siihen niin Kaarinaki on vähä parempi paikka asua.

        ainakin yhdet liikennevalot oli en nyt useampia muista.
        Vieläkö siellä se "Harvallin kaljatehas" on.


      • Nimetön kirjoitti:

        ainakin yhdet liikennevalot oli en nyt useampia muista.
        Vieläkö siellä se "Harvallin kaljatehas" on.

        on kiinni ja kaljat tehrää ties missä.
        nyt kun tulisit samaan paikkaan eksyisit,niin on muuttunu seutu.


      • Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

        on kiinni ja kaljat tehrää ties missä.
        nyt kun tulisit samaan paikkaan eksyisit,niin on muuttunu seutu.

        siitä on tosiaan reilut 26v, aikaa kun siellä olin lyhyen ajan.


      • kyllä muutai

        hommoo, vuan kun en ole viihtinä tehä.
        En kyllä konneellakkaa oo roekkunna.:)


    • että 50+

      ihmiset syövät ja juovat myöskin jotain hengenpitimikseen, olenko väärässä?

      • kaikki ovat

        laihiksellakkaan.:))


    • ajatella :D

      että jos esimerkiksi vedenkeitin menee rikki, niin täältä löytyy varmasti joku taitava naikkonen tai miekkonen joka opastaa kätestä pitäen miten vettä keitetään jotenkin muuten. Kestääkö lasikannu hellanlevyn kuumuuden?

    • Pirre*

      ihme narinaa, milloinkaan ei ole sppa suuta myöten, - mitähän tänne saisi loppujen lopuksi kirjoittaa..:/

      • Jermuxi tms.

        Ei täällä katos saiskaan mitään kirjoittaa ja sitten kun ei kirjuuta, niin joku valittaa siitä, ettei kukaan kirjuuta...Se on katos ikiliikkuja se. Kjäh!


      • Pirre*
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Ei täällä katos saiskaan mitään kirjoittaa ja sitten kun ei kirjuuta, niin joku valittaa siitä, ettei kukaan kirjuuta...Se on katos ikiliikkuja se. Kjäh!

        ja sitä mie en ymmärrä, miksi näitä ketjuja jotka ei kiinnosta pitää lukea..oisi niin maan perusteellisen heleppoa jättää klikkaamatta tuota hiirtä..aina naristaan kun rahevihas ikkään.


      • Pirre* kirjoitti:

        ja sitä mie en ymmärrä, miksi näitä ketjuja jotka ei kiinnosta pitää lukea..oisi niin maan perusteellisen heleppoa jättää klikkaamatta tuota hiirtä..aina naristaan kun rahevihas ikkään.

        Pirre on oikeassa. Naukujaiset sikseen vaikka kevät pukkaa päälle.


    • RosaLiiin

      ...voi erilaisista mauuista(kauhee sana ja varmasti maukkaasti väärin, ei haittoo)
      ja makuelämyksistä ja perinteeseen liittyvistä ruoka-asioista hyvinkin keskustella.

      Mutta jos reseptejä vaihdeltais tai viikonlopunruokalistoja suunniteltas, niin niitä en kehtoo lukkee, tai en tiiä voipa lukkee niitäkin, jos oon sopivalla tuulella. Olipa savolainen vastaus, heh, heh.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe