Huh huh mikä tilanne!

Go Mika Go

Kyllä täytyy sanoa, että on RR-kuljettajat kyllä melkoisia asvalttien huimapäitä, sillä tähtemme Mika Kallio paiskautui hurjasti ulos radalta pyörän jarruvian vuoksi lauantai-iltana Qatarin testeissä.

http://www.mikakallio.com/news.html

Silti hänelle ei (onneksi) käynyt kuinkaan ja mies nousi jo sunnuntaina takaisin pyörän sarviin, vaikka ei ollut eilen illalla tässä maailmassa rajun tällin jälkeen.

Vaatii kyllä melkoista luupäisyyttä, että lähtee takaisin baanalle ihan kuin mitään ei olisi sattunut. Ei voi muuta kuin nostaa hattua korkealle. Itse en moiseen pystyisi.

8

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondisti

      Kaatuilu alkaa siis jo mopoa testaillessa, vaikka ei ajeta edes kovaa. Lupaa todella hyvää tulevalle kaudelle. No, toisaalta, kun ajelee tuollaisella lasten lelumopolla (=Kelvoton Turha Mopedi), niin eipä pyörältäkään voi kummoisia odottaa.

      • Go Mika Go

        Jos ajaisit itse lähes 300 kilometriä tunnissa ja etujarru menisi lukkoon, et ehtisi kissaa sanoa kun olisit jo hiekalla. Joten jotain rajaa arvosteluun!


      • Hondisti
        Go Mika Go kirjoitti:

        Jos ajaisit itse lähes 300 kilometriä tunnissa ja etujarru menisi lukkoon, et ehtisi kissaa sanoa kun olisit jo hiekalla. Joten jotain rajaa arvosteluun!

        Miksi ihmeessä pitää painaa etujarru lukkoon 300km/h vauhdissa? Miksi pitää ajaa Kelvottomalla Teini Mopolla, jossa etujarru menee itsestään lukkoon kovassa vauhdissa? Ei tulisi mieleenkään tehdä mitään noin typerää, kummallista että itseään ammattilaiseksi kutsuva henkilö tekee noin.


      • vaivasi?
        Hondisti kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää painaa etujarru lukkoon 300km/h vauhdissa? Miksi pitää ajaa Kelvottomalla Teini Mopolla, jossa etujarru menee itsestään lukkoon kovassa vauhdissa? Ei tulisi mieleenkään tehdä mitään noin typerää, kummallista että itseään ammattilaiseksi kutsuva henkilö tekee noin.

        Miksi arvostelet Mikaa?

        Suomi on saanut yli 30 vuoden tauon jälkeen sen tason kuljettajan, joka taistelee mestaruuksista. Minun on vaikea ymmärtää, miksi se sinua riepoo, sillä minusta tilanne on mahtava!

        Jos katsoit viime sunnuntaina Superbike-kisan Australiasta, niin näit Max Biaggin kaatuvan juuri samalla lailla pääsuoran pään jarrutuksessa. Vai onko Biaggikin mielestäsi kelvoton kuljettaja?


      • Hondisti
        vaivasi? kirjoitti:

        Miksi arvostelet Mikaa?

        Suomi on saanut yli 30 vuoden tauon jälkeen sen tason kuljettajan, joka taistelee mestaruuksista. Minun on vaikea ymmärtää, miksi se sinua riepoo, sillä minusta tilanne on mahtava!

        Jos katsoit viime sunnuntaina Superbike-kisan Australiasta, niin näit Max Biaggin kaatuvan juuri samalla lailla pääsuoran pään jarrutuksessa. Vai onko Biaggikin mielestäsi kelvoton kuljettaja?

        Ei minulla ole mitään mestaruuksia vastaan, mutta ei mestaruuksia kaatumalla voiteta.

        Kas kun jotkut vaan on parempia kuin toiset, turha siitä on mulle alkaa itkeä. En minä sille mitään mahda.


      • asdaljdlaj
        Hondisti kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään mestaruuksia vastaan, mutta ei mestaruuksia kaatumalla voiteta.

        Kas kun jotkut vaan on parempia kuin toiset, turha siitä on mulle alkaa itkeä. En minä sille mitään mahda.

        Hondisti on tyhmä ylimielinen juntti :D tai huomionkipee provoileva kakara tjms.


      • Hondisti
        asdaljdlaj kirjoitti:

        Hondisti on tyhmä ylimielinen juntti :D tai huomionkipee provoileva kakara tjms.

        OLETKO TOSIAAN SITÄ MIELTÄ ETTÄ KAATUMALLA VOITETAAN MESTARUUKSIA. MISSÄHÄN LAJISSA.


      • muu laji
        Hondisti kirjoitti:

        OLETKO TOSIAAN SITÄ MIELTÄ ETTÄ KAATUMALLA VOITETAAN MESTARUUKSIA. MISSÄHÄN LAJISSA.

        Kärkikuljettajat nyt kaatuvat aina silloin tällöin. Se kuuluu lajin luonteeseen.

        Pystyssä pysyy, kun ajaa varovasti. Mutta niin ei voiteta.

        Vallitse joku muu laji, nyrkkeily tms. agressionpurkuasi varten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe